
200D Turbotus
200D Turbotus
semmosta aattelin kysellä että mitä pitää 1988 vm 200D w124 mersuun tehdä että saa muutoskatsastettua 300sen turbolle? kokematon kun olen noissa muutos hommissa 

Re: 200D Turbotus
suosittelen laittamaan 300E.n jarrut. joillekkin riittää tämä mutta jotkut vaativat jousia iskareita...
haulla löytyy paljon näitä kertomuksia!
haulla löytyy paljon näitä kertomuksia!
w201 om605
Re: 200D Turbotus
-
Viimeksi muokannut BTriker, Ti 08.01.2013 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: 200D Turbotus
Eikai alustalle/ jarruille tartte tehä mitään jos pysytään siinä 20% tehoissa.
Mutta nuo 300 jarrut kannattaa laittaa ihan oman turvallisuudensa takia
Mutta nuo 300 jarrut kannattaa laittaa ihan oman turvallisuudensa takia

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: 200D Turbotus
-
Viimeksi muokannut BTriker, Ti 08.01.2013 00:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: 200D Turbotus
näin äkkiseltään ajateltuna homma menee niin, että jos ahdetaan 200D, otetaan penkkilappu, missä on tehoja alle 90 heppaa, niin vaatimukset jousien, jarrujen ja muun vastaavan osalta on samat, kun 250D:ssä. eli kaiketi ei vaadi mitään, tai ainakaan juuri mitään.
mutta jos sitä autoa oikeesti viritellään, niin ne jarrut nyt ainakin kannattaa vaihtaa joihinkin kunnollisiin. kakssatasen jarruilla ja 200 hepalla levyt kuumenee muutamassa kunnon jarrutuksessa niin paljon, että ihan oikeesti tulee turvallisuuden kanssa ongelmia. siitä pisteestä, kun jarrut on kuumentuneet jo paljon, mutta jarruttaa vielä on hyvin lyhyt matka siihen, että jarrut kuumenee vielä pikkasen, mutta ei jarruta enää juuri ollenkaan. jotkut 300:sen levyt ja satulat sinne, niin auttaa jo paljon.
mutta jos sitä autoa oikeesti viritellään, niin ne jarrut nyt ainakin kannattaa vaihtaa joihinkin kunnollisiin. kakssatasen jarruilla ja 200 hepalla levyt kuumenee muutamassa kunnon jarrutuksessa niin paljon, että ihan oikeesti tulee turvallisuuden kanssa ongelmia. siitä pisteestä, kun jarrut on kuumentuneet jo paljon, mutta jarruttaa vielä on hyvin lyhyt matka siihen, että jarrut kuumenee vielä pikkasen, mutta ei jarruta enää juuri ollenkaan. jotkut 300:sen levyt ja satulat sinne, niin auttaa jo paljon.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: 200D Turbotus
Korostan vielä täältä edellä olevasta tämän tärkeän asian, vaati sitä katsastusmies tai ei:
mutta jos sitä autoa oikeesti viritellään, niin ne jarrut nyt ainakin kannattaa vaihtaa joihinkin kunnollisiin.
mutta jos sitä autoa oikeesti viritellään, niin ne jarrut nyt ainakin kannattaa vaihtaa joihinkin kunnollisiin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: 200D Turbotus
joo jarrut kyllä laitetaan tehokkaammaksi! ps. jos jollaki on myydä 300sen jarrut nii hintoja kehiin ;D
Re: 200D Turbotus
Laitan yyveetäjortsu kirjoitti:joo jarrut kyllä laitetaan tehokkaammaksi! ps. jos jollaki on myydä 300sen jarrut nii hintoja kehiin ;D

mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: 200D Turbotus
-
Viimeksi muokannut BTriker, Ti 08.01.2013 00:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: 200D Turbotus
ihan tämmöinen näkökanta aiheesen.... jos 200d:ssä on semmoiset 74hp , sitten lyöt siihen sen sen 3satkun orkkis turbon paikalle. Käytät sen pumpun jossain, hoplaa saat siitä vehkeestä irti semmoinen 115hp.
No, mersussahan on samat jarrut esim. 230E:ssä, jossa 136hp (tai vaikka 200E, jossa 122hp). Onko ne 230sen jarrut alunperin niin huonot jotta heti tarttis parempia vaihtaa
st vehkeet erikseen.
eli summana, tehot alle 230E:n tai 200E:n niin ei sun tarvitse koskea alustaan.
No, mersussahan on samat jarrut esim. 230E:ssä, jossa 136hp (tai vaikka 200E, jossa 122hp). Onko ne 230sen jarrut alunperin niin huonot jotta heti tarttis parempia vaihtaa

st vehkeet erikseen.
eli summana, tehot alle 230E:n tai 200E:n niin ei sun tarvitse koskea alustaan.