W211 starttaus pitkään
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
Tilanne tiedotus hehkureleen osalta niille jotka joutuvat uusimaan kyseisen hehkureleen, nimittäin tuo kyseinen rele A6241532079 on saanut korvaavan tuotteen ja hintakin vähän pompsahtaa ylöspäin.
A 642 153 20 79 hintaan 201€
A 642 900 28 00 hintaan 850€ uusi korvattu tuote
Vanhempaa tuotetta vielä jonkinverran saatavissa.
A 642 153 20 79 hintaan 201€
A 642 900 28 00 hintaan 850€ uusi korvattu tuote
Vanhempaa tuotetta vielä jonkinverran saatavissa.
Re: W211 starttaus pitkään
Nuohan ei ole edes kaksinkertaisia hintoja Saksan hinnastoon verrattuna.osku280cdi kirjoitti: Tilanne tiedotus hehkureleen osalta niille jotka joutuvat uusimaan kyseisen hehkureleen, nimittäin tuo kyseinen rele A6241532079 on saanut korvaavan tuotteen ja hintakin vähän pompsahtaa ylöspäin.
A 642 153 20 79 hintaan 201€
A 642 900 28 00 hintaan 850€ uusi korvattu tuote
Vanhempaa tuotetta vielä jonkinverran saatavissa.
Mitenkäs nuo osanumerot menevät, se A642 153 20 79 ei näyttänyt olevan 280CDI:lle merkitty ollenkaan ja 320CDI:lle se oli 498-koodilla (Japan)?
Yhden tiedotteen mukaan osaan autoista oli asennettu väärä "hehkurele" josta johtuen kylmäkäynnistyvyys heikko ja tulppia meni rikki mutta tuosta ei tämän threadin aiheessa varmaan ole kyse.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W211 starttaus pitkään
Ja jos tulpia olisi rikki pitäis sillä "vääräläki" releelä hehku valon syttyä,DBFI kirjoitti:Nuohan ei ole edes kaksinkertaisia hintoja Saksan hinnastoon verrattuna.osku280cdi kirjoitti: Tilanne tiedotus hehkureleen osalta niille jotka joutuvat uusimaan kyseisen hehkureleen, nimittäin tuo kyseinen rele A6241532079 on saanut korvaavan tuotteen ja hintakin vähän pompsahtaa ylöspäin.
A 642 153 20 79 hintaan 201€
A 642 900 28 00 hintaan 850€ uusi korvattu tuote
Vanhempaa tuotetta vielä jonkinverran saatavissa.
Mitenkäs nuo osanumerot menevät, se A642 153 20 79 ei näyttänyt olevan 280CDI:lle merkitty ollenkaan ja 320CDI:lle se oli 498-koodilla (Japan)?
Yhden tiedotteen mukaan osaan autoista oli asennettu väärä "hehkurele" josta johtuen kylmäkäynnistyvyys heikko ja tulppia meni rikki mutta tuosta ei tämän threadin aiheessa varmaan ole kyse.
Kovan olisia on hinnat...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
No jaa, en tiedä miten EPC;ä luet, mutta kylläpäs nuo molemmat moottoriversiot tuota osanumeroa kaipaavat hehkureleleeksi.
Kannattaa katsoa ainoastaan autokohtaisella WIN codella.
Asianhan voit sitten tarkistaa läheisestä Vehon pisteestä mitä ne sinulle myyvät.
Kannattaa katsoa ainoastaan autokohtaisella WIN codella.
Asianhan voit sitten tarkistaa läheisestä Vehon pisteestä mitä ne sinulle myyvät.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
Juu ,kyllä tuo hinta on aivan kauhea, en tilannut nyt kun vain yhden releen varastoon, katsotaan jos tuo hinta ajansaatossa palautuu ennalleen, rele on ainakin erimallinen nyt muutoksen jälkeen.CDI203 kirjoitti:Ja jos tulpia olisi rikki pitäis sillä "vääräläki" releelä hehku valon syttyä,DBFI kirjoitti:Nuohan ei ole edes kaksinkertaisia hintoja Saksan hinnastoon verrattuna.osku280cdi kirjoitti: Tilanne tiedotus hehkureleen osalta niille jotka joutuvat uusimaan kyseisen hehkureleen, nimittäin tuo kyseinen rele A6241532079 on saanut korvaavan tuotteen ja hintakin vähän pompsahtaa ylöspäin.
A 642 153 20 79 hintaan 201€
A 642 900 28 00 hintaan 850€ uusi korvattu tuote
Vanhempaa tuotetta vielä jonkinverran saatavissa.
Mitenkäs nuo osanumerot menevät, se A642 153 20 79 ei näyttänyt olevan 280CDI:lle merkitty ollenkaan ja 320CDI:lle se oli 498-koodilla (Japan)?
Yhden tiedotteen mukaan osaan autoista oli asennettu väärä "hehkurele" josta johtuen kylmäkäynnistyvyys heikko ja tulppia meni rikki mutta tuosta ei tämän threadin aiheessa varmaan ole kyse.
Kovan olisia on hinnat...
Re: W211 starttaus pitkään
Aina mukava oppia uutta eksperteiltä mutta valitettavasti tässä threadissa ei minusta mainittu mitään VIN-koodia eikä WIN-koodiakaan joten ei nyt pystytä vertailemaan tietojamme. Tuo mainitsemasi osaa A 642 153 20 79 (oletan että tarkoitit tätä, kirjoitti myös A6241532079) kyllä löytyi 211.020:sta ja sen moottorista 642.920, paitsi merkinnällä +498, myös -494,-498,-U83 joka sopii paikallisillekin markkinoille (jälkimmäinen ei osunut silmään ekalla vilkaisulla).osku280cdi kirjoitti:No jaa, en tiedä miten EPC;ä luet, mutta kylläpäs nuo molemmat moottoriversiot tuota osanumeroa kaipaavat hehkureleleeksi.
Kannattaa katsoa ainoastaan autokohtaisella WIN codella.
Asianhan voit sitten tarkistaa läheisestä Vehon pisteestä mitä ne sinulle myyvät.
VIN-koodilla muuten vaihtoehdot vain vähenevät eivätkä lisäänny.
Miksi sinne Vehon tiskille pitäisi mennä notkumaan, mitä tietoa sieltä löytyy jota ei muualta saisi?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W211 starttaus pitkään
Mitenkähän jos noita ko autoon sopivia
"releitä" olisi vaikka tarjolla 2kpl 1000€ tai 1kpl 600€
niin olisko kellän kiinnostusta ostaa ?
"releitä" olisi vaikka tarjolla 2kpl 1000€ tai 1kpl 600€
niin olisko kellän kiinnostusta ostaa ?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
No ei nyt tartte vetää herneitä nenään tästä asiasta, ajattelin vain laittaa infoa releen hinnasta, kun oli näköjään railakas korotus numeromuutoksen takia tuotteeseen tullut.
WDB2110891X216413 tohon se rele A6421532079 ( A 642 153 20 70 ) käy 320cdi
WDB2112201B243920 tohon se rele A6421532079 ( A 642 153 20 70 ) käy 280cdi
Hypistelin sitä uutta osaa eilen omissa näpeissä ja ihmettelin huulipyöreenä sen hintaa.
Annan nyt sitte tämänjälkeen asia olla.
WDB2110891X216413 tohon se rele A6421532079 ( A 642 153 20 70 ) käy 320cdi
WDB2112201B243920 tohon se rele A6421532079 ( A 642 153 20 70 ) käy 280cdi
Hypistelin sitä uutta osaa eilen omissa näpeissä ja ihmettelin huulipyöreenä sen hintaa.
Annan nyt sitte tämänjälkeen asia olla.
Re: W211 starttaus pitkään
Hehkurele ilmeisesti oikea arvaus. autoni on s211 280cdi vm.2006 ja juuri huollossa vaihtoivat hehkureleen. Nyt käynnistyy entiseen malliin.
Re: W211 starttaus pitkään
Sopiiko kysyä saitko yhden releen kahden hinnalla (vertaa noihin pari postausta ylempänä esitettyihin hintoihin)?ucci kirjoitti:Hehkurele ilmeisesti oikea arvaus. autoni on s211 280cdi vm.2006 ja juuri huollossa vaihtoivat hehkureleen. Nyt käynnistyy entiseen malliin.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
Kuten aikaisemmin kerroin releen numeromuutoksen ja hinnankorotuksen -> nyt 10/2011 Vehon hinnaston mukaan
rele A 642 900 28 00 hinta alkaa elämään.
Tänään se on 595€
rele A 642 900 28 00 hinta alkaa elämään.
Tänään se on 595€
Re: W211 starttaus pitkään
OK, en tiennyt että ucci osti sen releen Veholta.osku280cdi kirjoitti:Kuten aikaisemmin kerroin releen numeromuutoksen ja hinnankorotuksen -> nyt 10/2011 Vehon hinnaston mukaan
rele A 642 900 28 00 hinta alkaa elämään.
Tänään se on 595€
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
Enpä sitä tiedä minäkään mistä hän se on ostanut.DBFI kirjoitti:OK, en tiennyt että ucci osti sen releen Veholta.osku280cdi kirjoitti:Kuten aikaisemmin kerroin releen numeromuutoksen ja hinnankorotuksen -> nyt 10/2011 Vehon hinnaston mukaan
rele A 642 900 28 00 hinta alkaa elämään.
Tänään se on 595€
Re: W211 starttaus pitkään
Rele asennettiin Ihodessa Teijon korjaamolla. Laskua ei ole vielä tullut, kun tulee, kerron hinnan.
Re: W211 starttaus pitkään
Lasku tuli loppuviikosta ja releen osuus oli 160 euroa.
Re: W211 starttaus pitkään
Onhan tuossakin hintaa mutta edullinen noihin pahimpiin vaihtoehtoihin verrattuna. Luitko laskusta releen osanumeron, vai oliko merkattu siihen? Sen taitaa autostakin pystyä lukemaan suoraan osasta. Ihmetyttää vaan tuo hintojen vaihtelu ja jopa Saksan hinnan suuruus jos oikeasti on kyse samasta osasta.ucci kirjoitti:Lasku tuli loppuviikosta ja releen osuus oli 160 euroa.
Re: W211 starttaus pitkään
Tuohon mun nyky kulkineeseen (320 cdi facelift) oli viime huollossa vaihdettu Hehkun rele. Hinta 206€ mutta ei ollut varaosanumeroa.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W211 starttaus pitkään
Olisiko noista vuotavista konehuoneen "kumi"-polttoaineletkuista antaa tarkempaa vinkkiä, että missä päin sijaitsee?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W211 starttaus pitkään
ainakin ne mitkä tulee pumpun liittimiinDivision kirjoitti:Olisiko noista vuotavista konehuoneen "kumi"-polttoaineletkuista antaa tarkempaa vinkkiä, että missä päin sijaitsee?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: W211 starttaus pitkään
Täytyy tarkastaa ne. Autossa nimittäin ollut tuota yön yli seisonnan jälkeistä, pitkäksi menevää starttia nyt 2 kk. Odotin vian poistuvan kun vaihdoin hehkut, joista yksi oli pimeänä, mutta ei korjaantunut sillä.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: W211 starttaus pitkään
En nyt kovin tarkasti lukenut viestiketjua läpi, mutta alusta muutaman viestin. Viat kuulostaa tutuilta, jostain syystä polttoainesuodattimelle tulevasta putkesta valuu seisonnan aikana nafta takaisin tankkiin.
En tiedä minkälaiset PA-putket uusimmissa malleissa on mutta vanhemmissa on voinut tehdä klemmari liitoksia.
Kuvassa on katkastu tuleva PA-letku ja liitetty takaiskuventtiili väliin ettei aine karkaa takaisin tankkiin.
Kuva on Sprintter 313Cdi -00
Tällä saatiin käynnistys ongelman kuriiin.
Esim, jostain autotarvike liikkeestä tarvikkeet maksaa noin. 10€
-Mika
En tiedä minkälaiset PA-putket uusimmissa malleissa on mutta vanhemmissa on voinut tehdä klemmari liitoksia.
Kuvassa on katkastu tuleva PA-letku ja liitetty takaiskuventtiili väliin ettei aine karkaa takaisin tankkiin.
Kuva on Sprintter 313Cdi -00
Tällä saatiin käynnistys ongelman kuriiin.
Esim, jostain autotarvike liikkeestä tarvikkeet maksaa noin. 10€
-Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W211 starttaus pitkään
Mulla on ollut myös samaa vaikaa, eli pitkähköä (pari sekkaa) vieteriä satunnaisesti. Lisäksi ollut pientä nykimistä/aaltoilua kevyessä alle 2000kier/min kiihdytyksessä. Auto on 211 V6 cdi, OM642 siis. Huomasin että yksi pa-suodattimelle tuleva L-muotoinen pa-letku oli ihan hapero. Tosin oli jo tehnyt näkyvääkin vuotoa suodattimen kannen päälle ja tietty letkua pitkin vähän muuallekin. ("Asiantuntijalta" kun tästä kosteudesta kerran kysyin, niin sanoi ettei ole mitään merkitystä... Voihan se olla tottakin, aika näyttää)
Ko. letkusta ei valitettavasti ole kuvaa, mutta se on noin 10cm pituinen, L-kirjaimen mallinen ja tulee nimenomaan suodattiimeen. Toinen pää on metalliputkessa joka käsittääkseni tulee tankilta. Letkun sisähalkaisija on 10mm ja ulko 16-17mm.
Vaihdoin letkun pari viikkoa sitten ja sen jälkeen ei ole kertaakaan ollut pitkää starttia. Pientä nykimistä yhden kerran. Aiemmin pitkä startti oli joka kolmas (kylmä?) startti ja nykiminen päivittäistä. Seuraan edelleen tilannetta, mutta auton alakierroskäyttäytyminen muuttui selvästi.
Ei olis varmaan paha idea vaihtaa kaikki letkut - tosin on se kumma että viisi-vuotias saksalainen jo tarvii uusia pa-letkuja... Itäauto?
Ko. letkusta ei valitettavasti ole kuvaa, mutta se on noin 10cm pituinen, L-kirjaimen mallinen ja tulee nimenomaan suodattiimeen. Toinen pää on metalliputkessa joka käsittääkseni tulee tankilta. Letkun sisähalkaisija on 10mm ja ulko 16-17mm.
Vaihdoin letkun pari viikkoa sitten ja sen jälkeen ei ole kertaakaan ollut pitkää starttia. Pientä nykimistä yhden kerran. Aiemmin pitkä startti oli joka kolmas (kylmä?) startti ja nykiminen päivittäistä. Seuraan edelleen tilannetta, mutta auton alakierroskäyttäytyminen muuttui selvästi.
Ei olis varmaan paha idea vaihtaa kaikki letkut - tosin on se kumma että viisi-vuotias saksalainen jo tarvii uusia pa-letkuja... Itäauto?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
Noin, nyt 11/2011 relettä näkyy saavan taasen halvemmalla kuin viimekuussa -> hinta palautunut " normaalille " tasolleosku280cdi kirjoitti:Kuten aikaisemmin kerroin releen numeromuutoksen ja hinnankorotuksen -> nyt 10/2011 Vehon hinnaston mukaan
rele A 642 900 28 00 hinta alkaa elämään.
Tänään se on 595€
MA6421532079 NFP
MA6429002800 201€
- blackslide
- Vakiokalustoa
- Viestit: 399
- Liittynyt: Su 27.02.2011 19:05
- Paikkakunta: Lappi
Re: W211 starttaus pitkään
Tuo hinnan vaihtelu on kyllä aika huolestuttavaa. Meneekös se niin että ekat "innokkaat" eli onnettomat jotka sattuu vehon huoltoon juuri kun osaan on joku nippeli muutettu, maksaa sen nippelimuutoksen hinnan? Aika katalaa mielestäni.
EX: Sekalaista..., '92 BMW 535i, '87 Volvo 745, '96 Volvo V40 1.8i, '00 M-B S210 320CDI, '88 M-B W124 200D, '89 M-B W201 200D, '88 M-B S124 300D, VW Polo SDI, Skoda Octavia 1,9TDI,
Kovassa ajossa: '01 Piinattu Rellu Megane Scenic
Modit: ei siitä koskaan autoa tule.
Kovassa ajossa: '01 Piinattu Rellu Megane Scenic
Modit: ei siitä koskaan autoa tule.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
Re: W211 starttaus pitkään
Nähtävästi näin siinä tulisi käymään, M-B varaosa-hinnasto niin sanotusti elää kokoajan,erinäisiä hintamuutoksia viikottain molempiin suuntiin -> tahtoo vain yleensä hinta nousta kuin laskea.blackslide kirjoitti:Tuo hinnan vaihtelu on kyllä aika huolestuttavaa. Meneekös se niin että ekat "innokkaat" eli onnettomat jotka sattuu vehon huoltoon juuri kun osaan on joku nippeli muutettu, maksaa sen nippelimuutoksen hinnan? Aika katalaa mielestäni.
Re: W211 starttaus pitkään
Jep, starttauksen lisäksi itselläni nykii jo ajaessakin, lisäksi naftavana seuraa autoa pysäköintipaikalla. Pitänee vaihtaa letku, ennen kuin kärry palaa tienposkessa...
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: W211 starttaus pitkään
Onko tämä nyt uusimman releen numero A 642 900 28 00
Ny tuo vaimon auto ei lähde käyntiin ilman 10min webaston käyttöä. Kun käynnistää niin starttaa automaattikäynnistyksen loppuun ja ihan lopussa ihan vähän yrittää lähteeä käyntiin..hörähtää..
Onko tuo nyt sit tuo rele, lämpö anturi vai suutinvika, aina kumminkin lähtee käyntiin kun käyttää webastoa n.10min kuten juuri nyt
* ei anna vikakoodia, hehkut ehjät ja ei näkyviä polttoaine vuotoja.
Ny tuo vaimon auto ei lähde käyntiin ilman 10min webaston käyttöä. Kun käynnistää niin starttaa automaattikäynnistyksen loppuun ja ihan lopussa ihan vähän yrittää lähteeä käyntiin..hörähtää..
Onko tuo nyt sit tuo rele, lämpö anturi vai suutinvika, aina kumminkin lähtee käyntiin kun käyttää webastoa n.10min kuten juuri nyt
* ei anna vikakoodia, hehkut ehjät ja ei näkyviä polttoaine vuotoja.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W211 starttaus pitkään
Entäs mittaus arvot?joskami kirjoitti:Onko tämä nyt uusimman releen numero A 642 900 28 00
Ny tuo vaimon auto ei lähde käyntiin ilman 10min webaston käyttöä. Kun käynnistää niin starttaa automaattikäynnistyksen loppuun ja ihan lopussa ihan vähän yrittää lähteeä käyntiin..hörähtää..
Onko tuo nyt sit tuo rele, lämpö anturi vai suutinvika, aina kumminkin lähtee käyntiin kun käyttää webastoa n.10min kuten juuri nyt
* ei anna vikakoodia, hehkut ehjät ja ei näkyviä polttoaine vuotoja.
tarkistele tilane käynistyksessä,
(hekutus on/off, lämpötila)
suutimien paluu vuodot(nouseeko railipaine)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: W211 starttaus pitkään
Samat vaivat joskamilla kuin mulla ja aika saletisti rele uusiksi, tuo on uusi malli.
MB E 300 de Avantgarde Business Premium Plus -19
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
Re: W211 starttaus pitkään
No niin tuli tämäkin kuntoon.Jasu24 kirjoitti:Samat vaivat joskamilla kuin mulla ja aika saletisti rele uusiksi, tuo on uusi malli.
Päivän mittaan ajellessa jäi hehkun valo palamaan aina starttauksen jälkeen..Vaimo ei ollut kuulemma huomannu.
Auto kotia ja vikakoodit ulos nyt oli kuutosen hehku ja hehkutuksen pääteaste vikakoodeissa.
Hyllystä uusi hehku ja edelleen vikokoodina tuo hehkurele.
KL-varaosista uusi ja tänä aamuna -24 asteen pakkasessa kokeilee ilman webastoa autoa käyntiin ja sehän lähti heti..
Kl-varaosan myyjä kertoi noita hehkureleitä menevän aivan tolkuttomasti kuulemma rikkinäinen hehku mikä menee suoraan oikoseen polttaa releen, tiedä sitten mut nyt toimii
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300