w140 jarrut
-
- Sisäänajossa
w140 jarrut
ihmetyttää jarrut, auton käydessä kun poljinta painaa se menee pohjaanpikkuhiljaa, auto sammuksissa poljin kivi kova,sain kuitenkin katsastettua. olen ilmannut jarrut ja abs möltin,pääsylinterin olen vaihtanut,,,, korjaantumiseen johtaneesta vinkistä rahallinen palkkio!!!!!
järjestelmä ei vuoda eikä nestettä katoa.

Re: w140 jarrut
Omassa w140 oli sellanen piilevä vika että takajarrusatuloiden sisimmäiset männät ja palat olivat jumissa... katsastuksesta jarrutestissä aina kaikki ok... mutta jarrut olivat selvästi etupainoiset, koska auto selkeästi yritti niiata eteenpäin jaruttaessa ja poljin oli sellanen tunnoton.
Sisimmäiset takapalat olivat sen verta jumissa, että sai tosissaan kumiraudalla väännellä niitä liikkeelle. Palat kun sain irti niin ulkopuoliseen mäntää toppari ja sitten jarrua polkemalla sai sisimmäiisen männän viimeni liikkeelle... suojakumit kaikki olivat ehjät eikä mäntien liokupinnoissa ruostetta ollut mutta rasvasin ne kuitenkin varulta.
Tuli sitten putsattua jarrusatuloiden pinnat, jossa palat liikkuvat lehtiviilalla ja rasvasin ne kuparitahnalla.
Nyt jarrut ovat huomattavasti tunnokkaammat ja poljinta ei tarvi painaa niin syvälle kun ennen eikä se kyllä enään niin syvälle menekkään.
Että tällänen tarina.
Sisimmäiset takapalat olivat sen verta jumissa, että sai tosissaan kumiraudalla väännellä niitä liikkeelle. Palat kun sain irti niin ulkopuoliseen mäntää toppari ja sitten jarrua polkemalla sai sisimmäiisen männän viimeni liikkeelle... suojakumit kaikki olivat ehjät eikä mäntien liokupinnoissa ruostetta ollut mutta rasvasin ne kuitenkin varulta.
Tuli sitten putsattua jarrusatuloiden pinnat, jossa palat liikkuvat lehtiviilalla ja rasvasin ne kuparitahnalla.
Nyt jarrut ovat huomattavasti tunnokkaammat ja poljinta ei tarvi painaa niin syvälle kun ennen eikä se kyllä enään niin syvälle menekkään.
Että tällänen tarina.
-
- Sisäänajossa
sama vika mulla ennenkuin katsastin,nyt uudet levyt ja palatkin. mersupurkaamolla sanoivat että pitäs ilmata jarrut väärinpäin eli painaa nestettä ilmausruuvista, kai sellanen pumppu sit tehtävä..Sorsso kirjoitti:Omassa w140 oli sellanen piilevä vika että takajarrusatuloiden sisimmäiset männät ja palat olivat jumissa... katsastuksesta jarrutestissä aina kaikki ok... mutta jarrut olivat selvästi etupainoiset, koska auto selkeästi yritti niiata eteenpäin jaruttaessa ja poljin oli sellanen tunnoton.
Että tällänen tarina.
On ihan ominaisuus, ei mitään vikaa.solifre620 kirjoitti:ihmetyttää jarrut, auton käydessä kun poljinta painaa se menee pohjaanpikkuhiljaa, auto sammuksissa poljin kivi kova,sain kuitenkin katsastettua. olen ilmannut jarrut ja abs möltin,pääsylinterin olen vaihtanut,,,, korjaantumiseen johtaneesta vinkistä rahallinen palkkio!!!!!järjestelmä ei vuoda eikä nestettä katoa.

-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
itse uusin w201 jarrulevyt ja jarrupalat joka kulmaan ja hyvin nyt pelaa jarrutHarri126 kirjoitti:On ihan ominaisuus, ei mitään vikaa.solifre620 kirjoitti:ihmetyttää jarrut, auton käydessä kun poljinta painaa se menee pohjaanpikkuhiljaa, auto sammuksissa poljin kivi kova,sain kuitenkin katsastettua. olen ilmannut jarrut ja abs möltin,pääsylinterin olen vaihtanut,,,, korjaantumiseen johtaneesta vinkistä rahallinen palkkio!!!!!järjestelmä ei vuoda eikä nestettä katoa.

-
- Sisäänajossa
trailerin kanssa joutuu polkeen urakallaRoobert kirjoitti:itse uusin w201 jarrulevyt ja jarrupalat joka kulmaan ja hyvin nyt pelaa jarrutHarri126 kirjoitti:On ihan ominaisuus, ei mitään vikaa.solifre620 kirjoitti:ihmetyttää jarrut, auton käydessä kun poljinta painaa se menee pohjaanpikkuhiljaa, auto sammuksissa poljin kivi kova,sain kuitenkin katsastettua. olen ilmannut jarrut ja abs möltin,pääsylinterin olen vaihtanut,,,, korjaantumiseen johtaneesta vinkistä rahallinen palkkio!!!!!järjestelmä ei vuoda eikä nestettä katoa.
etupalat kun vaihdoin niin tuntui että "" ei mitään merkitystä"polkimen pitää painuakin pohjaan kun usemman kerran polkee, sitä se alipaine on
mutta kun tehostin pelaa oikein, niin poljin on aina jäykkä eikä vaadi yhtään ylimääräistä polkemista
"

-
- Sisäänajossa
elikkäs uusikin jarrupääsylinteri voi olla soooikea!!!solifre620 kirjoitti:ihmetyttää jarrut, auton käydessä kun poljinta painaa se menee pohjaanpikkuhiljaa, auto sammuksissa poljin kivi kova,sain kuitenkin katsastettua. olen ilmannut jarrut ja abs möltin,pääsylinterin olen vaihtanut,,,, korjaantumiseen johtaneesta vinkistä rahallinen palkkio!!!!!järjestelmä ei vuoda eikä nestettä katoa.