minä en ikinä periaatteestakaan lupaa mistään autosta enempää kuin 500 € (oli sitten kyseessä vaikka uusi ässä mersu)

se on sitten myyjän vika, jos ei älyä jatkaa kaupantekoa, jos vaikka sattuisin olemaankin ostopäällä

mun varallisuudella (tai varattomuudella) ei ole asian kanssa mitään tekemistä, "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa" erästä mainosta mukaellen...
mutta tuo 2500 € pyynti taas kuulostaa jo siltä, että olet palannut muiden kanssa samalla planeetalle... nyt kun vielä löydät jonkun sopivasti autosta kiinnostuneen ja hierotte lopullisen kauppahinnan kohdalleen, niin eiköhän se kaupaksi mene...
ja tuo tatsuni vaikuttaa aika raakasti ylihinnoitellulta

olisko joku 10 € parempi...
itse olen jo laskuissa mennyt sekaisin montako kymmentä autoa on kavereiden kanssa tullut ostettua tai myytyä tänävuonna, pelkästään ford sierroja on tullut haettua 8 kpl

(itse olen ollut lähinnä kaverina mukana hinnoittelemassa/arvioimassa tai muuten vain apuna) mutta käytettyjen autojen hintataso on aika hyvin tiedossa tuossa 0-10 000 € haarukassa... tänäänkin aamusta piti yhtä S-type jaguaaria pähkiä, että mitä siitä pitäis saada vaihdossa johonkin 535 bemariin...
niin ja on niitä sierroja muutama mennyt kaupankin, yhdestäkin sai yli 5000 €

ja pian olis 1 kpl sierroja myynnissä 10 000 €:lla mutta itse en usko ostajaa löytyvän sille yli 8000 €:n hintaan, luultavasti jää jopa sen alle

(myyjällä vähän turhan kovat luulot tuosta sierrasta...)