E 430 V 8

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
E 42
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 29.08.2011 11:04

E 430 V 8

Viesti Kirjoittaja E 42 »

Tarviis tietoa E sarja 4,3 V8 varmari mersusta vm.2000 ml.240tkm millaiset olis tyyppiviat...jos niitä on :shock: ja muutenkin millaisesta laiteesta mahtaa olla kysymys. Kiitos etukäteen!!!
Hydrayli jousitus, laatikko, ym ym. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4223619" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3955
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: E 430 V 8

Viesti Kirjoittaja RH »

Tape tuossa toisaalla esittämässäsi ketjussa aika hyvin aloittikin jo. Itsellä on reilun kolmen vuoden aikana simahtanut vastaavasta autosta bensapumppu ja etujarrulevyt piti vaihtaa, kun alkoi täristellä. En osaa ottaa kantaa, että voiko noita tyyppivioiksi kutsua. Muita oikeita "ongelmia" ei ole ollut. Auto on tosin vasta jonkun matkaa toisella sadalla tuhannella. Mulla muuten on ADS-alusta, vaikkei mikään AMG olekaan. Normi optio.

EDIT: Siis tuosta omasta vikalistasta puuttuu etujousen katkeaminen. On taatusti tyypillistä. Ja pienet diginäytöt mittarissa enempi vähempi pimeinä. Myös tyypillistä noille.
Viimeksi muokannut RH, Ma 29.08.2011 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Re: E 430 V 8

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Tuohan on 4matic eli siis neliveto. Ei lopu eteneminen talvellakaan. Vähän isommat kulut kun perus takavedossa.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: E 430 V 8

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Se vaan kannattaa muistaa että jos et itse pysty / osaa korjata ja huoltaa on tämmöinen V8 todella kallis ylläpidettävä jos ja kun jotain hajoaa...ehjänähän tuo on huoleton mutta olet ostamassa käytettyä autoa, se kannattaa muistaa.

mm. katalysaattorit on 200tkm+ jälkeen lähes poikkeuksetta vaihtokunnossa ja maksavat lähes 2500€ (biltema 200€+liimat :wink: )....jo pelkkä tulppien vaihto merkkiliikkeessä on useamman satkun jne.

joten nuo kannattaa pitää mielessä.

jos päädyt tuohon kehoitan hommaamaan oman testerin pikimmiten...autohan on helvetin hyvä ja hieno ajella mutta vikaantuessaan pohjaton rahareikä muualla huollatettuna ja korjattuna.
Opel, "weird lieben autos"....
Vastaa Viestiin