juu elikkäs auto on nyt alkanut hiljattain harrastamaan omia harrastuksiaan, kun sisäilma puhaltimen "volyymi" on hiljaisella ja kääntyy mutkaan tuulettimet alkavat "sirisemään", ja loppuu heti kun auto menee taas suoraan?
missä vika? itse en saa päähäni, äänestä päätellen joku pyörivä osa mutta mistä kannattaa aloittaa tutkiminen?
Eikös kun laakerit on loppu moottorista(puhallin) niin keskipakovoima,hyrrävoima pitää roottorin viiveellä auton perässä ja siksi laakerointi antaa myöten ja siivet ottaa koteloon.Tieten laakerin malli myös vaikuttaa tähän.Liukulaakerilla akseli kaiketi pääsee uutenakin liikkumaan sivuttain mutta kuulalaakeri ei kuin kuluessaan.
Oisko järkee tällanen selitys?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
kuullostaishan toi ihan järkeen käyvältä, mutta mites asian voi laittaa eteenpäin ? missä nää laakerit sijaitsee? mistä saa uudet? miten vaihetaan...joku joka tietäis ?