Huom jos jollakulla lukijoista löytyy käypänen osa niin kiinnostaa...olis hiukka kiirus..

Itse luulin kans että meni paskaksi mutta sielä oliki vaan kosketushäiriöitä, ei tartte ottaa kuin se n.30 sentin muovipätkä mikä suodattaa suurimmat lehdet pois niin pääsee johtoihin käsiksiBeggys kirjoitti:Lämmityslaitteen moottori lakkas toimimasta. Paljonkohan maksaa uusi ja onko vaikee vaihtaa? Mb 200 vm-89. Kiitos vastauksista
Pakko tyhmän kysyy ? Jos otin oikeen pätkän irti niin siel oli vaan reiät molemmin puolin enkä kyl nähnyt johtoja. ( keskellä niitä ylempänä olevia muoviritilöitä oli se pätkä jonka nostin pois )__ksami__ kirjoitti:Itse luulin kans että meni paskaksi mutta sielä oliki vaan kosketushäiriöitä, ei tartte ottaa kuin se n.30 sentin muovipätkä mikä suodattaa suurimmat lehdet pois niin pääsee johtoihin käsiksiBeggys kirjoitti:Lämmityslaitteen moottori lakkas toimimasta. Paljonkohan maksaa uusi ja onko vaikee vaihtaa? Mb 200 vm-89. Kiitos vastauksista
Mihin hintaan irtoo ?bmj126 kirjoitti:Osia löyttyy täältäkin
Mihin hintaan lähtee ?sata kirjoitti:Jos päädyt kuitenkin käytettyyn niin kalajoelta löytyis ja matkahuolto toimittaa!
Siis joo, edestä katottuna vasemman muoviritilän otat pois niin pitäs päästä johtoihin käsiksi (en muista että näkikö niitä siitä suoraa mutta käsiksi pitäs päästä.)Beggys kirjoitti:Pakko tyhmän kysyy ? Jos otin oikeen pätkän irti niin siel oli vaan reiät molemmin puolin enkä kyl nähnyt johtoja. ( keskellä niitä ylempänä olevia muoviritilöitä oli se pätkä jonka nostin pois )__ksami__ kirjoitti:Itse luulin kans että meni paskaksi mutta sielä oliki vaan kosketushäiriöitä, ei tartte ottaa kuin se n.30 sentin muovipätkä mikä suodattaa suurimmat lehdet pois niin pääsee johtoihin käsiksiBeggys kirjoitti:Lämmityslaitteen moottori lakkas toimimasta. Paljonkohan maksaa uusi ja onko vaikee vaihtaa? Mb 200 vm-89. Kiitos vastauksista
Ok.Kitti vastauksesta. Täytyypäs käydä kattomas uudestaan__ksami__ kirjoitti:Siis joo, edestä katottuna vasemman muoviritilän otat pois niin pitäs päästä johtoihin käsiksi (en muista että näkikö niitä siitä suoraa mutta käsiksi pitäs päästä.)Beggys kirjoitti:Pakko tyhmän kysyy ? Jos otin oikeen pätkän irti niin siel oli vaan reiät molemmin puolin enkä kyl nähnyt johtoja. ( keskellä niitä ylempänä olevia muoviritilöitä oli se pätkä jonka nostin pois )__ksami__ kirjoitti:Itse luulin kans että meni paskaksi mutta sielä oliki vaan kosketushäiriöitä, ei tartte ottaa kuin se n.30 sentin muovipätkä mikä suodattaa suurimmat lehdet pois niin pääsee johtoihin käsiksiBeggys kirjoitti:Lämmityslaitteen moottori lakkas toimimasta. Paljonkohan maksaa uusi ja onko vaikee vaihtaa? Mb 200 vm-89. Kiitos vastauksista![]()
Voihan seki toki olla että mun mesestä on joskus jotain suojia heitetty meneen
Vielä täytyy vaivata kysymyksellä. Kävin kattomas niin täytyis ottaa kokonaan se ylä ritilä pois.8 eli lähtee samas vas ja oik puoli ) Olisko siihen neuvoo miten irtoo. Alapuoli siin näkyis olevan irti ja yläpuolen reuna näkyy menevän tuulilasin reunamuovin alle. Onks sin jotain klipsuja tms. Se täytyy vissiin irrotta anyway jos moottori pitää vaihtaa.Beggys kirjoitti:Ok.Kitti vastauksesta. Täytyypäs käydä kattomas uudestaan__ksami__ kirjoitti:Siis joo, edestä katottuna vasemman muoviritilän otat pois niin pitäs päästä johtoihin käsiksi (en muista että näkikö niitä siitä suoraa mutta käsiksi pitäs päästä.)Beggys kirjoitti:Pakko tyhmän kysyy ? Jos otin oikeen pätkän irti niin siel oli vaan reiät molemmin puolin enkä kyl nähnyt johtoja. ( keskellä niitä ylempänä olevia muoviritilöitä oli se pätkä jonka nostin pois )__ksami__ kirjoitti:Itse luulin kans että meni paskaksi mutta sielä oliki vaan kosketushäiriöitä, ei tartte ottaa kuin se n.30 sentin muovipätkä mikä suodattaa suurimmat lehdet pois niin pääsee johtoihin käsiksiBeggys kirjoitti:Lämmityslaitteen moottori lakkas toimimasta. Paljonkohan maksaa uusi ja onko vaikee vaihtaa? Mb 200 vm-89. Kiitos vastauksista![]()
Voihan seki toki olla että mun mesestä on joskus jotain suojia heitetty meneen
Moi..nyt olis osalle tarvetta. Olen pahoillani jos saat näitä viestejä useampaan kertaan mut jotenkin näyttää välilä ettei nää lähde mihinkäänbmj126 kirjoitti:Osia löyttyy täältäkin