Allu D. kirjoitti:onhan se tuolla ylempänä mainittu, eli 722.9 laatikon sovittaminen vanhempaan koneeseen ja aftermarket ohjaus sille..
Miistäs tua pyärtyny kutuonen tuonne ilmesty? Tää kyseenen laatikkohan oli mallia 722.6xx.. toki vääräskin voin olla. ei muuta. jatkakaa.
eiköhän Allu oo tuon viimmeisen numeron ihan oikenpäin laittanut
älkää olko hatäisiä kyllä tästä vielä kuuluu jos on kuuluakseen jos ei ukkonen särje lisää roppuja
Allu D. kirjoitti:onhan se tuolla ylempänä mainittu, eli 722.9 laatikon sovittaminen vanhempaan koneeseen ja aftermarket ohjaus sille..
Miistäs tua pyärtyny kutuonen tuonne ilmesty? Tää kyseenen laatikkohan oli mallia 722.6xx.. toki vääräskin voin olla. ei muuta. jatkakaa.
eiköhän Allu oo tuon viimmeisen numeron ihan oikenpäin laittanut
älkää olko hatäisiä kyllä tästä vielä kuuluu jos on kuuluakseen jos ei ukkonen särje lisää roppuja
Kyllähän Allulla on ollu numberit ihan niinku pittää. Tännää kävin tuumailee lootikkoo "pääkallo" paikalla, mutta oha se sellane läski että saap nähä ilimestyykö omaa katiskaa moista
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
rumilus kirjoitti:Kerrattakoon vielä kaikille, että automaatista johtuvat moottorin tehohäviöt liikkuu 5...15 % luokkaa.
Kisavehkeessä se on liian suuri häviö kilpailijaan nähden.
tähänki on lääke olemassa
Niin on lääke olemassa...mutta vielä jää noin 5 %:n häviö kilpailijalle eduksi.
Ruuvataan lisää syöttöä ja nostetaan baari ahtoja niinku muutki pojat tekee, eikös se niin mee?
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
jeemu kirjoitti:saap nähä ilimestyykö omaa katiskaa moista
Ei muuta ku leka heilumaan ja naputtelee vähän leveempää kartaani tunnelia nii kyllä se siitä, pitäiskö jeemulle varata koe ajo?
yritin siinä samalla yllyttää jeemua vähän koneen ruokinnan suhteen kans
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
rumilus kirjoitti:Kerrattakoon vielä kaikille, että automaatista johtuvat moottorin tehohäviöt liikkuu 5...15 % luokkaa.
Kisavehkeessä se on liian suuri häviö kilpailijaan nähden.
tähänki on lääke olemassa
Niin on lääke olemassa...mutta vielä jää noin 5 %:n häviö kilpailijalle eduksi.
Ruuvataan lisää syöttöä ja nostetaan baari ahtoja niinku muutki pojat tekee, eikös se niin mee?
Teoriassa menee näin, mutta käytännössä ei.
Kuuden tuuman paska ei mene viiden tuuman reijästä.
Kerroin alkujaankin automaattilaatikon aiheuttamasta tehohäviön moottorista saatavaan hyödyn vähenemisen.
Moottorilla sitten tulee rajat vastaan niiden ahtopaineidenkin suhteen.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Hyviä sivuja. Näyttäs olevan ainakin kahdeksaa versiota 722.6sesta jos kattoo noita levyjen määriä. Vahvimmassa laatikossa on b1 ja k1 pakoissa puolet enemmän levyjä ku heikoimmassa.