Dodii,pitkän tauon jälkeen vähän päivitystä topikkiin.
Eli auto saatu käymään ja käyty jo testaamassa toimivuutta. Tulokset seuraavat: 0.7 paineilla ja ilman lisärikastusta menee ohjelmoidun W211 320Cdi:n kans tasoihin kiihdytyksessä 40-140, eli luultavammin niillä konsteilla haetaan muutoskatsastukseen dynolappu.. Ja jos ei nämä temput riitä niin hilataan syöttöjä vielä alemmas.
1.8 tulee olemaan käytössä paineita, joilla saadaan luultavammin palamaan se 120 kuutiota lähes savutta, tähän saadaan varmistus varmaan vasta ensi keväänä kun on taas kuiva pinta tiessä.
Ahdin antaa siinä 2500-2800 sen 1bar paineita josta ne sitten piikkaa aikasta nopiaa ylös asti. Hukkaportti aukeaa ilman bleedausta 1.1bar. Kyseessä siis mallia Biltema.
Laatikko toimii muuten hienosti mutta pitää vielä kiristää vaijeria joka antaa laatikko alasvaihto "käskyn". Tällä hetkellä ei vaihda pienempää vaikka kuinka runttaa kaasua, menee 4. päälle jo 60 km/h.
Ens vkl alkaa auton koriin paneutuminen eli hiotaan lakka ja sävypohja pois, sekä tehdään tarvittavat paklaukset jne. Toivotaan että Lokakuun eka vkl autoon saataisiin maalia pintaan ja muutenkin prokkis päätökseen. Ja lupaan lisätä kuvia(ja paljon) ensi viikonloppuna kun saan järkkäriin filmiä!
