Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
ettan025m
Sisäänajossa
Viestit: 8 Liittynyt: Ke 21.04.2004 21:57
Paikkakunta: Keskinen-suomi
Viesti
Kirjoittaja ettan025m » Ti 11.05.2004 10:06
Öljynpainemittarin anturi sekoilee: virrat päälle niin se näyttää jo 0,5
muulloin käynnissä se onkin aina tapissa. W201 2,5D -91 auto kyseessä.
Mistähän päästä lähtisi ongelmaa purkamaan. Anturin vaihto vai kytkentöjen
tarkistus. Tuleeko itse mittarille vain sähköinen " tieto " vai oikea paine.
Elikkä tuleeko mittarille letku vai johto ?. Johto tuntuisi todennäköiseltä
Ettan
raul
Mobilisti
Viestit: 2966 Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä
Viesti
Kirjoittaja raul » Ti 11.05.2004 12:07
Tuossa kuvauksessa ei ole mitään sekoiluun viittaavaa.
Eikö tyhjäkäynnillä kuumanakaan yhtään tiputa neulaa?
Mittaristolle tulee letku, eli painetta puskee.
ettan025m
Sisäänajossa
Viestit: 8 Liittynyt: Ke 21.04.2004 21:57
Paikkakunta: Keskinen-suomi
Viesti
Kirjoittaja ettan025m » Ti 11.05.2004 13:30
Ei tyhjäkäynnilläkään tipu paine. Onkos se normaalia, että näyttää 0,5 vaikkei
auto ole vielä käynnissäkään ?. Vain virrat päällä.
Ettan
Ju55i
Vakiokalustoa
Viestit: 357 Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:35
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja Ju55i » Ti 11.05.2004 17:29
Minulla mittari harrasteli saman tyyppisesti ja anturin vaihto korjasi ongelman.
Mika.T
Asiantuntija
Viestit: 8789 Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47
Viesti
Kirjoittaja Mika.T » Ti 11.05.2004 21:44
kyllähän tuon ikäisissä on jo sähköllä toimiva öpaine mittari... vanhemmissa 190sissä on vielä suoraan paineella toimiva mekaaninen mittari