Tarinointia tuontiautoista
Re: Tarinointia tuontiautoista
Onhan noita esim Hampurin alueella n 7 kpl tarjolla ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... Radius=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Frankfurtin alueella 5 kpl ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... =EstateCar" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... Radius=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Frankfurtin alueella 5 kpl ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... =EstateCar" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Minulla on ollut mielikuva että tuon Dieseli-AMG:n teko lopetettiin kun FaceLift tuli mutta olenkos ollut ihan väärässä?
C220d T 4-Matic
Re: Tarinointia tuontiautoista
mol kirjoitti:Minulla on ollut mielikuva että tuon Dieseli-AMG:n teko lopetettiin kun FaceLift tuli mutta olenkos ollut ihan väärässä?
tuota diisseli AMG:tä tehtiin 01/2003- 11/2004
Facelift malli oli 4-5/2004 -11/2004
noita kuukausia en muista välttämättä oikein, mutta sinneppäin
Tuotanto lopetettiin koska myynti luvut ei yltäneet tavoitteisiin.
Autoa myytiin syht hyvin 2003, mutta 2004 se hyytyi, cdi dieselin huima kehitys alkoi......
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: Tarinointia tuontiautoista
on tehty. kävin katsomassa sellaista ja googlellakin löytyy kuvia.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
Näitä juttuja lukiessani oli pakko kertoa tämä oma tempaus. Tänään tuli tehtyä kaupat 03 vuotisesta w211 farkusta.
Kuvien ja myyjän puheiden perusteella pitkälti. Sain auton valmistenumeron jolla pystyin todentamaan että autossa todellakin on webasto ja tehtaan vetokoukku. Kilsoja ilmoituksen mukaan 200tkm, ja hyvillä varusteilla. Siis kukaanhan ei ole käynyt katsomassa tätä autoa
Että riskillä mennään, tosin auto oli suhteellisen edullinen ja on varauduttu että uutta sieltä ei ole tulossa..
Kuvien ja myyjän puheiden perusteella pitkälti. Sain auton valmistenumeron jolla pystyin todentamaan että autossa todellakin on webasto ja tehtaan vetokoukku. Kilsoja ilmoituksen mukaan 200tkm, ja hyvillä varusteilla. Siis kukaanhan ei ole käynyt katsomassa tätä autoa

Ex.
-2000 clk 320
-2003 S211 320cdi
-2004 S211 320cdi
Nykyinen
-2012 S212 220cdi Avantgarde
-2000 clk 320
-2003 S211 320cdi
-2004 S211 320cdi
Nykyinen
-2012 S212 220cdi Avantgarde
Re: Tarinointia tuontiautoista
No sitten vain säätelet vuosimalli tuota hausta.Mänis kirjoitti:Eipä ollu faceliftejä yhtään.
Tosin koko Saksassa näyttää olevan vain 4 kpl vuodesta 2004- ed.autoja myynnissä. Niistä kaksi Hampurin alueella ja yksi frankun kupeesssa ja yksi 8-postinumeron alueella ? Tosin näistäkin taitaa kuvien perusteella olla vain 2 facelift mallia ? Siis pyöreät mittarit .
Minkä kävit näistä katsomassa ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Münchenissä tuli käytyä. Vähän aavistelin hukkareissua, mutta kun on yksi varma kauppa pre-faceliftistä niin eipä jää ainakaan kaivelemaan, että olisko pitänyt ostaa tuo uudempi. Ihan läpensä paska se oli. Kiveniskemää ku 10v vanhassa linja-auton keulassa, Kaikki vanteet aivan ruvella, oikeassa takalokarin kaaressa ruostetta, vaihdekepistä kulunu jo merkitkin pois, varrmuja siellä täällä, takapuskuri halki, jarrulevyt ihan loppu jne... En jaksanu edes koeajaa. Konehuone oli kiilloteltu jollain jarrunesteellä kauttaaltaan. Kädet oli ihan liejussa kun nojasi syylärin päällä olevaan rautaan.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
Oliko myynnissä liikkeessä vai yksityisellä? Oliko paljon mittarin kilometrit? Kyllä se vielä löytyy.
W213 220d +W242 electric drive
Re: Tarinointia tuontiautoista
Liikkeessähän toi oli. Tiesin heti, että homma meni vituiksi, kun näin sen saakelin parakkiliikkeen ja romut pihalla. Nyt voi sitten hyvillä mielin tosiaan ostaa vanhemman, kun tietää, että toi oli paska.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
Tulee vaan mieleen että mikähän on todellinen ajomäärä? Niin eihän sitä kukaan tiedä vaikka pitäisi paikkaansakin.
W213 220d +W242 electric drive
Re: Tarinointia tuontiautoista
No ei saletisti pidä. Tai voihan semmosen ostaa ja uskotella itselleenmitä tahansa. Itselläkin autoja ollut päälle 20kpl joista suurin osa alle 130tkm ajettuja. Niistä yksikään ei oo ollut samanlaisessa kunnossa. Eipä sillä väliä vaikka kilsat olis pitänytkin paikkansa. Yleiskunto päällisin puolin oli silti huono ja vastasi paremminkin 250tkm ajettua. Sisusta oli kyllä siisti, mutta sehän se mesen ongelma onkin, että sisustan kunnon perusteella on aika vaikea sanoa mitään.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
Jos selaat myyntisivua alaspäin niin tule kohtaan händler homepage . Täältä sivulta näet liikkeen muut autot sekä liikkeen omistajan tiedot. Jos jaksat selata hieman näitä kuvia ja tietoja niin saat hyvän käsityksen millaisesta liikkeestä on kysymys.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Tiedän, tiedän. Ei ollu eka reissu ja kyllä mä jo lähtiessä tiedostin riskit. Myyjän jutut oli vaan silkkaa skeidaa. Se liike oli käytännössä parakki. Eikä siinä mitään, jos myytävä tuote olisi ollut edes vähän sinnepäin, mitä oli kerrottu ja puhuttu. Turha tästä on enempää jauhaa, perjantaina uuteen reissuun paremmilla lähtötiedoilla. Nyt on ekalta omistajalta ja pitäis olla hyvä peli. Ei oo autoliikkeessä myytävänä.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
Sitä minä vain että jos jaksaa noista myytävien autojen kuvia katsella niin kyllä sieltä selviää millainen myymälä on kyseessä.
Mitä menet nyt katsomaan ?Tätä 50374 Erftstadt vai tätä 87439 Kempten ?
Mitä menet nyt katsomaan ?Tätä 50374 Erftstadt vai tätä 87439 Kempten ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Noh, ehtiihän tuossa 130 tuhannessa tapahtua vaikka mitä, ihmiset kuitenki pitää autoja eri tavalla.Mänis kirjoitti:No ei saletisti pidä. Tai voihan semmosen ostaa ja uskotella itselleenmitä tahansa. Itselläkin autoja ollut päälle 20kpl joista suurin osa alle 130tkm ajettuja. Niistä yksikään ei oo ollut samanlaisessa kunnossa.

2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: Tarinointia tuontiautoista
Siis oikeesti, ootteko sitä mieltä, että paska kannattaa ostaa vaan sillä perusteella, että kilsat saattaa pitää paikkansa? Mä oon ajatellu asian aina niin päin, että auton täytyy olla kunnoltaan sen näköinen, mitä mittari osoittaa. Jos silti menee pieleen kilsojen suhteen, voi lohduttautua edes sillä, että auto on kuitenkin hyvässä kunnossa. Ihan sama, mä en jaksa enää jauhaa tuosta synkästä vuorokaudesta Turun ja Münchenin välissä ja edelleenkään ei kaduta, etten ostanut sitä. Paljon mielummin ilman, kuin romu pihassa. Nyt ollaan taas perinteisessä BMW vs MB ostotilanteessa. Molemmat kelpaa ja parempi otetaan. Saa kattoo kuinka käy. Bemaria puolta pienemmät verot, kun on tuo päästöpuoli mersua paremmin hanskassa (niissä vuosimalleissa joita katselen). Se ei silti vaikuta ostopäätökseen. Se menee 100% Hinta/kilsat/laatusuhteen mukaan.Eipä sillä väliä vaikka kilsat olis pitänytkin paikkansa. Yleiskunto päällisin puolin oli silti huono ja vastasi paremminkin 250tkm ajettua. Sisusta oli kyllä siisti, mutta sehän se mesen ongelma onkin, että sisustan kunnon perusteella on aika vaikea sanoa mitään.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
Paljonko teidän kokemusten mukaan noissa hinnoissa on tinkivaraa (esim. Autohusin tai aaf:n hinnoissa), kun puhutaan pyyntihinnoiltaan luokasta 12.000-15.000€ ?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Tarinointia tuontiautoista
Autohus ei tingi hinnoista. Hinta on se mikä pyydetään. Alentavat kyllä joidenkin autojen hintoja päivittäin.MiHe kirjoitti:Paljonko teidän kokemusten mukaan noissa hinnoissa on tinkivaraa (esim. Autohusin tai aaf:n hinnoissa), kun puhutaan pyyntihinnoiltaan luokasta 12.000-15.000€ ?
W203 C200 CDI aut.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Autohus tinkii kai sen max 50 euroa ja Aaf kai suunnileen saman verran. Aaf:stä en ole kuullut myönteistä palautetta mutta
minulla ei ole omakohtaista kokemusta kyseisestä liikkeestä.
minulla ei ole omakohtaista kokemusta kyseisestä liikkeestä.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Viime viikolla en saanut edes tuota 50€ tingittyä. Vai ostinko "väärältä" myyjältä.sportsman kirjoitti:Autohus tinkii kai sen max 50 euroa ja Aaf kai suunnileen saman verran. Aaf:stä en ole kuullut myönteistä palautetta mutta
minulla ei ole omakohtaista kokemusta kyseisestä liikkeestä.
W203 C200 CDI aut.
Re: Tarinointia tuontiautoista

Tommonen tuli haettua. C220Cdi -04 avantgarde
Tiukka reissu oli taas. Perjantaina aamuyöllä 03.00 ylös ja bussilla hesaan. Sieltä lento Köpiksen kautta Hampuriin ja vuokra-autolla Münsteriin. Kaupat tehtiin yksityisen herrasmiehen kanssa ja paperitöiden jälkeen heitettiin vuokra-auto Münsterin lentokentälle jonka jälkeen nokka suunnattiin kohti kotia. Mentiin lautoilla Putgartenista Helsingboriin ja sieltä sitten Tukholmaan ja laivalla Turkuun. Intensiivinen keikka siis. Oli pientä staun tynkää ykköstiellä ennen Hampuria. Tietöitä ja sitä kautta 2m leveää ränniä riitti.

Hyvä reissu oli. Selvittiin ilman vastoinkäymisiä. Myyjä oli oikea pedantin saksalaismiehen perikuva. Konstaapeli ammatiltaan. Oli joka ainoa kuitti huolloista ja varaosista kansiossa ja auto nuoltu varmaan pohjaa myöten puhtaaksi kun saavuttiin katsomaan. Kaupat oli sovittu jo sähköpostitse valmiiksi niin hinnastakaan ei tarvinnut vängätä. Siitä kun ei saanut alennusta euroakaan. Jätkä oli hoitanut kilvet ja kaikki muutkin jutut valmiiksi, koska aikataulu oli tiukka. Perjantaina kaupungintalot menivät kiinni klo 12 joten paperiasiat olisi jääneet maanataihin. Otin pikku riskin ja siirsin vakuutuksia varten rahaa paypallilla. Jätkällä oli joka kutti tallessa niistäkin ja eurolleen oikea määrä vaihtorahaa. Olin saanut postiin niin paljon kuvia ja tietoa, että olin melko varma kaupoista.
Varusteita oli ihan mukavasti. Sähköpenkki kolmella muistilla, puhelin, sähkösäätöinen ratti, parempi ilmastointi sillä ihmesuodattimella. Varmaan kaikkea muutakin, mitä en oo vielä ehtinyt tutkimaan. Autoon on laitettu uutena Carlsson C-tronic "piggypack" ecu. http://www.carlsson.de/carlsson/en/news ... Eco_EN.php Kulki ihan kivasti. Hiton siisti auto ja ruostetta en löytänyt.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
Onneksi olkoon! Kuulostaa täydelliseltä autonhakureissulta.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: Tarinointia tuontiautoista
Nyt on aika laittaa uudempaa käyttöautoa alle ja olen jo jonkin aikaa selaillut nettiautoa, mobile.de:tä ja auto24.ee:tä. Hakusessa on joko w211 320cdi/270cdi sedan tai vaihtoehtoisesti w203 320cdi/270cdi farmari, vuosimalli kummassakin 2004 tai uudempi. Avantgarde varusteilla ja mieluusti alle 200tkm ajettu. Suomessa nyt on muutama varteen otettava ehdokas, mutta viron ja saksan halvemmat hinnat ja parempi tarjonta houkuttelevat. Virosta voisin itse käydä hakemassa, koska Helsingissä tulee töiden puolesta oltua suurin osa ajasta. Saksasta hakuun ei aika eikä liioin kielitaitokaan riitä, joten täytyisi turvautua tuontifirmaan tai yksityiseen henkilöön. Rahaa olen ajatellut käyttää auton hankintaan max. 20t€ (muutaman sadan euron ylitys sallittakoon) kaikkine kuluineen. Virosta itse hakemisessa ainoastaan arveluttaa se, missä saisi tarkistettua *rilla oikeat kilometrit, koska itsellä ei kyseistä laitetta ole. Tiedän, että tärkeämpää on katsoa auton yleiskuntoa, mutta olisihan se mukava saada tuokin tietoon. Saksasta tuotattamisessa taasen mietityttää se, mistä löytää luotettava firma/yksityinen, joka kohtuu hinnalla tuo auton suomeen.
Eli mikä olisi teidän mielestä viisain tapa hankkia auto? Mielipiteitä ilmoille.
Eli mikä olisi teidän mielestä viisain tapa hankkia auto? Mielipiteitä ilmoille.
S213 350CDI 4-MATIC -18
Re: Tarinointia tuontiautoista
Tolla 20ke budjetilla pitäis kyllä löytää mielummin alle 100tkm ajettu. Riittää siihen ihan mainiosti, varsinkin jos 220cdi kelpaa. Jos ostaisin liikkeestä, niin ainoastaan MB-dealerilta. Mieluiten yksityiseltä. Ekalta tai toiselta omistajalta. Tällöin ei todennäköisesti tartte maksaa mitään paperitöistä. Usein myyjä hoitaa ne ihan mielellään, kun saa autonsa myytyä. Kannattaa varautua myös siihen, että se hyvä yksilö maksaa tonnin tai pari enemmän kuin valtaosa mobilen osumista. Siihen on usein syynsä. Omakin auto oli kyllä niin siistissä kunnossa, että hyvä siitä oli pyytää. Halvalla hyvä vähän ajettu Saksasta ei oo se toimiva resepti. Toisaalta kaikki on halpaa kun katselee, millaisia pyyntejä nettiautossa on +200tkm ajetuissa suolassa kylvetetyissä suomiautoissa. Kyllä niistä ilmoituksista selviää äkkiä se, mikä voisi ollla hyvä. C270CDI faceliftiä(pyöreillä mittareilla) ei oo montaa kuukautta valmistettu. Sen löytäminen voi olla aika haasteellista.
Tää taitaa jo mennä vähän yli, mutta jotain tuon suuntaista.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tää taitaa jo mennä vähän yli, mutta jotain tuon suuntaista.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: Tarinointia tuontiautoista
MOi Kaikille!
Yksi reissu Saksaan jälleen takana sillä ymmärsin ehkä tuon pariviikkoa sitten olleen "autoton päivä" idean kai
väärin sillä möin mersuni pois juuri edellisenä iltana. Meillä oli kaksi clk:ta pihassa ja hieman paineita siihen suuntaan
että yksi 4-ovinen pitäisi pihassa olla.
No , katselin tarjontaa Suomessa mutta totesin että Saksaan on näköjään taas lähdetettävä hankintamatkalle.
Kiertelin katsomasa Hampuriin alueen c-sarjan farkkuja vm 2001-2007 mutta ei sopivaa löytynyt hintaluokassa alle 8000 euroa. Ruoste vaivaa näköjään tuota W203-korimallia myös Saksassa sillä pyöränkotelon kaaret sekä takaluukku on usein ruosteessa . Sitten jos löytyi sopiva niin joko hinta tai varusteet oli pielessä. Minusta autossa tulee olla vähintään penkinlämmittimet , vakionopeuden säädin sekä automaattivaihteisto. Toisaalta myös tieto siitä , että tulli määrää veroja 3300-4500 ostohinnan päälle tekee ainakin minulle sen että ostettava auto tulee olla oikeasti ruosteeton ja muutenkin sopiva.
Se mikä aikaisempaan verrattuna on selkeästi muuttunut niin myös taloustilanne näkyy Saksan automarkkinoilla.
Tinkausvaraa on enemmän ja myyjillä (jopa turkkilaisilla) palvelualtiutta. Erittäin paljon on tarjolla volkkarin
golf sekä pasatt -diesel farkkuja.(näitähän on tuotu paljon Suomeen viime aikoina )
Myös C-sarjan farkkuja löytyy joka pihasta. Näitä lienee ollut kysyntää Saksasa mutta nyt on sitten myyjillä pihat täynnä ja myyjän kertoman mukaan kauppa on ihan seis. Ehkä puhui totta sillä hämähäkin seitejä oli autojen välissä.
Tällä kertaa jäi mersu ostamatta mutta autolla (4-ovea) kuitenkin tulin takaisin .
Siis Travemundesta - Helsinkiin Finnlinesilla.
Mutta nyt katsellaan tarjontaa mobilessa edelleen ja kun sopiva clk /slk löytyy niin silloin toimitaan.
Yksi reissu Saksaan jälleen takana sillä ymmärsin ehkä tuon pariviikkoa sitten olleen "autoton päivä" idean kai
väärin sillä möin mersuni pois juuri edellisenä iltana. Meillä oli kaksi clk:ta pihassa ja hieman paineita siihen suuntaan
että yksi 4-ovinen pitäisi pihassa olla.
No , katselin tarjontaa Suomessa mutta totesin että Saksaan on näköjään taas lähdetettävä hankintamatkalle.
Kiertelin katsomasa Hampuriin alueen c-sarjan farkkuja vm 2001-2007 mutta ei sopivaa löytynyt hintaluokassa alle 8000 euroa. Ruoste vaivaa näköjään tuota W203-korimallia myös Saksassa sillä pyöränkotelon kaaret sekä takaluukku on usein ruosteessa . Sitten jos löytyi sopiva niin joko hinta tai varusteet oli pielessä. Minusta autossa tulee olla vähintään penkinlämmittimet , vakionopeuden säädin sekä automaattivaihteisto. Toisaalta myös tieto siitä , että tulli määrää veroja 3300-4500 ostohinnan päälle tekee ainakin minulle sen että ostettava auto tulee olla oikeasti ruosteeton ja muutenkin sopiva.
Se mikä aikaisempaan verrattuna on selkeästi muuttunut niin myös taloustilanne näkyy Saksan automarkkinoilla.
Tinkausvaraa on enemmän ja myyjillä (jopa turkkilaisilla) palvelualtiutta. Erittäin paljon on tarjolla volkkarin
golf sekä pasatt -diesel farkkuja.(näitähän on tuotu paljon Suomeen viime aikoina )
Myös C-sarjan farkkuja löytyy joka pihasta. Näitä lienee ollut kysyntää Saksasa mutta nyt on sitten myyjillä pihat täynnä ja myyjän kertoman mukaan kauppa on ihan seis. Ehkä puhui totta sillä hämähäkin seitejä oli autojen välissä.

Tällä kertaa jäi mersu ostamatta mutta autolla (4-ovea) kuitenkin tulin takaisin .
Siis Travemundesta - Helsinkiin Finnlinesilla.
Mutta nyt katsellaan tarjontaa mobilessa edelleen ja kun sopiva clk /slk löytyy niin silloin toimitaan.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Tarinointia tuontiautoista
Itsekin ruksin aina mobilessa xenonit ja persgrillit hakuun. Edellisessä sportcoupessa ei persgrillejä ollut, mutta sen saattoi anta anteeksi, kun hinta ja varusteet oli muuten kohdallaan. Vajaa vuosi sitten oli tosi vähän valinnanvaraa jos halusi 11ke hintaan saada faceliftatun manuaali c220cdi sportcoupen satkun ajettuna. Panoramakatto oli kyllä kiva. Nyt on hinnat sen jälkeen tulleet taas alaspäin, mutta ne oikeasti hyvät yksilöt eivät ole edelleenkään ainakaan edullisia...
W204 C180K avantgarde -myyty-
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Tarinointia tuontiautoista
totatota....etkössää ollu ettimässä 4 (NELJÄ) ovista autoa ??? miten CLK tai SLK liittyy tarjonnan katsomiseen sitten ???sportsman kirjoitti:MOi Kaikille!
Yksi reissu Saksaan jälleen takana sillä ymmärsin ehkä tuon pariviikkoa sitten olleen "autoton päivä" idean kai
väärin sillä möin mersuni pois juuri edellisenä iltana. Meillä oli kaksi clk:ta pihassa ja hieman paineita siihen suuntaan
että yksi 4-ovinen pitäisi pihassa olla.
No , katselin tarjontaa Suomessa mutta totesin että Saksaan on näköjään taas lähdetettävä hankintamatkalle.
Kiertelin katsomasa Hampuriin alueen c-sarjan farkkuja vm 2001-2007 mutta ei sopivaa löytynyt hintaluokassa alle 8000 euroa. Ruoste vaivaa näköjään tuota W203-korimallia myös Saksassa sillä pyöränkotelon kaaret sekä takaluukku on usein ruosteessa . Sitten jos löytyi sopiva niin joko hinta tai varusteet oli pielessä. Minusta autossa tulee olla vähintään penkinlämmittimet , vakionopeuden säädin sekä automaattivaihteisto. Toisaalta myös tieto siitä , että tulli määrää veroja 3300-4500 ostohinnan päälle tekee ainakin minulle sen että ostettava auto tulee olla oikeasti ruosteeton ja muutenkin sopiva.
Se mikä aikaisempaan verrattuna on selkeästi muuttunut niin myös taloustilanne näkyy Saksan automarkkinoilla.
Tinkausvaraa on enemmän ja myyjillä (jopa turkkilaisilla) palvelualtiutta. Erittäin paljon on tarjolla volkkarin
golf sekä pasatt -diesel farkkuja.(näitähän on tuotu paljon Suomeen viime aikoina )
Myös C-sarjan farkkuja löytyy joka pihasta. Näitä lienee ollut kysyntää Saksasa mutta nyt on sitten myyjillä pihat täynnä ja myyjän kertoman mukaan kauppa on ihan seis. Ehkä puhui totta sillä hämähäkin seitejä oli autojen välissä.![]()
Tällä kertaa jäi mersu ostamatta mutta autolla (4-ovea) kuitenkin tulin takaisin .
Siis Travemundesta - Helsinkiin Finnlinesilla.
Mutta nyt katsellaan tarjontaa mobilessa edelleen ja kun sopiva clk /slk löytyy niin silloin toimitaan.



.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Tarinointia tuontiautoista
~vuosi takana trokarin tuomalla ja jälleenmyymällä tuontilintalla. kaiken kaikkinensa auto ollut positiivinen yllätys. Kaikki mitä sovitiin pitänyt paikkansa jne. Seuraava kulkine tulee myös tähtäinauto saksanmaalta. Tosin itse haettuna, mutta käytän saksassa asuvia kavereitani apuna hankinnasas ettei pölijää poikaa pohojosesta vedetä nenästä
tämä nyt palvellut tuontilintta saa toki jäädä myös taloon, mutta vaihdetaan nyt tuo viimenenkin riisikuppi tähdelliseen tuontilinttaan 


"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."
Talli: BMW i4 M50, X253-350e-4MATIC, S205-220-CDI-4MATIC, W204-350-CDI-4MATIC
Pala tähellistä historiaa: W205/W211/W251….
Talli: BMW i4 M50, X253-350e-4MATIC, S205-220-CDI-4MATIC, W204-350-CDI-4MATIC
Pala tähellistä historiaa: W205/W211/W251….
Re: Tarinointia tuontiautoista
totatota....etkössää ollu ettimässä 4 (NELJÄ) ovista autoa ??? miten CLK tai SLK liittyy tarjonnan katsomiseen sitten ???
.[/quote]
Ehkä kirjoitin epäselvästi mutta kyllä 4-ovisella autolla tulin pois, mutta se ei ollut mersu. c-sarjan farkku on osaltani nähty ja ei kiinnosta enää joten siitä
tämä CLK ja SLK hankinta.



.[/quote]
Ehkä kirjoitin epäselvästi mutta kyllä 4-ovisella autolla tulin pois, mutta se ei ollut mersu. c-sarjan farkku on osaltani nähty ja ei kiinnosta enää joten siitä
tämä CLK ja SLK hankinta.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.