Tere!
Pitäisi sukulaista jeesata auton ostamisessa ja seuraavanlainen menopeli sattui silmään:
MB 190 E 2.6
-automaatti
-abs
-airbag
Onko s noissa 190:ssä jotain tyyppivikoja tai paikkoja jotka ruostuvat ensimmäisenä? Lisäksi kiinnostaa tuo moottori.. onko kestävää sorttia ja mitkä ovat oleellisia tarkastuskohtia...
Myös kokemukset vastaavasta pelistä kiinnostavat
Kiitollisena mahdollisista vinkeistä
Pekka
Mitä huomioitava ostettaessa? 190 2.6 E -89
Omassa exässa oli ainakin: Ovien alaosat,Laatikon vaihtamista kannattaa seurata,Tunkin reikien paikat kannaattaa katella,takavalojen upärykset kerää yleensä pesussa vettä ja sieltä lähtee sitte kukkiin jos valot on löysästi kiinni ja pääsee elään.Siinäpä jotain poimintoja jotka ekana mieleen juolahti..
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
...
-Tutki vaihtaako hyvin E ja S-asennoilla ja onko niillä mitään eroa.
-Avaa venakoppa ja tarkasta nokka-akseli, saattaa löytyä hyvä syy 1000€:n tinkimiseen.
-Ruostetta voi esiintyä missä vaan. Pohja yleensäkkin, lokasuojan kaaret, etulokasuoja vilkun alapuolelta sisältäpäin, peräkontin pohja... myös sivukotelot.Ovien alareunat tiivisteen alta.
-Koita kaikki sähkövermeet läpi, monitoimiviiksestä pyyhkimen toiminta.
-Jos on ASD, niin testaa toinen takarengas hiekalla, että toimiiko.
Mikään näistä mahdollisista vioista ei ole este hankinnalle, vaan toimivat tinkimisen perustana.
-Moottori on kestävä. Omalla samalla tyypillä ajettu kohta 400tkm ja vaihdettu on nokka-akseli, keinuvivut, hydr.venttilinvälyksen säätimet ja venavarsien kumit. Pari sytytysjohtoa, moniurahihna muutaman kerran, virranjakajan kansi ja pyörijä ainakin 2 kertaa.
-Avaa venakoppa ja tarkasta nokka-akseli, saattaa löytyä hyvä syy 1000€:n tinkimiseen.
-Ruostetta voi esiintyä missä vaan. Pohja yleensäkkin, lokasuojan kaaret, etulokasuoja vilkun alapuolelta sisältäpäin, peräkontin pohja... myös sivukotelot.Ovien alareunat tiivisteen alta.
-Koita kaikki sähkövermeet läpi, monitoimiviiksestä pyyhkimen toiminta.
-Jos on ASD, niin testaa toinen takarengas hiekalla, että toimiiko.
Mikään näistä mahdollisista vioista ei ole este hankinnalle, vaan toimivat tinkimisen perustana.
-Moottori on kestävä. Omalla samalla tyypillä ajettu kohta 400tkm ja vaihdettu on nokka-akseli, keinuvivut, hydr.venttilinvälyksen säätimet ja venavarsien kumit. Pari sytytysjohtoa, moniurahihna muutaman kerran, virranjakajan kansi ja pyörijä ainakin 2 kertaa.