mikä valtikka 722.3 laatikolla muka onKummeli kirjoitti:kun sähköohjatut ottaa 722.3:n valtikan.

mikä valtikka 722.3 laatikolla muka onKummeli kirjoitti:kun sähköohjatut ottaa 722.3:n valtikan.
veskola kirjoitti:ja miten ne sähköohjatut sen ottaasama toimintaperiaate niissä on.
niin, ehkä w201 ja w124 mersuissa, mutta koko maailman autoista taitaa olla GM:n TH laatikot valtaa pitäviä, sitten tulee moparin ja fordin tomaatit jne. mersun laatikoita maailman automaateista ehkä 5 % tai jopa alleKummeli kirjoitti:No käytännössä 90% automaateista on 722.3:sia?
raakan voiman edessä ne silti antautuu, vaikka olis kuinka hienot kartatKummeli kirjoitti: Sähköohjattuihin saahaan monenlaista "karttaa" napista, ja turbiinilukko niinku myös sääjettävä stalli on aika hienoja juttuja joista saa kehiteltyä hyvät niin käyttikseen ku kiihyttelyynki.
Niinkuin kerroin, toteamus oli vai yhden tapauksen tapaus. Tuskin sentään vääntöluisto jätetään suunnittelun osalta muutaman kymmenen Nm haarukkaan, reserviä täytyy olla reilusti.veskola kirjoitti:Kerro ihmeessä missä momentissa jos vain tiedät, muuten se on mutuilua ja minä voin väittää yhtälailla että se alkaa luistamaan 738 Nm kohdalla.
Ihanaa kun pitkästä aikaa joku vaivautuu kirjoittamaan newtonmetrit oikein: Nm![]()
AMG:n pojat on varmasti valinneet varaosahyllystä vääntökestävimmän option lootalle, jossa on suurimmat kitkalevymäärät ja näissä suomipojan pullamössöautoissa tuskin on puoliakaan siitä. Lisäksi on kohtuu helppoa ruuvata sinne vähän suuremman paineen antava mokkula paikalleen, sama vaihteistohan se silti onSitä samaahan näille 722.3:lle tehdään ja vähän taikoja lisää muutenkin.
Vääränlaisella softalla julmetunmoisen väännön omaavassa vaihteistossa se softa tappaa hyvänkin vaihteiston, hallittua luistoa ei saa antaa olla olemassa samaa määrää mitä karvalakkimoottorisessa silloiin kun pedossa on pedaali pohjassa. Enkä nyt muuten puhu pelkästään karttojen nyplyyttelystä...voihan se koko softakin olla ihan eri, tai jopa ihan koko tietokoneboxi...sellainen hianompi AMG prosessori
ja luultavasti AMG on käpälöinyt omiaan jotenkin ja ehkä softalla rajoitetaan hieman pikkuvaihteilla koneen vääntöjä, niin saadaan pysymään nipussa...S202 kirjoitti:Netistä löytyvien tietojen mukaanhan noita 722.6:sia on kahta mallia, toiselle tehdas lupaa 330Nm väännönkeston ja paremmalle 580Nm. Varsin hyvin jo tuo 580Nm, kai siihenkin pelivaraa on tehdas jättänyt jonkinverran
Noh, ite oon nähny ko. laatikon purettuna, ja siihen lisättynä levyjä. Pakat halkasijaltaan paljo suuremmat mitä 722.3, ja levyjä mahtuu muuten "vähän" enemmän. Tästä jokanen pystynee laskemaan/miettimään mitä se tarkottaa käytännössä?veskola kirjoitti:Juu, ei niistä kartoista ja huonoista ohjelmista ole yleensä kuin haittaa ei osaavissa käsissä. Jos lasketaan 722.3:n tai 722.6:n kitkalevyjen pinta-ala ja kerrotaan se levyyn vaikuttavalla paineella se loota voittaa, jolla on suurempi laskutoimituksen tulo...siis tuolta osin ettei kitkalevyt ole vaihtokunnossa yhden ratapäivän jäljiltä kuten tuntuu tapahtuvan aina joskus.
Sähkölaatikossakin suuri osa asioista tapahtuu edelleen hydrauliikalla, siellä on vain muutama hassu sähkösolenoidi, joka hieman tekee laatikosta ideaalisemman arkiajossa, mutta voiman edessä tuommoset matalien kierrosten käyttöön tarkoitetut turbiinilukot ja vaihtokohtien ideaalisoijat on pelkkää kuraa ja himmeliä.
Ainoa hyöty voi olla jos sinne saadaan mahdutettua enemmän kitkalevyjen pinta-alaa vahvistuksen yhteydessä. Vakiolaatikoista nyt ei kait kenenkään kannata puhua tai vertailla, ainakaan tässä topiikissa. Onko tästä 722.6 asiasta kenelläkään vaihteistovelholla oikeata tietoa ja/tai näyttöä, puhukoon tähän perään asian, faktan julki
öööh...sinähän se kait olet ollut ainoa kun on julistanut miten tuo 722.6 on ylivoimainen vanhaan verrattuna, tosin en minä ole kuullut mistään 1000hp autoista tai nähnyt semmosia koskaan paitsi päiväunissaKummeli kirjoitti:Niin tuota hmm... mitä ihmettä te sekotatte jotaki yli 1000hv vehkeitä näihin laatikoihin?
veskola kirjoitti:Alkeismatikkaako se alkoi opettamaan![]()
Voima = F, mietippäs sitä hetkinen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Voima_%28fysiikka%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Teho = Työ/aika
Väite: Voima = teho = epic failure![]()
Jos voima olisi teho puntarin pitäisi mitata miten nopeasti astuin sille, kun se näyttääkin voimaa, jolla maa vetää massaa puoleensa
...mutta enemmän kuin varsinaisuomalainen slangisanasto fysiikan suureista minua kiinnostaa kovasti millä sitä sähkölaatikkoa meinataan ohjata vai onko se suunnitelma elämää suurempia salaisuus ?
No kyllä minun silmin nähtynä tuossa jotaki 1khv puhutaan...napa kirjoitti:raakan voiman edessä ne silti antautuu, vaikka olis kuinka hienot kartatei ole jenkitkään vielä saanut oikein niitä omia sähkölaatikoitaan toimimaan varmatoimisesti tehokkaissa autoissa... aina kun ne tarvitsee kestävää laatikkoa, ne turvautuu powerglideen (2 vaihteinen peruslaatikko, hyvä 1000-2500 hv) sovelluksiin tai TH400 aihiona mistä lähdetään rakentamaan...
esko kirjoitti:ny alkaa riittää alkeismatikka![]()
![]()
ja itsetehostus
![]()
![]()
,,,,,,,,,, asialinjalle meikäläisen topikkiinnn......
![]()
![]()
,,,,,
Silti ei vain millään voi kertoa millä sitä ohjataanKummeli kirjoitti:Eihän se mitään salaista oo,
Missä järjestyksessä noita pitää kliksutella auki ja kiinni kun vaihdellaan vaihteita ja mitä pitäisi tehdä solenoidelle, joka alunperin haluaa PWM signaalia sisään...siis sellainen joka päästää painetta liukuvasti lävitseen. Onko tuollaisen joku jossain tehnyt ?S202 kirjoitti:Niihin venoihin vaan mekaaninen ohjaus