MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Avatar
Mese Mies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ti 23.02.2010 22:30

MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Mese Mies »

elikkä C mallin mese infrapuna avaimella missä 3 nappia ovet auki ovet kiinni ja perä konti aukaisu nappi.. mikä liike myy näihin uusia kuoria? eli vanhasta vain sisusta irti ja uuteen... vastauksia odotellen....joko tänne tai tekstrii tuleen 0400-187251.
Avatar
johtajaahonen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 180
Liittynyt: Su 17.01.2010 00:55
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja johtajaahonen »

ebay jotain 30e
Tape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 468
Liittynyt: Ma 16.06.2008 21:47

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Tape »

Itse tein tänään juuri kyseisen operaation. Ebaysta huutamani avain tuli perille. Siitä kuoret ja vanhasta elektroniikka + hiljan uusitut patterit.
Avatar
Mese Mies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ti 23.02.2010 22:30

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Mese Mies »

jep paljoko tuli koko lysti maksaan? itse ostin kans suomesta joltain sellasen uuden 34€ postikulujen kans. muuten meni kaikki ok mutta viikon käytön jälkeen avaimesta katosi se musta muovi osa nappien päältä missä on kuvatkin mitä mistäkin napista tapahtuu.. eli jos sulla samanlainen avain niin ota irti se ja laita maltillisesti pikaliimalla kiinni.. on ilmeisesti vakiona aika hepposella kaksi puolisella teipillä kiinni. nyt joudun ostaan taasen uuden avaimen kuoren kun näkyy ikävästi napit ja piirilevy..
Avatar
Mese Mies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ti 23.02.2010 22:30

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Mese Mies »

ongelmat senkun jatkuvat nyt irtosi avaimen päästä muovi lätkä jonka alla on se tunnistin juttu.. tämä avain ainakin mallia huono kun hajoa itsekseen käteen...mihin autoon ostit ebaysta sen avaimen? kun itsekkin koitin etsiä ei löytynyt. minulla on C mallin eli W202.. sellaseen ei kuoria löytynyt..löytyskö jostakin rautaset kuoret? veholta saa sellasen kun tilaa kokonaan uuden avaimen ja sehän maksaa sen 330€ ainakin.
Avatar
Hulk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Ma 02.02.2004 12:13
Paikkakunta: jyväskylä

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Hulk »

mulla on semmoinen yksnappinen avain w202ssa. meni se osa rikki mihin itse avaimen tynkä tulee kiinni. no onhan se jo muutenkin aika käytetty..

tässä olen nyt kesän ajellu se tynkä virtalukossa tyyliin jakarilla käymään.

nyt riitti ja tilasin tuommoisen, ei ole vielä tullut. samalla myyjällä on myös 3-nappinen malli.

http://www.ebay.de/itm/Klapp-Schlussel- ... 20bc8b16cf" onclick="window.open(this.href);return false;
200d '86
Avatar
Mese Mies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ti 23.02.2010 22:30

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Mese Mies »

jep mutta kun minulla on se avain aivan erinlainen siinä ei siis ole avainta ollenkaan vaan koko avain muovia ja se on se infrapuna juttu..
Avatar
Jupa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 533
Liittynyt: Ke 27.01.2010 21:32
Paikkakunta: Rauma

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Jupa »

http://www.ebay.de/itm/Schlussel-Repara ... 893wt_1110" onclick="window.open(this.href);return false;

Siinähän sellanen olis :roll:
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Tape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 468
Liittynyt: Ma 16.06.2008 21:47

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Tape »

Mesemies, tulihan tuo nyt vähän kalliimmaksi kuin oletin. 50e kaikkinensa, mut avain on tosi hyvän kuntoinen. Tarjonnan puute meinasi olla ongelma, kun tarvitsin sen väyrysmallisen avaimen, missä noiden nappien alareuna on suora. C-mallin avaimissa menee tolleen vähän vinosti. Mut oon tosi tyytyväinen hommaan. Lakkasi häiritsemästä! :D
Avatar
Mese Mies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ti 23.02.2010 22:30

Re: MB W202 Avain kaipaa uutta kuorta..

Viesti Kirjoittaja Mese Mies »

jep tossa yllä on just se avaimen kuori mikä mulla on kädessä joka viikko yhtä aikaa pikaliima pullon kans. aivan paska tai sitten siinä on vain tehdas/valmistus vika.. osat sen kun tippuilee...eka viikolla tippu se lätkä nappien päältä ja jäi piirilevykin ikävästi näkösälle ei hyvä... toka vikolla jäi tunnistimen päässä oleva muovilätkä virtalukkoon jumiin.et tällänen avain mulla on.. nyt se on 3 viikolla jo teipillä kasassa...nappien päällekkin kun oli pakko jotain laitta menee paska sisään ja vesi sitten hajoaa se piirilevykin....
Vastaa Viestiin