
300 ST
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ke 03.03.2010 21:22
- Paikkakunta: Rekkamies
300 ST
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3965501" onclick="window.open(this.href);return false; kertokaapas rehellisesti mielipide? itsellä ainakin ensimmäisenä iski silmään ahtopaineet.
kestääkö tommonen setti?

Re: 300 ST
eikö tuo 1.75 bar. ole vielä "alipainetta" ST koneissa 

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: 300 ST
Tottahan tuo kestää tuollaisen paineen, varsinkin kun ahdin on mitoiltaan "riittävä". Ahtopaine ei sitä moottoria hajota vaan liian pienen ahtimen aiheuttama pakopaine. Vakioahdin jos tuolla olisi ja tuommoinen paine niin 

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 300 ST
kyllähän toi ihan hyvältä kuulostaa. ei noita paineita ainakaan kannata pelätä. 606:sta on paineistettu yli 3 baarillakin. toi vaihdelaatikko iski taas mun silmään.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: 300 ST
tuo ahin on tosi pienellä 10 pakopesällä jos on sama ku vuosi sitte.. Laatikko toimi ainaki sillon vielä hyvin.. Kytkinki alko kestää ku laitoin jäykällä keskiöllä olevan levyn.. koppa tuossa on tunkinreiän ympäryksiä lukuunottamatta tosi hyvä, ellei sitte takasuojan kaaret oo alkanu kukkiin, ne näky olevan vaihdettu..
Re: 300 ST
Siellä lukee jotta olisi 13 pakopesä nyt, en sitten tiedä mitä pakopesää se vastaisi jos olisi pienempi ahdin eli HX40. Ainakin maalaisjärjellä ajateltuna HX52+13 pesä > HX40+13 pesä 

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 300 ST
amgtoys kirjoitti:tuo ahin on tosi pienellä 10 pakopesällä jos on sama ku vuosi sitte.. Laatikko toimi ainaki sillon vielä hyvin.. Kytkinki alko kestää ku laitoin jäykällä keskiöllä olevan levyn.. koppa tuossa on tunkinreiän ympäryksiä lukuunottamatta tosi hyvä, ellei sitte takasuojan kaaret oo alkanu kukkiin, ne näky olevan vaihdettu..
Pakopesä vaihdettu viime keväänä, 13


Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: 300 ST
Juu leima löytyy.
Ilman ainuttakaan huomautusta siihen leima saatiin. Takapyöristä oli vähän jotain nupinaa, mutta eikö se kuulu ominaisuuksiin...
Pakopesä on tosiaan kokoa 13. Kori, kuten ylempänä jo mainittiinkin, on tosi hienossa kunnossa tunkinreikien ympäryksiä lukuunottamatta - jotka nekään ei vielä todellakaan pahat ole.
Viekääs nyt joku tämä, niin mä saan rahat kelkkaan.
Edit: Lisätään vielä, että vaihdelaatikko pelaa moitteetta. Ei äännä ja vaihteet menee silmään niinkuin kuuluukin.
Tervetuloa koeajolle!

Pakopesä on tosiaan kokoa 13. Kori, kuten ylempänä jo mainittiinkin, on tosi hienossa kunnossa tunkinreikien ympäryksiä lukuunottamatta - jotka nekään ei vielä todellakaan pahat ole.
Viekääs nyt joku tämä, niin mä saan rahat kelkkaan.
Edit: Lisätään vielä, että vaihdelaatikko pelaa moitteetta. Ei äännä ja vaihteet menee silmään niinkuin kuuluukin.
Tervetuloa koeajolle!
W220.173 M113.986 '02 - AMG Japanista
V123.125 OM616.912 '81 - MR-langi
V123.125 OM616.912 '81 - MR-langi