Luulisi nyt että Raptekilla olisi noita 603:n pakosarjoja kaikki "roskikset" täynnä

(nuo kenellä näitä autoja rakennetaan ja puretaan enemmän, he eivät ehdi lukea kaikkia ostoilmoituksia, joten paras on kun ottaa puhelimen käteen ja alkaa soittelemaan: Raptek (Petehri), stonehead, Herlevi, ML65, esko, Aki P (myyjät ovat satunnaisessa järjestyksessä ja yhteystietoja löytyy tuolta erityisesti ylälaidasta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewforum.php?f=7" onclick="window.open(this.href);return false;)
Tosin minä olen semmoinen romun jemmaaja hamsteri, etten halua luopua mistään, kun eihän sitä koskaan tiedä koska tarvii.
Kyllä se painakotelo/imusarja kannattaa kerrala tehdä hyvä. Helpomppi sillä moottorilla on olot kun on tasaista värinää ympärillä kun kuitenkin vedät pumpulta kaiken sopan jonain iltana irti.
Minulla on sellainen hatara muistikuva, että joku olisi joskus ihmetellyt saisiko sen cdi pakosarjan portattua 601:n kylkeen ja tulos olisi ollut kielteinen, en kyllä muista miksi. Saattoi se kyllä olla niinkin, että ihmeteltiin saisiko sen viton korissa käyttöön, ja siinä se ei käy kun ahtimen pitää olla just siinä missä sen pitää olla.