Onko tämä väri pimeässä musta ja auringossa vihreä? Jos on niin tiedätkö mikä sen värikoodi ja nimi on, toki muutkin saa sanoa jos tietävät?Sergey kirjoitti:sama vika mulla ku votsilla mutta ei niin radikaalisti... piti laittaa camberikulmia linkkuu kun on takana 225 kummi. mutta tulossa 205 tai 215 ni saa suositusarvoihin. ku ei kaikki kuitenkaa projekteja lue ni pannaapa tännekki:
[ http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/Coupe/vanteet/521591f7.jpg ]
Värikoodi on 199 ja nimi taitaa olla dark-blue metallic. Omaan silmään tuota väriä en ole kyllä saanut missään valossa näyttämään vihreältä. Tai no saattaa siinä ehkä pieniä vivahteita olla, jos oikeen katsomalla katsomaan rupeaa tietyssä valossa.aleksin kirjoitti:Onko tämä väri pimeässä musta ja auringossa vihreä? Jos on niin tiedätkö mikä sen värikoodi ja nimi on, toki muutkin saa sanoa jos tietävät?Sergey kirjoitti:sama vika mulla ku votsilla mutta ei niin radikaalisti... piti laittaa camberikulmia linkkuu kun on takana 225 kummi. mutta tulossa 205 tai 215 ni saa suositusarvoihin. ku ei kaikki kuitenkaa projekteja lue ni pannaapa tännekki:
[ http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/Coupe/vanteet/521591f7.jpg ]
Joo nyt pääsin käymään konepellin alle ja siellä luki 190 199M onko tuolla M:llä mitään merkitystä? Omasta mielestä menee kyllä enemmän vihreään mutta toisesta autosta joka on mielestäni selvästi tumman vihreä on monet sanoneet sitä siniseksi joten sävy voi johtua silmistäniIsoE kirjoitti:199 väriä on ainakin 6 erilaista sävyä. Josko jokin noista osuisi oikeaan... Oma auto aikoinaan kanssa taittoi vihertävään sävyyn. Maalikaupasta ostettu sävy taas siniseen
Värillä on nimiä ainakin Metallic Blue-Black, Black Pearl Metallic.
Sitten on olemassa myös ihan 189 - Smaragdschwarz / Green Black /.
Nimi ainakin viittaisi vihreän sävyiseen mustaan?
NOTE: The English name above is used mainly for the U.K. market. Colors were usually renamed for the U.S. market. For example, your color (199) is definitely Black Pearl in the U.S., and my S 500 L color (189) is known as Black Opal.
Eikös se kirjain tarkota maalin valmistajaa??? Omaa kun on maalautettu, ni maalarin mukaan silläkin on merkitystä.. Mut huunous?eepi kirjoitti:Ei se m tarkoita mitään, muutakuin et löytyy värikoodi muiden koodien seasta.
On hieno!Groove kirjoitti:Tuli otettua uusia kuvia coupesta. Tässä pari:
Lisää löytyy: http://juham.pictures.fi/kuvat/MB+300CE-24/" onclick="window.open(this.href);return false;
Iso kasa plussaa kuralätkistä, mutta pikkusen miinusta EU-kilvistä.Groove kirjoitti:Tuli otettua uusia kuvia coupesta. Tässä pari:
Lisää löytyy: http://juham.pictures.fi/kuvat/MB+300CE-24/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heh, joo kuralätkätJeremyH kirjoitti:Iso kasa plussaa kuralätkistä, mutta pikkusen miinusta EU-kilvistä.
Kiitos, ja hyvä ehdotus, mutta mä oon ajatellut, että tää auto olis näin ihan hyvä (lukuunottamatta jo mainittuja eu-kilpiä..Messerschmitt kirjoitti:Commmee Coupe! Mite ois vielä e500 ajovalot niin olisi etupää yhtä "kirkas" kuin muukin vehe...
mikäs noissa vanteissa sun mielestä sitten on vikanavetku kirjoitti:[ http://larin.kuvat.fi/kuvat/Kulkupelit/W124%20250D/IMG_5794.jpg/full ]
Sanokaa vanteista mitä vaan mutta näillä mennään ainakin tällä hetkellä...![]()
PPD 250D Automatic ´92, H&R 30 mm
Barzetoista odotinkin palautettanj^ kirjoitti:No minäpä sanon! HYI HELVETTI NOITA BARZETTOJA![]()
Sitten säkit pois takaklaseista tai ainakin vähän enemmän läpinäkyvää -> myös eteen kalvot -> siisti
no niinpä tietysti, mun piti kysyä, että onko 122, eikä 348... menee jo itsekkin sekaisin noissa omien mersujen väreissävetku kirjoitti:
Väri on tässä 122, mutta niitäkin oli useampia sävyjä maalariliikkeessä kun etsin valonaluslistoihin sopivaa väriä - ei ihan täsmää muuhun autoon. Pitäis ehkä maalauttaa nuokin puskurit korin väriin kun on ikävästi naarmuuntunu kuten kuvastaki näkee...
Satasen pala, 17x7. Kilpurihenkisessä ratkasussa sinäänsä huonot että on paskaa laatua, painoa tarvii lisätä kilon per vanne ja ei taida noin muutenkaan painonkaan puolesta kovin racet ollanapa kirjoitti:mitäs muuten nuo Barzetat kustantaa kappaleelta tai kierrokselta ja minkä kokoiset ne on (leveys, halkaisija ja ET) mun silmään nuo sopis ihan hyvin, johonkin kilpurihenkiseen ratkaisuun(kun ne maalaisi vielä mustaksi...)
Jep jep, huomasin kyllä itsekin että hankinnan jälkeen niitä tuntui olevan jokaisessa vastaantulevassa ritsassanj^ kirjoitti:Satasen pala, 17x7. Kilpurihenkisessä ratkasussa sinäänsä huonot että on paskaa laatua, painoa tarvii lisätä kilon per vanne ja ei taida noin muutenkaan painonkaan puolesta kovin racet ollanapa kirjoitti:mitäs muuten nuo Barzetat kustantaa kappaleelta tai kierrokselta ja minkä kokoiset ne on (leveys, halkaisija ja ET) mun silmään nuo sopis ihan hyvin, johonkin kilpurihenkiseen ratkaisuun(kun ne maalaisi vielä mustaksi...)
![]()
Taitaa tämä lainaus päteä juurikin näihin vanteisiin:
"Componentan toimitusjohtaja Heikki Lehtonen kertoi, että vuosina 2008 ja 2009 alumiinia sai Euroopasta edullisimmin ostamalla kiinalaisia vanteita" -Kauppalehti 9.12.2010
edit: Näitähän on siis nykyään varmaan joka kolmannessa tuningkipossa, kun kylillä kahtelee