w211 ohjaus
w211 ohjaus
Terve kaikille.Kertokaapa autonne ohjaus tuntumasta.Käytin autoni katsastuksessa eilen ja alkoivat
valitella ohjauksesta.Minun kiesini ohjaus on selmmoinen että ei palauta renkaita suoraan käännöksen jälkeen.
Vaan täytyy rattia kääntää.
Katsastus henkilön mielestä täytyisi palautua itsestään käännöksen jälkeen.
Omistamissani muissa autoissa ohjaus on kyllä palautunut aika ripeästi itsestään.Tämä on eka mersuni joten en tiedä
minkälainen ohjaus näissä yleensä on.
Voiko kenties ohjaus tuntumaa jotenkin säätää...
valitella ohjauksesta.Minun kiesini ohjaus on selmmoinen että ei palauta renkaita suoraan käännöksen jälkeen.
Vaan täytyy rattia kääntää.
Katsastus henkilön mielestä täytyisi palautua itsestään käännöksen jälkeen.
Omistamissani muissa autoissa ohjaus on kyllä palautunut aika ripeästi itsestään.Tämä on eka mersuni joten en tiedä
minkälainen ohjaus näissä yleensä on.
Voiko kenties ohjaus tuntumaa jotenkin säätää...
Re: w211 ohjaus
tuo on just sellainen ohjaus, kuin mersuissa yleensä
siihen pitää vain tottua... ei siis ole vika, vaan ominaisuus...
oman w124 (300E) ohjaukseen/ohjaustuntumaan olen jo melkein tyytyväinen, eli se palauttaa itsestään melkein keskelle, mutta viimeisen 2 senttiä joutuu itse auttamaan... kuitenkin jo enemmän lähellä autoa, kuin warrea... kun taas tuo 200E on ihan vastaavalla ohjauksella kuin warre ja lada
ei mitään yritystä edes keskittää ohjausta... omissa w124 johtuu varmaan rengastuksesta suurimmat erot, eli 300E:ssä 235/40 18" eturenkaat ja 200E:ssä 195/65 15"...
mersu on niin konservatiivinen, että se haluaa tehdä vieläkin sellaisia autoja jotka on vastaavia ajaa, kuin -50 luvun itäautot

oman w124 (300E) ohjaukseen/ohjaustuntumaan olen jo melkein tyytyväinen, eli se palauttaa itsestään melkein keskelle, mutta viimeisen 2 senttiä joutuu itse auttamaan... kuitenkin jo enemmän lähellä autoa, kuin warrea... kun taas tuo 200E on ihan vastaavalla ohjauksella kuin warre ja lada

mersu on niin konservatiivinen, että se haluaa tehdä vieläkin sellaisia autoja jotka on vastaavia ajaa, kuin -50 luvun itäautot

Viimeksi muokannut napa, Ke 22.06.2011 15:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: w211 ohjaus
Mersuun tottumattomalle ohjaus on kyllä aluksi vähän hämmentävä. Vähän ruori enemmän kuin ratti. Mutta olen ymmärtänyt, että se on tarkoitukselle huonosti palauttava? Siis ominaisuus, ei vika. Katsastusmies ei ilmeisesti ole ajanut mersuilla? Edellinen autoni oli japanilainen "mikroauto", joten siihen ero on kyllä huikea.
Nyk. S211 E320. Ex-autot: japanilaisia (3 kpl) ja ranskalaisia (3kpl), pari fiiattia. Exien Moottorit väliltä 1.0-3.0, bensaa ja dieseliä, manuaalia ja tomaattia.
Re: w211 ohjaus
Minusta tuo ohjauksen palautuminen on enimmäkseen näiden käsillä kävelijöiden (jotkut sanoo etuvetosiks) ominaisuus. Kyllähän se tietysti mersussakin vähän palautuu mutta ei ehkä niin hyvin. Siks mulla on kaks kättä joilla kääntelen sitä rattia haluttuun suuntaan. Eipä sitä juurikaan edes ajattele kun ajelee tuolla että miten se palauttaa vaan kädet pyörii ja ohjastaa menemään. Ja onhan se ruori aika kookas joo 
Uuseemman kymmenen vuotta autoilla ajelleetkin sanoo että ei se mersun ajettavuus juuri minkää oo vuosien varrella muuttu, kunten napa jo sanokin että konservatiivinen valmistaja
Siihen en ota kantaa onko samanlainen ku 50-luvun itäautot...

Uuseemman kymmenen vuotta autoilla ajelleetkin sanoo että ei se mersun ajettavuus juuri minkää oo vuosien varrella muuttu, kunten napa jo sanokin että konservatiivinen valmistaja

Re: w211 ohjaus
en minäkään sitä mieltä ole, että sen ratin ihan kynsille pitää lyödä, kuten joissakin etuvetoisissa
mutta sellainen se kuitenkin saa olla, ettei sitä tarvitse edestakaisin olla pyörittämässä, vaan otteen keventäminen ratista saa auton etupyörät suoristumaan omatoimisesti kaupunkinopeudessa...

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: w211 ohjaus
Mikäs oletusarvo se on että ratti palautuisi suoraan? Eikö se ole niin että kuljettaja kääntää ne pyörät siihen suuntaan mihin menossa.
En ole tätä ominaisuutta etuvetosista jäänyt kaipaamaan.
En ole tätä ominaisuutta etuvetosista jäänyt kaipaamaan.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Re: w211 ohjaus
ööö... kaikissa muissa takavetoisissa, paitsi tietysti mersussa, ladassa ja volgassa se ohjaus palauttaa, etuvetoisissa ainoastaan warressa olen törmännyt "mersumaiseen ajotuntumaan"Aapo.T kirjoitti:Mikäs oletusarvo se on että ratti palautuisi suoraan?

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: w211 ohjaus
Joo mersun ohjaus ei ole munkaan suosikkeja. Casteria kun reilusti lisää niin saa parannettua tuonkin suunnitteluvirheen. Se että ohjaus palauttaa kunnolla, helpottaa kummasti auton hallintaa, luisussa ajaessa ei tartte ku ratista päästää irti ja ottaa uudestaan kiinni niin pyörät on oikeaan suuntaan eikä tartte pyörittä jolloin lähes aina myöhästyisi korjauksissa. Näin drifting harrastajalle tuo ohjauksen palautus on elintärkeä asia, toisaalta kun tuon ohjauksen huonoudet tuntee niin ei kyllä uskalla mersulla talvella leikkiä ja kestää nastarenkaatkin monta vuotta.napa kirjoitti:ööö... kaikissa muissa takavetoisissa, paitsi tietysti mersussa, ladassa ja volgassa se ohjaus palauttaa, etuvetoisissa ainoastaan warressa olen törmännyt "mersumaiseen ajotuntumaan"Aapo.T kirjoitti:Mikäs oletusarvo se on että ratti palautuisi suoraan?
Kyllä se ohjaus ladassakin paluttaa mersua paremmin kunhan on hyvä kuntoiset rasvatut alapallonivelet ja simpukassa öljyä, ladan ohjaus on sitten muuten kammottava (hidas ja pyörät ei käänny tarpeeksi)
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota
Re: w211 ohjaus
ei se ole mikään suunnitteluvirhe jos rattia pitää avustaa käsillä keskelle.
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: w211 ohjaus
petruska kirjoitti:Terve kaikille.Kertokaapa autonne ohjaus tuntumasta.Käytin autoni katsastuksessa eilen ja alkoivat
valitella ohjauksesta.Minun kiesini ohjaus on selmmoinen että ei palauta renkaita suoraan käännöksen jälkeen.
Vaan täytyy rattia kääntää.
Katsastus henkilön mielestä täytyisi palautua itsestään käännöksen jälkeen.
Omistamissani muissa autoissa ohjaus on kyllä palautunut aika ripeästi itsestään.Tämä on eka mersuni joten en tiedä
minkälainen ohjaus näissä yleensä on.
Voiko kenties ohjaus tuntumaa jotenkin säätää...
Vanhemmissa mersumalleissa kävelyvauhdissa tosiaankin ohjaus palauttaa hitaasti.
Uudemmissa, varsinkin parametriohjauksella olevissa palautus on reilumpaa myös kävelyvauhdissa... ja yli 50 km/h nopeuksissa ihan riittävän nopea.
Vastaavasti kovemmassakin vauhdissa (yli 120-> km/h ) huonokuntoisellakin uraisella tiellä mb- ohjaus on rauhallinen, tunnokas ja turvallisen helppo ajaa... toisin kuin useimmissa muissa automerkeissä.
Itse pidän tätä ajotilannetta tärkeämpänä kuin parkkipaikka - pyörittelyä.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Re: w211 ohjaus
ja tätä ominaisuutta tarvitaan kai vain saksassa, vai saako jossain muussa euroopan maassa ajaa yli 120 km/hKylmänraudanseppä kirjoitti:
Vastaavasti kovemmassakin vauhdissa (yli 120-> km/h ) huonokuntoisellakin uraisella tiellä mb- ohjaus on rauhallinen, tunnokas ja turvallisen helppo ajaa... toisin kuin useimmissa muissa automerkeissä.
Itse pidän tätä ajotilannetta tärkeämpänä kuin parkkipaikka - pyörittelyä.

oma 300E on kyllä mukava kaupunkipyörityksessä, kun on automaatti ja ohjauskin "normaalin" takavetoisen tyylinen... maantiellä nyt kukaan luultavasti ei edes kaipaa sitä ohjauksen normaaliakaan palauttamista... ja kaupunkiautona tuota 300E:tä enemmän pidänkin, pitkille matkoille on sitten ducato, niin nauttii ajamisestakin

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: w211 ohjaus
hmm Juuri parkkipaikka pyörityksessä sitä palautusta ei tarvita, mitä enemmän vauhti sen tärkeämpää on olla tunnokas palauttava ohjaus.
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota
Re: w211 ohjaus
tämä menee taas ehkä enemmän sinne driftinki puolelleJani R-K kirjoitti:hmm Juuri parkkipaikka pyörityksessä sitä palautusta ei tarvita, mitä enemmän vauhti sen tärkeämpää on olla tunnokas palauttava ohjaus.


itse tykkään juuri kaupunki nopeuksissa (30-50 km/h), että ei tarvitse vispata rattia kuin toiseen suuntaan...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: w211 ohjaus
napa kirjoitti:en minäkään sitä mieltä ole, että sen ratin ihan kynsille pitää lyödä, kuten joissakin etuvetoisissamutta sellainen se kuitenkin saa olla, ettei sitä tarvitse edestakaisin olla pyörittämässä, vaan otteen keventäminen ratista saa auton etupyörät suoristumaan omatoimisesti kaupunkinopeudessa...
tohon on kyllä mersulla ihan syy.....on takana paljon miellyttävämpi istua kun pää ei heilu kadunkulmien "kiihdytyksissä" lasista toiseen....

ehkäpä mersun ja bemarin suunnittelijat ovat ajatelleet eri asikaskuntia ?
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: w211 ohjaus
Mulla oli aikanaan Maxima, joka ei ollut mikään "täsmäohjus" sekään ohjauksen suhteen, vaikka oli etuvetoinen. Toisaalta isohkoon autoon sopii tietty laivamaisuus. Jos auto olisi AMG, niin ehkä voisi vaatia vähän nopeampaa ja palauttavampaa ohjausta. Mielenkiintoista, että olen elämässäni ajanut mersuista vain A-mersua ja E-mersua (no jotain ikivanhoja pakettiautoja myös) ja niissä on ollut mielestäni hyvin samankaltainen ohjaus.
Nyk. S211 E320. Ex-autot: japanilaisia (3 kpl) ja ranskalaisia (3kpl), pari fiiattia. Exien Moottorit väliltä 1.0-3.0, bensaa ja dieseliä, manuaalia ja tomaattia.
Re: w211 ohjaus
Eiköhän sitä kannata jo vaihtaa katsastuskonttoriapetruska kirjoitti: Katsastus henkilön mielestä täytyisi palautua itsestään käännöksen jälkeen.
Itehän tykkään enemmän mersun ohjauksesta kuin esimerkiksi edesmenneen skodan ohjauksesta
S203 200CDI A
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: w211 ohjaus
Tupla
Viimeksi muokannut Kylmänraudanseppä, Pe 24.06.2011 00:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: w211 ohjaus
Jani R-K kirjoitti:hmm Juuri parkkipaikka pyörityksessä sitä palautusta ei tarvita, mitä enemmän vauhti sen tärkeämpää on olla tunnokas palauttava ohjaus.
Kun en ole parkkipaikalla, niin mb:n ohjaus palauttaa minulle ihan riittävän nopeasti.
Focusoitko ajotuntumat parkkipaikka koeajolla ja valitset autosi sen mukaan ( alle 30 km/h)?
Minun Facelift 211: ssa parametriohjauksella ei ole mitään ongelmia tunnokkuudessa ja vastaohjauksen hallinnassa yli 50 km/ h nopeuksissa.
Ehkä sinun vm 87 alkusarjan 124 ei enää ole ihan samalla tasolla yli 250 km/ h nopeuksilla ohjaustuntumassa kuin nykyinen ykkösautoni...
PS. 201 vm 94 on myös makea ohjaukseltaan ikäluokassaan yli 50 km/ h nopeuksissa... olen ko. auton toinen omistaja ja ensimmäinen ajoi autolla 130 000 km.
PS.PS Nykyistä 211 3 litran diiseli faceliftiä ostaessani ajoin myös vertailu testit 530 D bemulla ja A6 3 D aurilla sekä tuplaturbo Xf jaggella uraisilla pohjoisen kataisilla kantateillä... ja valitsi nykyisen auton juurikin vauhdikkaan maantie ajotuntuma vertailun perusteella.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Re: w211 ohjaus
Onneksi ei tuolla omalla ole tarvinnu edes 200 nopeutta koittaa, se on aivan kauhea ajettava muiltakin osin kuin pelkältä ohjaus tuntumalta, mutta ei jaksa kyllä kiinnostaa tehdä asialle mitään, kyllä sillä työmatkat ajaa rajoitusnopeutta. Toisaalta kyllä kesäkelilä tulee aika usein kilpurillakin kuljettua työmatkaa ihan siitä ilosta kuinka hyvä se on ajaa, valitettavasti mukavuudesta on karsittu, eli kuulosuojaimet päähän jos yli 5km siirtymää ajaa.
Olen toki ajanu uudempiakin mersuja, on ne toki paljon 124 ajasta parantunu, mutta saman tapaisia ne edelleen on, minä en tykkää joku voi tykätä makuasioista pitää kiistellä
Ain niin ja en todellakaan valitse autoa minkään kaupunki pyörityksen mukaan, taajama ajoa mulle ei juurikaan tule. Jotenkin vain tyykkään autoista millä voi mutka tietäkin ajaa rajoitus nopeudella ilman että tarvitsee rattia katsoa tietääkseen minnepäin renkaat osoittaa.
Olen toki ajanu uudempiakin mersuja, on ne toki paljon 124 ajasta parantunu, mutta saman tapaisia ne edelleen on, minä en tykkää joku voi tykätä makuasioista pitää kiistellä

Ain niin ja en todellakaan valitse autoa minkään kaupunki pyörityksen mukaan, taajama ajoa mulle ei juurikaan tule. Jotenkin vain tyykkään autoista millä voi mutka tietäkin ajaa rajoitus nopeudella ilman että tarvitsee rattia katsoa tietääkseen minnepäin renkaat osoittaa.
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: w211 ohjaus
Makuasioitahan nämäkin toki ovat... itse olen hyvin tyytyväinen autoni ajettavuuteen ja ohjauksen keskittämiseen taajaman ( yli 40 km / h) ulkopuolella.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89