Projekti T
Projekti T
Tuli hommattua 88 vuosmallin 300d ja tarkotus ois istuttaa kone 190koriseen 2litran diiselin tilalle. Onko 300 koneen laitto tuohon 201 koriin kuinka suuri projekti vai käykö kone suoraan kiinnikkeisiin ja että tarviiko mitään hirveästi siirrellä muualle. Turbotus vielä edessä. Joten siihenkin vinkkejä kaivataan.Mites lattikon ja perän suhteen. 300 kone ja laatikko menis varmaan nätissä paketissa 201 mesen alle?
Re: Projekti T
Näin jälkikäteen varmasti mukava kuulla, mutta olisit hommannut turbokoneen niin kestäisi paremmin
Ja eiköhän tuo ainakin tenavan 6-syl koneen kiinnikkeillä sinne valahda ja noita samoja lootia käytetty vähän joka mallissa joten en usko että sekään ongelma on

W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Re: Projekti T
Eikö tuo ole sama kone kun 300td mutta ilman ahdinta? Vai mikä ero niissä on? Kone tullaan aukasemaan ja täysin läpi käymään. Mites vaihdelaatikon kesto.? Kai se sit peräkin käy 124sta 201:seen.
Re: Projekti T
noh turbomyllyssä on öljysuihkut männille, eri männät, eri kiertokanget, laakerit, olikohan kampiakselikin eri, esikammiot, suuttimet, syöttöpumppu........
ainakin "uudemmissa" pikkumersuissa on neljällä pultilla perä kiinni takakannesta ns. apurungossa ja 124.ssä kahdella. muuten käy tietääkseni yksiin.
ainakin "uudemmissa" pikkumersuissa on neljällä pultilla perä kiinni takakannesta ns. apurungossa ja 124.ssä kahdella. muuten käy tietääkseni yksiin.
w201 om605