ja taas se alkaarumilus kirjoitti:
Onneksi minun ei tarvitse pullistella osaamista ajoneuvojen vaihteistopropleemoihin...minulle riittää kun tiedän voimakoneitten sielunelämän kuin omat taskuni.
722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic failure
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Onkos tämä sitä "stand uppia" vai ON Screen uppia
Rumilus vai vain valaisee meitä tyhmiä...Eli itseironiaa nauraa näille jutuille
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Onhan se koominen juttu tällä keskutelukerholla Rumiluksellekin, kun voimakoneen perään voimansiirtoa pähkäillään....millähän se vaihteisto saadaan kestämään.
Kyllä ne voimat ja vääntömomentit on helppo ottaa vastaan, mitä voimakoneista saadaan.
Sensijaan propleema on siinä, miten voimakoneesta otetaan voimaa ja saadaan se kestämään.
Eli niikuin vipu83 mainitsi " ..Eli itseironiaa nauraa näille jutuille "
Kyllä ne voimat ja vääntömomentit on helppo ottaa vastaan, mitä voimakoneista saadaan.
Sensijaan propleema on siinä, miten voimakoneesta otetaan voimaa ja saadaan se kestämään.
Eli niikuin vipu83 mainitsi " ..Eli itseironiaa nauraa näille jutuille "
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Missä kulkee kipu raja tällaisen hankintaan? Sellainen ku on jo tehty pohjanmaalla (perus 700Nm loota johon lisäilty levyjä jonni verran ja istutettu OMxxx perään)napa kirjoitti:tuohon 722.9 laatikkoon minäkin voisin "uskoa" teknisessä mielessä paremmin, kuin 722.6 laatikkoon, mutta 722.9 + sen ohjausboksin suunnittelu/valmistaminen aftermarket tasolla (eli että laatikon vois heittää muunkin koneen perään mihin insinöörit sen on tarkoittaneet) taitaa lopullisten kustannusten osalta karata tälläisen perusharrastajan ulottumattomiin
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Testien äiteeAllu D. kirjoitti: Ja voi pojat ku tietäisitte millaseen kesto testiin loota joutuu muutaman päivän sisään
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Sisäpiirin jutustelua taas kerran yleisellä foorumilla
Puhutteko idän suunnalla olevasta driftingistä tulevana viikonloppuna, vai jostakin ihan muusta ?
Puhutteko idän suunnalla olevasta driftingistä tulevana viikonloppuna, vai jostakin ihan muusta ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Ei tietääkseni..veskola kirjoitti:Sisäpiirin jutustelua taas kerran yleisellä foorumilla![]()
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Jostakin ihan muusta...veskola kirjoitti:Sisäpiirin jutustelua taas kerran yleisellä foorumilla![]()
Puhutteko idän suunnalla olevasta driftingistä tulevana viikonloppuna, vai jostakin ihan muusta ?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Vartraan kiinni ja pullinkiin.
0442890665
kari.tuhkanen@gmail.com
kari.tuhkanen@gmail.com
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Kyseisessä vehkeessä on edelleen turbiini, ei oikeen menestyis..tuhkis kirjoitti:Vartraan kiinni ja pullinkiin.
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Puhutaan mutta ei kuitenkaan sanota mitään. Miksei? 
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
onhan se tuolla ylempänä mainittu, eli 722.9 laatikon sovittaminen vanhempaan koneeseen ja aftermarket ohjaus sille..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
http://www.youtube.com/watch?v=9-I5ULIpW2o" onclick="window.open(this.href);return false; tuollanen video löytyi youtubea selaalles. ku aiheesta on kerra puhe nii tuoski kerrotaa kai jotaki.
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Asiallista!Tompa124 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=9-I5ULIpW2o
IG: @pyrytakkunen
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Ahaa nyt se tuli julkisuuteen, tuosta videosta oli Villen kanssa juttua puhelimessa, jotta sellainen olisi tulossa kohtapuoliin. Kiitos.
Selvisi samalla vähän mihin platformiin se on rakennettu.
Selvisi samalla vähän mihin platformiin se on rakennettu.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Ylivaihde näemmä jätetty kokonaan "pois"
heikkouden vuoksi??
Kieltämättä mielenkiintoonen toteutus
heikkouden vuoksi??
Kieltämättä mielenkiintoonen toteutus
Viimeksi muokannut latvis124, Ke 13.07.2011 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W210 320 CDI -99
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Mielenkiintoista, edullinen ja "toimiva" ratkaisu crouzet:in millenium:i,mitenkäs tuo käyttäytyy normi maantie ajossa? Taitaa olla aika lailla "race" ajaminen tuolla, meinaan niinku jos ajattelee mahd. päivittäistä maantie ajoa ku ohjain on rele lähtönen niin ei paljon pehmentele vaihtoja osa kaasulla? 
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Sieltä lootasta on vielä poistettu loputkin pehmennykset (koska ne luultavasti ei kestäisi tuota vaihtamistyyliä kovin pitkään).
No mikäs se viime viikonlopun testijuttu oli, siitä kun ei heru tietoa niin ei tainnut toimia
No mikäs se viime viikonlopun testijuttu oli, siitä kun ei heru tietoa niin ei tainnut toimia
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Ok, muutamasta päivästä tuliki viikko
ei sen takia ettei vehkeet olis iskussa vaan ku nuo työt perkele sotkii harrastus toimintaa 
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Kukaan tainnu puhua viime vkl, tainnu ennenkää olla nää pioneeri hommat nii päivän päälle. Vai onko????Allu D. kirjoitti:Ok, muutamasta päivästä tuliki viikkoei sen takia ettei vehkeet olis iskussa vaan ku nuo työt perkele sotkii harrastus toimintaa
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
illu
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
No kun puhutte eli kirjoitatte asiat niin kuin ne on niin me ymmärrämme ne niin kuin ne on
Nythän tämä asia alkaa olla aika pihvi noin 10+ viestin vaihdon jälkeen vaikka ei Savolaisen kanssa puhellakkaan.
Ei muuta kun raporttia tulemaan, menee syveen tai saveen
Nythän tämä asia alkaa olla aika pihvi noin 10+ viestin vaihdon jälkeen vaikka ei Savolaisen kanssa puhellakkaan.
Ei muuta kun raporttia tulemaan, menee syveen tai saveen
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
tainnu ennenkää olla nää pioneeri hommat nii päivän päälle. Vai onko????
Juu eipä noita 722.9 laatikoita taida olla kovinkaan monta olemassa joissa kuski päättää kaikesta, eikå
ä liiemmin sellasiakaan jotka sais vanhaan koneeseen sopimaan..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Minulle jäi vielä epäselväksi oli tällä 722.9:llä nyt tekemistä pullingin, dragracen vai streetracen kanssa ?
Vaikka rispektiä tulee täältä suunnalta oli se sitten missä tahansa noissa tai vaikka kaikissa. 
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Allu D. kirjoitti:tainnu ennenkää olla nää pioneeri hommat nii päivän päälle. Vai onko????
Juu eipä noita 722.9 laatikoita taida olla kovinkaan monta olemassa joissa kuski päättää kaikesta, eikå
ä liiemmin sellasiakaan jotka sais vanhaan koneeseen sopimaan..
Täytyy taas unilukkarina ihmetellä, että miksi on valittu 722.9xx johonkin vanhaan moottoriin liitettävälsi. Eikö ole kykyä laittaa linjaukseltaan sellainen yhdistelmä, jossa moottori/ "kytkinkaaveli " / vaihteisto on samassa paketissa...ja joka kestää. Eihän tuollaiset 500 hv ja 800 Nm ole vielä mitään.
Tämä ei ole sitten sellaista "arvostelua", josta joku vetää herneet nenään.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
rumilus on osittain oikeilla jäljillä
kerrottakoon sen verran päätymisestä tähän laatikkoon että kyseessä on kuitenkin kompromissi välillä "race" ja "comfort"..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Allu D. kirjoitti:rumilus on osittain oikeilla jäljilläkerrottakoon sen verran päätymisestä tähän laatikkoon että kyseessä on kuitenkin kompromissi välillä "race" ja "comfort"..
Kerrattakoon vielä kaikille, että automaatista johtuvat moottorin tehohäviöt liikkuu 5...15 % luokkaa.
Kisavehkeessä se on liian suuri häviö kilpailijaan nähden.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Miistäs tua pyärtyny kutuonen tuonne ilmesty? Tää kyseenen laatikkohan oli mallia 722.6xx.. toki vääräskin voin olla. ei muuta. jatkakaa.Allu D. kirjoitti:onhan se tuolla ylempänä mainittu, eli 722.9 laatikon sovittaminen vanhempaan koneeseen ja aftermarket ohjaus sille..
Oho!!
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
tähänki on lääke olemassarumilus kirjoitti:Kerrattakoon vielä kaikille, että automaatista johtuvat moottorin tehohäviöt liikkuu 5...15 % luokkaa.
Kisavehkeessä se on liian suuri häviö kilpailijaan nähden.
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: 722.3 vs 722.6 F = F * s * 2 * PI * rad/min epic
Allu D. kirjoitti:tähänki on lääke olemassarumilus kirjoitti:Kerrattakoon vielä kaikille, että automaatista johtuvat moottorin tehohäviöt liikkuu 5...15 % luokkaa.
Kisavehkeessä se on liian suuri häviö kilpailijaan nähden.
Niin on lääke olemassa...mutta vielä jää noin 5 %:n häviö kilpailijalle eduksi.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.





