madallus ? autoteollisuus ei ole muuta kuin matalia autoja tehnyt tässä viimeiset 20 vuotta , eikä tuo sen matalampi ole mitä moni vakio perheauto tehtaalta ulos tullessaan

aikuisen miehen pää pitää mahtua renkaan ja lokasuojan kaaren väliin... tuo pitäis mielestäni saada ihan katsastus sääntöihinhlappis kirjoitti:siis nättihän tuo on noinkin,mutta itse laittaisin taakse ainakin korkeamman kumin koska nyt näyttää että nyrkki mahtus renkaan ja kaaren väliin joka puolelta.
eli vanne ja töppöset eivät täytä kaarta kunnolla.
miksi? eihän siellä ole mitään nähtävää..napa kirjoitti:aikuisen miehen pää pitää mahtua renkaan ja lokasuojan kaaren väliin... tuo pitäis mielestäni saada ihan katsastus sääntöihinhlappis kirjoitti:siis nättihän tuo on noinkin,mutta itse laittaisin taakse ainakin korkeamman kumin koska nyt näyttää että nyrkki mahtus renkaan ja kaaren väliin joka puolelta.
no vaikka siksi, ettei se pyörä raavi mihinkään esim. hypyissä... esim. tällä topikin autolla tuskin pääsisin edes työmaalle...hlappis kirjoitti:miksi? eihän siellä ole mitään nähtävää..napa kirjoitti:aikuisen miehen pää pitää mahtua renkaan ja lokasuojan kaaren väliin... tuo pitäis mielestäni saada ihan katsastus sääntöihinhlappis kirjoitti:siis nättihän tuo on noinkin,mutta itse laittaisin taakse ainakin korkeamman kumin koska nyt näyttää että nyrkki mahtus renkaan ja kaaren väliin joka puolelta.
no vaikka siksi, ettei se pyörä raavi mihinkään esim. hypyissä... esim. tällä topikin autolla tuskin pääsisin edes työmaalle...
Yks vastaan -kommentti lisää: Eli mun mielestä liian ohuet kumit.. Ja pikkasen liikaa venytystä.. Sopiva ja hyvännäkönen renkaan suhde vanteeseen on nimimerkki Ville126:n farkku 124:n 18"-kasireikävanteet + niiden kumi.epk kirjoitti:Kiitoksia kommenteista, oli ne sitten puolesta tai vastaan
ja mun mielestä taas tuo villen farkku vois näyttää vielä paremmalta, jos siinä olis edes vähän enemmän maavaraaepk kirjoitti:no juu , makuasioitahan nämä. Esimerkistä tulikin oma mielipide esiin, elikkästä mun silmään taas tuo villen farkku ei näytä tuolla rengastuksella hyvältä koska onpi aikasta iso maavara ! Olis "normi" rengastuksella parempi 16 tai 17":lla.
näinkin asia varmasti on, ainakin tuon 15" vanteen kohdalla... toiset sitten joutuu laittamaan niitä 18" vanteita isojen jarrujen takia, eikä niinkään minkään ulkonäön takia, olenhan itsekkin sanonut, ettei w124 sovi ulkonäöllisesti enää 18" vanteet... 17" olis luultavasti se max. koko sopusuhtaisuuden kannalta ajateltunaepk kirjoitti:mitä korkeampi se auto on sitä paremmalta näyttää orkkis 15" aluvanteet, siitä ei pääse mihinkään. Kaikista tyhmimmän näköiset on vaikkapa normialustalla olevat 124:set jossa on jotkut 18":settai ylipäätää mikä tahansa auto mikä kulkee vakiokorkeudella ja siihen tungetaan ylikoon vanteet , yöks !
Komeaan kuntoon olet vanteet saanut. Onko huuli kiilloitettu vaiko maalattu? Lyhyt kilpi muutenepk kirjoitti:jepulis, ei tänne ihmeempiä . Verot maksettu ja kilvet paikalla.
Talvivanteet hommasin karralta , sl:län 16x8 ! Niihin tein pikaiseen pohjat ja veli vetäisi värit niskaan. Renkaiksi tulee continentalin kitkat koossa 205-50-16 , tuollaiset niistä tuli :
[ http://eeppkk.kuvat.fi/kuvat/sekalaista/sl16x8.jpg/_big.jpg ]
34joop79 kirjoitti:Kylläpä tullee sopevasti uloski nuo vanteet. Onko mikä ET? Laitoikko takana spacerin väliin?