Keyless go
Keyless go
onko varmatoiminen vai onko sen kanssa ollut ongelmia varsinkin käytetyissä autoissa.Onko sellainen auto jossa kyseinen järjestelmä turvallinen ostos vai kannattaako kiertää kaukaa , käytetystä kysymys.
Re: Keyless go
Mulla oli Bemarissa vastaava systeemi ja kaipaisin nykyiseenkin samaa. Käytössä todella näppärä, kestosta ja järkevyydestä ei ole mitään tietoa.
Olisi hyvä tietää mistä automallista on kyse (varmaan mersusta mutta tarkemmin). Nykyisissähän auto toimii kuten ilman KG:ta jos siihen systeemiin tulee jotain vikaa. Ottaa vaan virtalukosta muovitulpan pois ja käynnistää avaimella. Tai oikeastaan toimiihan se vanhemmissakin noin mutta se vaihdekepin kytkin joskus reistailee vanhemmissa ja 211-mallissa usein ovikahvan kytkin. Makuasia kuinka tärkeäksi tuon ominaisuuden näkee mutta ei sen takia tarvitse autoa jättää ostamatta vaikka vikoja pelkäisi.
Itselläni W211 E500 ja keyless go toiminut siinä 130tkm. Itse en pystyisi miettimään enään sitä, että pitäis kaivaa avaimet taskusta. Ihan mielettömän hyvä lisävaruste! Toimii kun ajatus.
V8 E 500 w211 -02
Kesällä tuli päivitettyä molemmat autot uusiin kun tuo elektroniikka kehittyy niin hurjaa vauhtia. Mitsun Outlanderissa on Keyless Go, Mersun C:hen sitä en saanut kun piti tyytyä maassa oleviin. Pikkaisen harmittaa tuon puute kun olen todennut sen kätevyyden!
C 220 CDI '15, GLK 350 CDI´14
-
- Vakiokalustoa
Ainakin vaimon Priuksessa toimii kuin unelma. Sitä olen kyllä pohtinut, että kuinkahon paljon mahtaa syödä avaimen patteria ja mitä sitten kun patteri on lopuillaan?esmart kirjoitti:onko varmatoiminen vai onko sen kanssa ollut ongelmia varsinkin käytetyissä autoissa.Onko sellainen auto jossa kyseinen järjestelmä turvallinen ostos vai kannattaako kiertää kaukaa , käytetystä kysymys.
Tasaisia tuulia!
Mikäli ostat Keyless Go toiminnolla olevan mersun liikkeestä ole varma että se toimii ja jos siinä on vikaa vaadi sen kuntoon laittamista kaupantekiäiseksi. Itse tein näin ja olen varsin tyytyväinen. Oma auto on 60tkm ajettu CL500 johon vaihdettiin ovenkahva, oviohjainlaite, keyless go johtosarja, takakontin johtosarja ja kaikkea muuta pientä. Ja työ kun suoritettiin Vehossa niin voitte kuvitella sen olevan halpaa 

Dodge Charger 440 R/T 1969
Heikki Kuitunen kirjoitti:Ainakin vaimon Priuksessa toimii kuin unelma. Sitä olen kyllä pohtinut, että kuinkahon paljon mahtaa syödä avaimen patteria ja mitä sitten kun patteri on lopuillaan?esmart kirjoitti:onko varmatoiminen vai onko sen kanssa ollut ongelmia varsinkin käytetyissä autoissa.Onko sellainen auto jossa kyseinen järjestelmä turvallinen ostos vai kannattaako kiertää kaukaa , käytetystä kysymys.
Vuoden toiminut ainakin minulla samalla patterilla eikä ole viellä tarvinnut vaihtaa. Patteri kun rupee hiipuun niin mittaristo ilmoittaa, että key don´t regonized kun yrität käynnistää/avata ovia. Siitä tietää et nyt voi vaihtaa patterin. Avain kuitenkin toimii normaalisti, mutta ei tunnista avainta niin hyvin kuin täydellä patterilla eli avain pitää ottaa esiin taskusta. Key don´t regonized teksti ruutuun tulee muutenkin joskus, mutta sillon kun selvissä tilanteissa rupeaa valittaan et avainta ei tunnisteta niin patteri vaihtoon.
V8 E 500 w211 -02
Meillä GL 2009 mallia ja ajettu 48 tuhatta kilometriä,keyless go toimii kuin ajatus ja on käytössä tosiaankin palion helepompi ja mukavampi käyttää.ittellä jo kolomas auto(MB)missä kyseinen lisävaruste ja en pois antaasi samoin kuin distronic plussa.