termostaatin vaihto vitoon
termostaatin vaihto vitoon
Juu, tällainen operaatio pitäis suorittaa 638 vitoon.Onko työläs homma, siis tarviiko erikoistyökaluja yms.Etsin joitain kuvia joista näkyis ns. räjäytyskuvana moinen.en löytäny.
Re: termostaatin vaihto vitoon
Ainiin, cdi 2000 mallinen.
naftasuodin pois, etumaski irti ja pitkällä urostorxilla homma onnistuu, maskin kautta. Itse en kyllä koskaan siinä asiassa onnistunut, mutta näin olen nähnyt korjaamolla. 
W638 CDI
Ny ois termari vaihdettu.Letkut irti edestä,maski pois,polttoaineen suodin sivuun, molemmat suotimen raudat irti, pari liitintä edestä irti.Sit oli vielä kantona kaskessa termarin päällä oleva joku mutikka, johon tuli piuhat liittimellä.Se vain härskisti irti, ja termari tuli suht ahtaasta paikasta ilman hikeä.Otin vielä rälläkällä sellaisen ylimääräisen heltan termarista irti asentamista helpottaakseni.Ja uuden tilalle laittaminen oli jo paljon helpompaa kuin vanhan irrotus.Vaihdoin ilmansuotimenkin samalla, ku siä oli keltasirkun jäänteet
.
Itse vaihtelin myös suodattimen viikonloppuna ja sielläkin oli lintu.eemi kirjoitti:Vaihdoin ilmansuotimenkin samalla, ku siä oli keltasirkun jäänteet.
Yritin katsella että mistä se olisi sinne mahtunut menemään vauhdissa, mutta kyllä se sieltä jostain siis mahtuu menemään.
Melko sulkainen oli tuo alapuoli suodatinta
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Eikös näissäkin ole ilmaputki suoraan suodattimen sisälle maskin takana jäähdyttimen ja lampun välissä, semmoinen korkea suulake ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
jep, sellainen pystyssä oleva suulake josta tirppa kyl sujahtaa hienosti kovassa vauhdissa.Siihen verkko eteen, estäisi moiset tapaukset, lintu kuolee kuitenkin .