-03 E 200 cdi:n puhelinsysteemit???

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
mäkinen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

-03 E 200 cdi:n puhelinsysteemit???

Viesti Kirjoittaja mäkinen »

Mulla on mersussa soittimen vieressä puhelimen numerovalikko ja namiskat. Samoin ratissa on luurinäppäimet. Puhelimen telinettä en vaan ole mistään löytänyt. Miten tuon puhelimen saa toimimaan vai saako ollenkaan?
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: -03 E 200 cdi:n puhelinsysteemit???

Viesti Kirjoittaja DBFI »

mäkinen kirjoitti:Mulla on mersussa soittimen vieressä puhelimen numerovalikko ja namiskat. Samoin ratissa on luurinäppäimet. Puhelimen telinettä en vaan ole mistään löytänyt. Miten tuon puhelimen saa toimimaan vai saako ollenkaan?
Tämä on kyllä käyty läpi kymmeniä kertoja foorumilla mutta keskivertotapauksessa puhelinsarjan saa toimimaan asentamalla se ensin autoon. Eli numerot ja napit on 03:ssa vakiona mutta HF-varustus ei. OEM-sarjan jälkiasennus ei ole mahdotonta mutta aika työlästä ja kallista, joku after market sarja joka tulee kuituväylään ja näkyy autolle kuten OEM olisi ehkä järkevämpi vaihtoehto (Fiscon ehkä?).
mäkinen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja mäkinen »

Eli siis lyhyemmin "unohda koko juttu! " :)
Mänis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Mänis »

Ei suinkaan. Itse juuri selvitellyt tätä asiaa ja jos autossasi on MOST-väylän kautta operoiva stereopaketti, Dension gateway 500 bluetooth laajennuksella hoitaa homman.

http://www.dension.com/product/iPod-iPh ... ateway-500" onclick="window.open(this.href);return false;

Saksan ebaystä saa jo aika siedettävään hintaan.

Edit:
Eikö näistä stereoasioista vosi tehdä ihan sticky topicin johon kerättäisiin tarvittava tieto.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Vastaa Viestiin