Kertokaahan Lucaksen järjestelmän omistajat:
Syttyykö hehkuvalo palamaan käynnistyksen jälkeen, kun hehku rikki lucaksen 220 D:ssä (E tai C malli)? Minulla ei ole ikinä syttynyt hehkuvalo käynnistyksen jälkeen. Rikkinäisiä hehkuja minulla on ollut jo viisi eri kertaa. Veho väittää kiven kovaan, että pitäisi syttyä hehkuvalo käynnistyksen jälkeen, kun hehku on rikki. Vastusmittari on minulla kuitenkin aina todennut hehkujen viallisuuden ja käynnistys on ollut ontuva, savuttava ja autoa heiluttava. Vehon mielestä auton ohjausjärjestelmässä on vika, jos hehkuvalo ei syty käynnistyksen jälkeen, kun hehku on rikki.
Tässä on nyt lähipiirissä eräs hyvin surullinen tapaus (itse en ole osallinen asiaan juuri mitenkään). Vehokaan ei ole muuten osallinen, kuin ei ottanut hehkua aikanaan edes katsottavaksi, kun hehkuvalo ei syttynyt käynnistyksen jälkeen. Seuraukset varmaan arvaattekin, en viitsi itkettää teitä enempää.
Syttyykö hehkuvalo palamaan, kun hehku rikki 220 D (lucas)?
Syttyykö hehkuvalo palamaan, kun hehku rikki 220 D (lucas)?
S205 220d 4 matic 2016
S210 320 CDI 2001 Avantgarde
ex. W202 220D -96 powered by Bosch R.I.P.
ex. Saab 99 GL -84 R.I.P.
S210 320 CDI 2001 Avantgarde
ex. W202 220D -96 powered by Bosch R.I.P.
ex. Saab 99 GL -84 R.I.P.
Re: Syttyykö hehkuvalo palamaan, kun hehku rikki 220 D (luca
Omassa 250 DT:ssäni ei ole luukasta, mutta siinä hehkun pimennyttyä hehkuvalo toimi ihan normaalisti. Mittaamalla tosiaan vasta selvisi, että hehku on pimeänä.
S204
Re: Syttyykö hehkuvalo palamaan, kun hehku rikki 220 D (luca
Hehkuvalo toimi myös minun vastaavassa C220D:ssä normaalisti vaikka 2 hehkua oli pimeänä. Eli ei syttynyt palamaan käynnistyksen jälkeen.
230 C 1978