Ensi väykyn ostaja tarvis tietoja

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Kpt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Ensi väykyn ostaja tarvis tietoja

Viesti Kirjoittaja Kpt »

TERE Foorum popula.Ajattelin kysästä muutaman asian?Itelläni on tuonti 190d-90 ollut kohta 4v:a.Viime viikolla sattui nenän eteen mb 220d E vm-96 ja eiku kuume päälle...tuonti kärry ml-n150tkm.Oon kuullut kauhu uutisia lucasin pumpuista.Missähän vm:a näitä "paska"pumppuja on ja onko ne nimellä mainittuja?Ois mukava saada muutakin tietoa/kommentteja/kokemuksia näistä ensi väyrysistä. :? ps.Myytävänä 190d-90 aj 175tkm met.musta s-kat.luukku,5-v,k-lukko.ym voisin luopua 9-10 tuhannella.Auto sievissä. 8)
Pirssi w210
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kyllä siinäkin mersussa Lucas-pumppu on.
Ei sitä tarvi pelätä, varaudut vaan 500-max.1400 euron korjaukseen.

Etsi haulla täältä foorumilta, löydät juttua mm.ruosteongelmista.
wiimax.fi
Kpt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Pumppu pulputtaa

Viesti Kirjoittaja Kpt »

JEPULIS!Tunteroisen oon selaillut tätä foorumia ja oon oppinu mersuista enemmän kun esson baarissa koko talvena.Kyllähän tuota luucasta on haukuttu.Mut hyvä et on (teitä)jotka asiasta tietää. :) Viikko sit jututin erästä myynti tykkiä(toyotan myyjä) joka haukkua napsutti 95-meset järkiään.itse olin juuri tullossa koe ajamaan w210.aa samaan liikkeeseen.Kummasti auto parani kun pyysin avaimia koe ajoon. :D
Pirssi w210
Boss
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Boss »

Hommaa suoraan cdi-tekniikalla 1999---tuoreempi vedos, kilometreissä joutuu ehkä tinkimään(jos tuo150tkm paikkansa sattuisi pitämään) mutta kulkemisessa ja kulutuksessa voittaa, hinnoissakaan nyt ei hirveitä eroja ole.
Itseasiassa sain omani vm2000 200cdi väyrysen halvemmalla kuin aiemmin katselemani -98 220dsl:n samoilla kilometreillä.
kasitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja kasitos »

Tarkista siitä väykystä vielä tuo kuuluisa ovien kunto!
Mulla ainakin tyssäs osto viime viikolla lahonneisiin oviin..muuten oli hyvässä kunnossa, tosi vähän ajettu, tallissa pidetty, käsipesulla ja säännöllisellä vahauksella W210, 220CDI -98.
Yllättävää oli kun ei tiennyt myyjäkään (yksityinen) oviongelmasta mitään!
Vastaa Viestiin