124 huippu varusteet
124 huippu varusteet
Kaveri osti karvalakki mesen, en ole tälläisistä kuullutkaan.
vm. -89 300 pensa farkku neliveto
Varusteita jotka muistan, jotain varmaan unohtuukin.
Automaatti
Automaatti ilmastointi
Ajotietokone
Vakkari
Ulkolämpötilamittari
Penkinlämmittimet
Sähköpeilit lämmityksellä
Kummatkin etupenkit sähköllä + muistilla + ilmasäädöt
Sähköikkunat x 4
Imu takaluukku
Ratin korkeussäätö sähköllä
Air bac
Kattoluukku sähköllä
Nahka ratti
Becker stereot
Irroitettava vetokoukku
Nahka sisusta (myös ovissa)
Lisäksi ruosteeton ja ehjä ekalta omistajalta.
vm. -89 300 pensa farkku neliveto
Varusteita jotka muistan, jotain varmaan unohtuukin.
Automaatti
Automaatti ilmastointi
Ajotietokone
Vakkari
Ulkolämpötilamittari
Penkinlämmittimet
Sähköpeilit lämmityksellä
Kummatkin etupenkit sähköllä + muistilla + ilmasäädöt
Sähköikkunat x 4
Imu takaluukku
Ratin korkeussäätö sähköllä
Air bac
Kattoluukku sähköllä
Nahka ratti
Becker stereot
Irroitettava vetokoukku
Nahka sisusta (myös ovissa)
Lisäksi ruosteeton ja ehjä ekalta omistajalta.
MB 124 220 TE -93
Mopareita
Mopareita
Re: 124 huippu varusteet
sehän on jo kohtuu hyvin varustettu vaikka muutama kohdista onkin vakiovarusteita 

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 124 huippu varusteet
Mulla ei noista ole omassa kuin kattoluukku, onko kaikissa?Sergey kirjoitti:sehän on jo kohtuu hyvin varustettu vaikka muutama kohdista onkin vakiovarusteita
MB 124 220 TE -93
Mopareita
Mopareita
Re: 124 huippu varusteet
"Imu takaluukku" on kaikissa farkuissa.
Ratin korkeussäätö on aika harvinainen.
Ratin korkeussäätö on aika harvinainen.
wiimax.fi
Re: 124 huippu varusteet
joo, toi on joskus käyny mielessä, että onko kaikissa farmareissa kattoluukku? huomattavan usein kuitenkin on (taitaa olla joka kerta ollu kun oon "sillä silmällä" katellu).pptalo kirjoitti:Mulla ei noista ole omassa kuin kattoluukku, onko kaikissa?
200d '86
Re: 124 huippu varusteet
Ei ole kattoluukkua kaikissa.
Ajotietokonetta itse kuolailen tuosta listasta eniten
Ajotietokonetta itse kuolailen tuosta listasta eniten

xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Re: 124 huippu varusteet
Eihän kyse ole 80-luvun suomi-veronkiertoautosta kovine takapenkkeineen? Tuskin, koska ajotietokone on mukana - erittäin harvinainen suomi-autoissa. Auto on ilmeisesti loppuvuoden 1989 mallia eli 2. sarjaa, jos ovissakin on rypytetty nahka.
Itse pidän ajotietokoneen ja sähköratin lisäksi myös apukuskin muistipenkkiä kohtuullisen harvinaisena 124-sarjassa. Ilman muistia niitä kyllä tulee vastaan.
Itse pidän ajotietokoneen ja sähköratin lisäksi myös apukuskin muistipenkkiä kohtuullisen harvinaisena 124-sarjassa. Ilman muistia niitä kyllä tulee vastaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 124 huippu varusteet
suomi 124 varusteilla on aina harvinaisuus. Mitä tulee muihin varusteisiin niin eipä ne kovin harvinaisia ole näissä jälkituonneissa, varsinkaan kun on kyse top of the line tuotteista ( 6 mukiset bensat ja dieselit).
Re: 124 huippu varusteet
Nyt se taisi tulla myyntiin: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4238348" onclick="window.open(this.href);return false; .
Veronkiertokukkanenhan tuo on. Varusteilla tähdättiin lisäämään auton painoa 1800 kiloon. Löytyyköhän betonia puskureista?
Ovipahvit ovat siis tuossa MB-Texiä, ei nahkaa. Mutta onko tuossa vielä takatilanlämmitinkin, siinä vasa harvinaisuus. Sekä taakkakiskot kattokaiteiden välissä.
Vitsi jos olisi ollut erivärinen niin tuostahan olisin voinut kiinnostua minäkin.
Veronkiertokukkanenhan tuo on. Varusteilla tähdättiin lisäämään auton painoa 1800 kiloon. Löytyyköhän betonia puskureista?

Vitsi jos olisi ollut erivärinen niin tuostahan olisin voinut kiinnostua minäkin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 124 huippu varusteet
farmari, jossa ei ole edes takapenkkiäTimo L. kirjoitti:Nyt se taisi tulla myyntiin: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4238348" onclick="window.open(this.href);return false; .
Veronkiertokukkanenhan tuo on. Varusteilla tähdättiin lisäämään auton painoa 1800 kiloon. Löytyyköhän betonia puskureista?Ovipahvit ovat siis tuossa MB-Texiä, ei nahkaa. Mutta onko tuossa vielä takatilanlämmitinkin, siinä vasa harvinaisuus. Sekä taakkakiskot kattokaiteiden välissä.
Vitsi jos olisi ollut erivärinen niin tuostahan olisin voinut kiinnostua minäkin.

vähän sama juttu, kun naapuri osti joskus bensakoneisen 4x4 hiacen

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: 124 huippu varusteet
Kai tuossa on ollut silloin aikanaan vain idea saada hieno auto ilman autoveroa (tai ainakin pienemmällä). Dieselissä tosiaan itu olisi ollutkin. Kaverin sedällä oli silloin 2 kpl 300 TDT 4Maticeja - juuri kovilla penkeillä - myöhemmin myös 300 GD 28. Muistan kun olin n. 10-vuotiaana ko. kaverin velipuolen häissä. Pyörimme sen farkun ympärillä kaverin kanssa, kun setä tuli paikalle sanoen "siinä on kuulkaa pojat hieno auto". Setä oli ihan oikeassa
.

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 124 huippu varusteet
jep, saatu pakun verolla "h-auto"...Timo L. kirjoitti:Kai tuossa on ollut silloin aikanaan vain idea saada hieno auto ilman autoveroa (tai ainakin pienemmällä). Dieselissä tosiaan itu olisi ollutkin.
alkuperäisen ostajan mielestä varmaan aivan mieletön idea, kun eihän sitä liikenteessä erota normaalista (paitsi tietysti siitä 80 lätkästä, jos sitä pitää) ja kalliista 300TE 4-matic mersusta (uutena ollut kieltämättä melkoinen status tuollakin autolla...)
dieselinä tuolle ei olis vaikea löytää ostajaa, ehkä jopa minä saattaisin heikkona hetkenä tuollaisesta innostua, jos hinta vain sattuis kohdalleen

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: 124 huippu varusteet
Ei se nyt voi olla tuon ikäiseen kuin kymppejä muuttaa tuo henkilöautoksi.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: 124 huippu varusteet
napa kirjoitti:farmari, jossa ei ole edes takapenkkiäTimo L. kirjoitti:Nyt se taisi tulla myyntiin: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4238348" onclick="window.open(this.href);return false; .
Veronkiertokukkanenhan tuo on. Varusteilla tähdättiin lisäämään auton painoa 1800 kiloon. Löytyyköhän betonia puskureista?Ovipahvit ovat siis tuossa MB-Texiä, ei nahkaa. Mutta onko tuossa vielä takatilanlämmitinkin, siinä vasa harvinaisuus. Sekä taakkakiskot kattokaiteiden välissä.
Vitsi jos olisi ollut erivärinen niin tuostahan olisin voinut kiinnostua minäkin.(tuota kovaa penkkiä ei sellaiseksi lasketa...) ketun köyhät... olisivat edes ymmärtäneet hankkia dieselin, niin olis jotain hyötyäkin ollut tuosta verokikkailusta, bensakoneisena tuo ei ole enää mistään kotoisin...
vähän sama juttu, kun naapuri osti joskus bensakoneisen 4x4 hiaceneihän sillä viitsinyt edes ajaa, kun kulutus oli mitä oli (ikinä ei alle 20 ltr/100 km päässyt) ja kone kuitenkin aivan hengetön...


mitä tulee tuohon farkkupakumersuun taitaa olla kaverini edesmenneen isän vanha peli...
toihan oli sitä järjetöntä verokikkailun aikaa, kultaista sellaista...ja tuo on aivan ylihintainen, tarjoan 200€

.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: 124 huippu varusteet
Itsehän en aiheesta oikeastaan mitään tiedä mutta ainakin jenkki-piilofarmareissa voi olla aika muikevakin vero tiedossa kun muuttaa henkilöautoksi:
http://www.ake.fi/AKE/Verotus/Autovero/ ... tokset.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tai ainakin nuo esimerkit ovat aika miehekkäitä...
http://www.ake.fi/AKE/Verotus/Autovero/ ... tokset.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tai ainakin nuo esimerkit ovat aika miehekkäitä...
Re: 124 huippu varusteet
jep. kaverillani on myös tuollainen veronkierto 300 S124 ja henkilöautoksi muuttaminen maksaisi n 12000 euroa. Ei muutettu... Kysyimme asiaa Porvoon A-katsastuksesta ja tullista viime jouluna. Eli sikäli tuo kyllä ilmoituksessa pitää paikkaansa että auton voi muuttaa henkilöauton pehmeille penkeille, mutta herää kysymys, kannattaako siihen uhrata 6-10x auton markkina-arvoa.
Taatusti samalta pajalta kotoisin. Kuvia.
Taatusti samalta pajalta kotoisin. Kuvia.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 124 huippu varusteet
tuo 90 asteen kulma ja ah, niin ihana 5 cm pehmuste tuolla takana suorastaan vetää magneetin lailla ostajia auton luo
tai sitten ei...
miten muuten huikolla oli edes tuollainen käsitys, että h-autoksi muuttaminen ei olis kuin muutamia kymppejä (tai niin no, oikeassahan huikko oli, että muutamia kymppejä se maksaa
) rahamiehethän puhuu aina noin... "10" = 10 000 jne. 

miten muuten huikolla oli edes tuollainen käsitys, että h-autoksi muuttaminen ei olis kuin muutamia kymppejä (tai niin no, oikeassahan huikko oli, että muutamia kymppejä se maksaa


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: 124 huippu varusteet
ei nuo ole 90 asteen kulmassa ainakaan tuossa kaverin autossa. Eikä ole ollut mun omissakaan ikinä... muutaman ostin jopa uutena sillon 90 luvun alussa, oli autokauppiaalla jo passelisti vinossa (Caprice).
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 124 huippu varusteet




Re: 124 huippu varusteet
eikös kuitenkin se laki ollut, että niiden pitää olla toisiinsa nähden 90 asteen kulmassa (ei siis "vaakatasoon") ja max. 5 cm pehmustettaSergey kirjoitti:ei nuo ole 90 asteen kulmassa ainakaan tuossa kaverin autossa. Eikä ole ollut mun omissakaan ikinä... muutaman ostin jopa uutena sillon 90 luvun alussa, oli autokauppiaalla jo passelisti vinossa (Caprice).

kuvasta päätellen ainakin tuossa nettiautossa myytävässä on se kulma n. 90 astetta, vaikka sitä katselis kuinka...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: 124 huippu varusteet
Jep, paitsi että se oli kokonaispaksuus.napa kirjoitti:eikös kuitenkin se laki ollut, että niiden pitää olla toisiinsa nähden 90 asteen kulmassa (ei siis "vaakatasoon") ja max. 5 cm pehmustettaSergey kirjoitti:ei nuo ole 90 asteen kulmassa ainakaan tuossa kaverin autossa. Eikä ole ollut mun omissakaan ikinä... muutaman ostin jopa uutena sillon 90 luvun alussa, oli autokauppiaalla jo passelisti vinossa (Caprice).![]()

-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Re: 124 huippu varusteet
Nämä jälkikäteen Suomessa pakettiautoksi muutetut 124-farmarit sun muuthan saa halvalla takaisin henkilöautoksi, koska autovero on jo aikanaan maksettu. Sen sijaan pakettiautona maahantuodun auton muuttaminen henkilöautoksi on se kallis homma.napa kirjoitti: miten muuten huikolla oli edes tuollainen käsitys, että h-autoksi muuttaminen ei olis kuin muutamia kymppejä (tai niin no, oikeassahan huikko oli, että muutamia kymppejä se maksaa) rahamiehethän puhuu aina noin... "10" = 10 000 jne.
Re: 124 huippu varusteet
Siis jos tuo on suomiauto, kuten se 99% todennäköisyydellä on, niin se vero on mitätön jos muuttaa henkilöautoksi. Se on oikeasti niitä kymppejä. Enemmän menee rahaa rekisteröinti/muutoskatsastuksiin + uuden otteen tulostamiseen.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: 124 huippu varusteet
Kerro tarkemmin ?Siis jos tuo on suomiauto, kuten se 99% todennäköisyydellä on, niin se vero on mitätön jos muuttaa henkilöautoksi. Se on oikeasti niitä kymppejä. Enemmän menee rahaa rekisteröinti/muutoskatsastuksiin + uuden otteen tulostamiseen.
AKE kirjoitti: Pakettiauton verovapaudelle ei ole säädetty kuoleutumisaikaa, joten autovero maksuunpannaan aina, jos auton rakennetta muutetaan siten, ettei auto enää täytä alkuperäisen verovapauden edellytyksiä taikka vaihtoehtoisesti niitä edellytyksiä, joista säädettiin 31.3.2009 saakka voimassa olleissa autoverolain 23 ja 24 §:ssä.
Autoverovapaan pakettiauton ajoneuvoluokka voidaan muuttaa ilman autoveroseuraamuksia vain toiseksi verovapaaksi ajoneuvoluokaksi. Jos autoverovapaa pakettiauto muutetaan verolliseksi ajoneuvoksi, autovero on suoritettava riippumatta siitä, kuinka kauan ajoneuvo on ollut rekisterissä verovapaana pakettiautona
http://www.ake.fi/AKE/Verotus/Autovero/ ... tokset.htm" onclick="window.open(this.href);return false;AKE kirjoitti:Esimerkkejä Trafin veropäätöksistä:
Chevrolet Caprice Classic Wagon –auto oli rekisteröity 7.11.1989 verovapaana pakettiautona (omamassa väh. 1 800 kg). Rekisteritietojen mukaan auton tavaratilaan ei ollut ennen 15.7.1993 asennettu tilapäisistuimia. Trafin suorittamassa tarkastuksessa 18.6.1999 todettiin, että auton tavaratilaan oli asennettu vanerista valmistettu tilapäisistuin. Tilapäistuin oli asennettu autoon vuonna 1998. Trafi maksuunpani auton omistajalle maahantuonnin yhteydessä perimättä jätetyn autoveron 12 643 euroa. Helsingin hallinto-oikeus hylkäsi verovelvollisen tekemän valituksen.
wiimax.fi
Re: 124 huippu varusteet
Tuo kaverin auto on Vehon maahantuoma, vehon toimesta uutena pakettiautoksi muokattu, eli aito suomiautoHuikko kirjoitti:Siis jos tuo on suomiauto, kuten se 99% todennäköisyydellä on, niin se vero on mitätön jos muuttaa henkilöautoksi. Se on oikeasti niitä kymppejä. Enemmän menee rahaa rekisteröinti/muutoskatsastuksiin + uuden otteen tulostamiseen.

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 124 huippu varusteet
Onko se oikeasti näin? Kai sitä pitää uskoa sitten. Me maksettiin korinvaihtocadillacista verot pois joskus pari vuotta sitten ja se oli noin 120 euroa. Palautettiin siis Pontiac Safarina papereiden mukaan ollut auto koria vastaavalle tekniikalle ja maksettiin verot pois. Korinvaihto oli tehty 1987.
Kyllä se sitten on kannattamaton paikka jos tuommoisista summista puhutaan.
Kyllä se sitten on kannattamaton paikka jos tuommoisista summista puhutaan.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: 124 huippu varusteet
Kyllähän kaikki kovapenkkiset bensakoneiset piilofarmarit olisi kannattanut rekisteröidä henkilöautoiksi, jos se olisi pikkuverolla mahdollista.
Re: 124 huippu varusteet
Myyty.. se ei kauaa vienyt
Re: 124 huippu varusteet
Veljeltä löytyy tollanen 300TE 4maticci kovalla takapenkillä ajanhengen mukaisesti, tottakai. Ja kyllä siitä kovasta penkistä jotain hyvääkin löytyy, nimittäin nykyaikaiset lasten turvakaukalot alkaa olemaan melko valtaisan kokoisia. Kuinka ollakaan kaukalo mahtuu tollaseen kovapenkkiseen paremmin mitä normipehmeelle. Ei tartte etupenkkiläisen tinkiä tiloistaan 

W212 200 bluetec
W204 180 CDI
W204 180 CDI
Re: 124 huippu varusteet
no onhan noissa mersuissa toteutuksen taso kyllä ensiluokkaisen hyvää jälkeä. Kaikki alkuperäisen selkänojan toiminnotkin on jäljellä, kuten että selkänoja kaatuu jne. Noissa jenkkirotkoissa toteutus oli melko ... halpa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021