veskola kirjoitti:Meinasin just näitä, mitkä ei käy katsastuksessa.
Tuossa kun rakentelee värkkiä niin olisi kiva jos näkisi koko ajan missä mennään. Onkohan 4 puntaria kalliita.
Maailmalta löytyy esimerkki noin 1000 taalalla (1500 lb=680kg/vaaka), mutta rahti ei selvinnyt (UPS Worldwide). Haulla Car weight scales tai car weighing scales löytyy lisää.
Katsastusasemallakin käyttivät vain kahta vaakaa/akseli ja kahta vastaavanpaksuista puulaattaa toisella akselilla ja sitten vaihdettiin akselia eli kahdellakin tarkkuusvaa'alla pärjaa hyvin tasaisella alustalla.
Ei ihan perse kestä ostaa 4kpl 1000$. Eikös kiinalaisten pitäisi tehdä semmosia palttiarallaa +/-10 kg tarkkuuden vaakoja parilla kympillä. Tekeehän ne kaikkea muutakin roskaa maailman täytteen.
En oo hetkeen käyny, mut Mersu punnittii aikonaa konttorilla 1350kg, mutta en piä noita kovin luotettavina = joka kerta eri tulos.
Benari/Mersun joutuu punnituttaa ennen leimalle yrittämistä, ettei tuu yllätyksiä.
Täsä Kalajoella tosin saa koko auton puntarille jäähyttämön vaakalle.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
No hö. Tehän siellä lakeuurella ootte parhailla viljelyalueilla. Meette autonne kanssa lähimmälle viljan vastaanottopaikalle (Avena, Rehuraisio ym. ym.), sieltä löytyy kyllä ihan riittävän tarkat vaa'at...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Pakardinen kirjoitti:No hö. Tehän siellä lakeuurella ootte parhailla viljelyalueilla. Meette autonne kanssa lähimmälle viljan vastaanottopaikalle (Avena, Rehuraisio ym. ym.), sieltä löytyy kyllä ihan riittävän tarkat vaa'at...
jep... kyllä maakunnista puntareita löytyy... VR:kin oli ainakin joskus aika isot puntarit
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Pakardinen kirjoitti:No hö. Tehän siellä lakeuurella ootte parhailla viljelyalueilla. Meette autonne kanssa lähimmälle viljan vastaanottopaikalle (Avena, Rehuraisio ym. ym.), sieltä löytyy kyllä ihan riittävän tarkat vaa'at...
jep... kyllä maakunnista puntareita löytyy... VR:kin oli ainakin joskus aika isot puntarit
Jäteasemilta/kaatopaikoilta löytyy tarkka puntari.Ei maksa mitään.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Kulmavaakat löytyy. Noilla nyt saa kokonaispainon lisäksi paljon muutakin motorsporttiin liittyvää tehtyä.
Varttimailit meni siis sivu suun tältä vuodelta ja toisaalta hyvä niin, koska "kynnenvikoja" paljastuu kokoajan lisää. Ei noita viitseis tahaltiin rikkoa...
Ensikesää odotellessa...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.