sprinterin lukkoperän asennus/toiminta?
sprinterin lukkoperän asennus/toiminta?
lukkoperän toiminta,sähköt napilla mutta mikä on letku joka tulee sylinteriin?alipaine?toimisko ilman.outo paikka sylinterillä siinä kuskin puolen vetarin päällä jos mitään lukkoperistä ymmärrän.jos kytkee lukon napista päälle ois kiva tietää miten tuo sylinteri saa molemmat pyörät sutimaan.
Re: sprinterin lukkoperän asennus/toiminta?
Toimiskohan samalla tavalla kuin G:ssä? Paljon ne päällisin puolin muistuttaa toisiaan.
http://www.fourbyfourclub.com/Manuals/W ... fLocks.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä siihen hommaan vois sotkea W460 lukkosysteemejä ja unohtaa ne sähköt ja alipaineet.
http://www.fourbyfourclub.com/Manuals/W ... fLocks.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä siihen hommaan vois sotkea W460 lukkosysteemejä ja unohtaa ne sähköt ja alipaineet.
S300
300GD
E320
Unimog 411 110
300GD
E320
Unimog 411 110
Re: sprinterin lukkoperän asennus/toiminta?
tuota mitä nuo G ja w... on ,enpä tiiä muutenkaan liikaa.ajattelin ottaa perästä taka kannen pois ja ihmetellä sähkön ja imun/paineen kanssa mitä tapahtuu.
Re: sprinterin lukkoperän asennus/toiminta?
Niin siis W460 on vanhempi ja W463 (vm. -90->) on uudempi G-sarjalainen. Linkissä käsitellään noita W463 mallisten lukkojen toimintaa. Vanhemmassa eli tuossa W460 mallissa lukkoja käytetään eri tavalla elikkäs mekaanisesti vipua vetämällä. Kuitenkin toimintaperiaate on tavallaan sama.yhouse kirjoitti:tuota mitä nuo G ja w... on ,enpä tiiä muutenkaan liikaa.ajattelin ottaa perästä taka kannen pois ja ihmetellä sähkön ja imun/paineen kanssa mitä tapahtuu.
Olis vaan paljon helpompaa/halvempaa laittaa se lukko toimimaan W460 käyttösysteemillä, mihin tarviit lisäksi letkua/putkea, liittimet ja nestesäiliön.
Itse en ole tätä ideaa vielä toteuttanut, mutta suunnitelmissa olen
Ja vielä koko homma perustuu oletukseen, että W463 ja sprintterin lukot toimii samalla tavalla.
S300
300GD
E320
Unimog 411 110
300GD
E320
Unimog 411 110