Keskikupit saapuneet eikä menny ku 8 päivää ja ne tuli toiselta puolelta palloa umpion lasit tuli aamulla vaihdeltua ja nyt on etuvalot aivan uuden veroiset eikä näytä enää akvaariolta joka on täynnä kuraa Vanteiden väriksi tulee puolikiiltävä musta..
Ja tässä kuva vanteesta.
Viimeksi muokannut C280, Su 11.09.2011 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Tänään koitti se päivä että pitäisi lähteä katsomaan seuraavaa projekti mersua itselle (kakkosautoa)
Joten keula kohti ruuhkasuomea ja katsomaan pitkäaikaista haave autoa eli C124:tä...
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Nyt olis projekti kuuppa odottamas motivaatio kohtausta tallissa jos vaikka aloittais jossain vaiheessa koko sisustan purkamisella.. Tässä muutama kuva kuupasta ja edellisen omistajan teippituningista nykyään vissiin V6:nen koneeltaan
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
siistin näköinen ainakin kuvissa tuo coupe.
mitäs laittamisia tuossa on?meinasitko "entisöidä" vai mitäs on mielessä?
ajaton korimalli minusta tuo c124.onko oikein 24v?
hlappis kirjoitti:siistin näköinen ainakin kuvissa tuo coupe.
mitäs laittamisia tuossa on?meinasitko "entisöidä" vai mitäs on mielessä?
ajaton korimalli minusta tuo c124.onko oikein 24v?
Ruostevaurioita ja lommoja on aika paljon Ajaton korimalli omastakin mielestä oliski 24v malli mutta ei pikkukone täälä hyrrää keulilla.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Nyt v.i.t.u.t.t.a.a se siitä coupe projektista prkl.. papereissa epäselvyyksiä edellisen omistajan tekemistä mokista johtuen joten kaupan purku ja hakea oma kesä auto takaisin mikä meni vaihdossa.. no myyjä onneksi lupas hyvittää kulut mitä edestakaisin ajelemisesta tulee.. No eipä se maailma tähän kaadu mutta nyt sitte vain nettiauto taas auki ja talven/tulevan kevään aikana etsiä "uusi" coupe aihio itselle.. kai tämä oli vinkki jostain ylempää että älä sekaannu pikkukoneisiin
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
C280 kirjoitti:Nyt v.i.t.u.t.t.a.a se siitä coupe projektista prkl.. papereissa epäselvyyksiä edellisen omistajan tekemistä mokista johtuen joten kaupan purku
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
C280 kirjoitti:Nyt v.i.t.u.t.t.a.a se siitä coupe projektista prkl.. papereissa epäselvyyksiä edellisen omistajan tekemistä mokista johtuen joten kaupan purku
mitä niissä nyt muka voi olla niin epäselvää
Konttorille asti kaikki oli ok mutta sielä selvis että auto on ns. hukkaamiskiellossa!! tälläinen "pikkujuttu" minkä ansiosta autoa ei saa omille nimille ennenkuin edellinen omistaja on hoitanut asiansa kuntoon.. prkl.. no ei auta muutaku ottaa taas traileri alle ja suunnata kohti ruuhkasuomea..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
C280 kirjoitti:Nyt v.i.t.u.t.t.a.a se siitä coupe projektista prkl.. papereissa epäselvyyksiä edellisen omistajan tekemistä mokista johtuen joten kaupan purku
mitä niissä nyt muka voi olla niin epäselvää
Konttorille asti kaikki oli ok mutta sielä selvis että auto on ns. hukkaamiskiellossa!! tälläinen "pikkujuttu" minkä ansiosta autoa ei saa omille nimille ennenkuin edellinen omistaja on hoitanut asiansa kuntoon.. prkl.. no ei auta muutaku ottaa taas traileri alle ja suunnata kohti ruuhkasuomea..
ok. tuo kuulostaa kyllä vielä vaikeammalta tapaukselta, kuin se mun 300E, jonka papereissa ei ollut mitään tolkkua siinä siis oli vain "pientä" epäselvyyttä luovareissa ja niitä olikin aika monta, ruutupaperille kirjoitetuista lähtien muutama "kuolinpesä" ruotsissa jne. kaiken huipuksi myyjä vielä kirjoitti juovuksissa kauppakirjaan väärän päivämäärän (jossain hamassa tulevaisuudessa )
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Uusi projekti kiikarissa taitaa jäädä Coupen hankinta tällä kertaa jonnekkin tulevaisuuteen ja mennään katsomaan yhtä maahantuojan uutena turbolle muutettua mersu projektia
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
C280 kirjoitti:Uusi projekti kiikarissa taitaa jäädä Coupen hankinta tällä kertaa jonnekkin tulevaisuuteen ja mennään katsomaan yhtä maahantuojan uutena turbolle muutettua mersu projektia
Kerro toki lisää vaikuttaa vähintääkin mielenkiintoselta
Juu sehän se olis eli Mosselman sarjalla varustettu 190 kakkosautoksi/talvikäyttöön Varusteista ja kunnosta lisää kuvien kera luultavasti viikonloppuna mutta nyt takaisin tien päälle tienaamaan
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Tänään haettiin 190 tallin täytteeksi, tässä muutama kuva aihiosta ja on muuten alkuperäinen suomiautokin
Välijäähdytin oli imusarjan päällä ja plussana täydellinen amg korisarja takaspoilerin kera sekä aidot evo2:n vanteet.
Konepelti vaihtuu normaaliin ja kaikkea muuta fiksattavaakin löytyy esim koko sisusta vaihtuu mustaan ja perää pitää tiputtaa alaspäin ja vaihtaa turbo ehjään.. Ja tämä on Vähäpäästöinen joka leimattu turbolle ilman tehorajaa uutena ja ilman merkintää ahtimen merkistä ja koosta joten aika vapaa rakentamisen suhteen
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
jr85 kirjoitti:Eiks tää 190 ollu Riihimäellä myynnis? kattelin tätä kans nettiautosta tos kesäl.
On se kesällä voinut ollakki sieläpäin myynnis, mutta mä kävin hakemas tämän turun läheltä kaarinan littoisista.
Muistatko yhtään minkähintainen tämä on ollut kesällä??
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Littoinen on itseasiassa Lietoa Haitko jostain omakoti pihalta, missä seisoo muitaki pikkumersuja? Muistaakseni siinä on ollu 3-4 w201 ja yks tommone siinä seisonu.
eepi kirjoitti:Littoinen on itseasiassa Lietoa Haitko jostain omakoti pihalta, missä seisoo muitaki pikkumersuja? Muistaakseni siinä on ollu 3-4 w201 ja yks tommone siinä seisonu.
No sitte korjataan asia eli Liedosta haettu Ei sielä ollut muita mersuja ja oli muutenkin tosi ahdas piha käydä trailerin kans eikä se piha näkynyt ns. yleiselle tielle ollenkaan kun oli keskellä metsää, vaikka olikin ohikulkutien läheisyydessä tuulissuolla.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
jr85 kirjoitti:Eiks tää 190 ollu Riihimäellä myynnis? kattelin tätä kans nettiautosta tos kesäl.
On se kesällä voinut ollakki sieläpäin myynnis, mutta mä kävin hakemas tämän turun läheltä kaarinan littoisista.
Muistatko yhtään minkähintainen tämä on ollut kesällä??
En nyt ihan tarkkaan muista, mut oisko ollu joku 3500e
valitettavasti tämä ei pidä paikkaansa. käy kysyyn konttorilta.
komia peli kyllä. nuita vanteita ei kannata hukata.
Tämä asia on kysytty jo konttorilta ja tehorajaa ei ole eikä ahtimen tyyppiä eikä mallia tiedossa akella, koska muutoskatsastus suoritettu 2.1.1991 ja käyttöönotto suomen liikenteeseen on vasta 27.2.1991 koska tämä on maahantuojan rakentama auto, varmistin tämän asian jo ennen auton ostoa ettei tule sitten ylläriä
Juu vanteet jää kesäkäyttöön kun ne mielestäni sopii tähän autoon tosi hyvin
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Kansiremppakin tehty jokin aika sitten jos en väärin muista. Kiinnosti itseänikin keväällä, mut myyjä ei osannut sanoa hintaa vielä silloin kun Riksussa majaili.
IsoE kirjoitti:Kansiremppakin tehty jokin aika sitten jos en väärin muista. Kiinnosti itseänikin keväällä, mut myyjä ei osannut sanoa hintaa vielä silloin kun Riksussa majaili.
Juu kansiremppa on tehty, samalla vaihdettu vesipumppu ja jakopää näin kehui auton myyjä.
Nyt pitäis ottaa turbo irti ja katsoa että onko se aivan paskana että saako korjattua vai hommaako suosista uuden.
Tämän talven meinaan ajaa kokonaan että näkee missä kunnossa auto oikeasti on ja saa farmari huilailla sen aikaa tallis
Keväällä/kesällä olisi tarkoitus laittaa täysin atomeiksi, samalla kunnostaa kaikki pikku viat ja pikkasen muokata oman mauan mukaan.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
jeemu kirjoitti:Jos iliman tehorajaa, nii käykö jostaki ilimi että leimattu poikkeusluvalla vai miks ei laki päje tän kohalla?
Poikkeuslupa näin ainakin ymmärsin asian kun kysyin konttorilta.
Lukee ottees jne. helsingin katsastuskonttorin luvalla numero xxx/x-xx ja päivämäärä. Samalla lailla mulla lukee harraste escorttin papereissa kun se ainakin on varmuudella muutettu poikkeusluvan avulla turbolle yms tekniikalle aikanaan.. ja sielä on samankaltainen litania tekstiä toki luonnollisesti numerot eri ja muut hyväksynnät.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97