Komppaan, erittäin hienon näkönen yksilö ja kuulostaa kuvauksen perusteella just "käypäiseltä tarinalta": viroon tuotu japanin yksilö.
Tuohon tullee veroa joku 2500-2800e? Ainakin jos kilometrit vastaavat kuntoa. Japanin tuonnissa varmasti näin on, veikkaisin mittarilukemaksi max. 140k.
On muuten varusteissa "lasikatto". Jos siinä oikeasti on lasinen kattoluukku, niin on erittäin harvinainen ilmeisesti kustomointi kyseessä. Mersulta ei ole käsittääkseni sellaista koskaan saanut mutta jenkeissä niitä valmistetaan räätälintyönä ja olen pari yksilöä nähnyt netissä. Tässä tapauksessa voi tietty kyseessä olla vain virhe varustelistauksessa.
Kysäsehän tuon auton runkonumeroa niin saa tarkat varustetiedot selville
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
1985 190 E 2.0 BYV-237
Ex:
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Olen menossa parinviikon päästä etelä Viroon. Jos sattusi tiet viemään Tarton kautta?
Haku on helppoa:
Laivalla Tallinnaan ja sieltä vaikka junalla tai bussilla Tartoon.
Autokaupat tehtyösi ajat Tallinnaan ja auto laivaan.
Helsingissä sitten tullaat auton ja sitten vain kotia kohti.
Halpa ja helppo keikka
( Kun hain auton Tukholmasta, menia aikaa 28tuntia ja 200€ oli kokonaiskulut )
Olen menossa parinviikon päästä etelä Viroon. Jos sattusi tiet viemään Tarton kautta?
Haku on helppoa:
Laivalla Tallinnaan ja sieltä vaikka junalla tai bussilla Tartoon.
Autokaupat tehtyösi ajat Tallinnaan ja auto laivaan.
Helsingissä sitten tullaat auton ja sitten vain kotia kohti.
Pitää kuitenkin ilmeisesti jossakin paikallisessa katsastuskonttorissa muuttaa omiin nimiin vai miten toimii?
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Olen menossa parinviikon päästä etelä Viroon. Jos sattusi tiet viemään Tarton kautta?
Haku on helppoa:
Laivalla Tallinnaan ja sieltä vaikka junalla tai bussilla Tartoon.
Autokaupat tehtyösi ajat Tallinnaan ja auto laivaan.
Helsingissä sitten tullaat auton ja sitten vain kotia kohti.
Halpa ja helppo keikka
( Kun hain auton Tukholmasta, menia aikaa 28tuntia ja 200€ oli kokonaiskulut )
mites sillon toimitaan jos hakisin sieltä ittelleni varaosa W126:sen mikä olis vain tarkotus purkaa ja laittaa tarvittavat osat talteen ja loppu kuusankoskelle
touhottaja kirjoitti:mites sillon toimitaan jos hakisin sieltä ittelleni varaosa W126:sen mikä olis vain tarkotus purkaa ja laittaa tarvittavat osat talteen ja loppu kuusankoskelle
Jos tuo trailerilla tai rekalla, niin kukaan ei kysele mitään. Jos ajamalla, niin täytyy hakea tullista tarralaput, tietääkseni. Siis EU:n sisältä haettuna.
touhottaja kirjoitti:mites sillon toimitaan jos hakisin sieltä ittelleni varaosa W126:sen mikä olis vain tarkotus purkaa ja laittaa tarvittavat osat talteen ja loppu kuusankoskelle
...Jos ajamalla, niin täytyy hakea tullista tarralaput, tietääkseni. Siis EU:n sisältä haettuna.
Nykyään EU:n sisältä ei anneta tarralappuja. Maahan tultaessa haetaan tullista väliaikainen käyttöönotto/ajolupa. Sen jälkeen alkuperäisellä rek.otteella rek.katsastukseen. Alkuperäisillä rek.kilvillä ajellaan (max. 3 kk) ja odotellaan tullauspäätöstä. Päätöksen tultua maksetaan tulli ja maksukuitilla sekä hyväksytyllä rek.katsatustositteella haetaan katsastustoimistosta suomalaiset rek.kilvet.
Liikennevakuutuksesta on hyvä ilmoittaa omalle yhtiölle heti maahan saavuttaessa.
Tää ois edullinen mutta väärän värinen ja kuinkahan ruoska lie sitten... Kuvissa taitaa näkyä takalasin "maitoutuminen" mutta sisusta taas näyttää hyvältä.
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Tää ois edullinen mutta väärän värinen ja kuinkahan ruoska lie sitten... Kuvissa taitaa näkyä takalasin "maitoutuminen" mutta sisusta taas näyttää hyvältä.
ilkka_83_ kirjoitti:
Mitähän nuo amg varusteet tuossa muka on? Tuo takalippa?
Mahdollisesti, ja ei taida sen lisäksi muuta amg:tä olla kuin tarra takakontissa. Mahdollisesti takapönttö, mutta rohkenenpa epäillä että sekään olisi oikea amg-osa. Tuo tarrakaan ei ole edes periodia, siinä kuuluisi olla alleviivaus.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
1985 190 E 2.0 BYV-237
Ex:
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
C 124 320 kirjoitti:21 499,00 AUD = 16 494,03 EUR, siihen vielä päälle rahdit ja verot, niin ja ratin siirto vasemmalle.
Juuri näin. Norwegian lentää Arlandaan viidelläkympillä ja Tukholman Söderiltä löytyy -90 SEC, n. €7 400. http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... m?ca=5&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuon hakisin, jos vastaavaa etsisin.
Hienon näköinen mutta en vain millään saa perusteltua miksi minun pitäisi tämä saada kun edellisenki harrasteauton maksaminen on pahasti keseken eikä tätä mersuakaan voi oikein millään järkevällä perusteella käyttöautoksi ottaa kun kilometrejä tulee vähän liikaa.
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Hienon näköinen mutta en vain millään saa perusteltua miksi minun pitäisi tämä saada kun edellisenki harrasteauton maksaminen on pahasti keseken eikä tätä mersuakaan voi oikein millään järkevällä perusteella käyttöautoksi ottaa kun kilometrejä tulee vähän liikaa.
Kävin katosmassa talvella. Ei antanut myyjä edes avaimia että käyntiin olisi vonut kokella. Ei historiaa tiedossa, Saksasta uitettu. Epäsiisti yleisilme, rattii liimattu jokin ihme mersun merkkitähtihärpäke ja konehuoneessa kaikenlaista roikkuvaa, yms epäkohtia. Lisäksi yhdellä imuilmaputkella kone, olen ollut siinä uskossa, että 560 pitäisi olla kaksi imuilmaputkea. Eli liekkö edes aito 560....
harrasteauto on ostettu mutta siltikin vielä seckkiäkin haluttas.
Laita TÄSTÄ, Belgiasta psykedeelisen hieno vain 50000 mailia ajettu 560 SEC. (Varoitus: linkin takana olevat kuvat saattavat aiheuttaa ahdistuneisuuden kaltaisia tuntemuksia.)
Vito Mixto Select Long 114 CDI :: 7G-tronic plus :: Obsidian musta
harrasteauto on ostettu mutta siltikin vielä seckkiäkin haluttas.
Laita TÄSTÄ, Belgiasta psykedeelisen hieno vain 50000 mailia ajettu 560 SEC. (Varoitus: linkin takana olevat kuvat saattavat aiheuttaa ahdistuneisuuden kaltaisia tuntemuksia.)
8-Reikäsiä eikä mielialalääkkeitä tainnut saada vuonna 1989? Muuten todella siistissä kunnossa ja onhan tuokin pala tuninghistoriaa.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Ere866 kirjoitti:
Kävin katosmassa talvella. Ei antanut myyjä edes avaimia että käyntiin olisi vonut kokella. Ei historiaa tiedossa, Saksasta uitettu. Epäsiisti yleisilme, rattii liimattu jokin ihme mersun merkkitähtihärpäke ja konehuoneessa kaikenlaista roikkuvaa, yms epäkohtia. Lisäksi yhdellä imuilmaputkella kone, olen ollut siinä uskossa, että 560 pitäisi olla kaksi imuilmaputkea. Eli liekkö edes aito 560....
Kiitos, Onneksi voi sitten tämän kuumeen unohtaa kokonaan taas muutamaski vuodeksi.
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Ere866 kirjoitti:
Kävin katosmassa talvella. Ei antanut myyjä edes avaimia että käyntiin olisi vonut kokella. Ei historiaa tiedossa, Saksasta uitettu. Epäsiisti yleisilme, rattii liimattu jokin ihme mersun merkkitähtihärpäke ja konehuoneessa kaikenlaista roikkuvaa, yms epäkohtia. Lisäksi yhdellä imuilmaputkella kone, olen ollut siinä uskossa, että 560 pitäisi olla kaksi imuilmaputkea. Eli liekkö edes aito 560....
Kiitos, Onneksi voi sitten tämän kuumeen unohtaa kokonaan taas muutamaski vuodeksi.
Jep! Voihan sen itsekkin käydä toteamassa, jos pääkaupunkiseudulla asustelee, mutta jos varta vasten kauempaa tulee niin kyllä joutuu pettymään.