Jokos tilailit ne usa vilkut tähän? kun kerta tilausnumerot nyt löytyy
EeKin s204/w209 + ex mursut
Re: s202 - Less Is More
Vanteet sopii hyvin mutta keulaa vois vielä pikkasen tiputtaa lisää
Jokos tilailit ne usa vilkut tähän? kun kerta tilausnumerot nyt löytyy
Jokos tilailit ne usa vilkut tähän? kun kerta tilausnumerot nyt löytyy
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: s202 - Less Is More
Nythän se löyty c marsu joka madallettu 18" sopivasti omaan silmään, niin onko minkälainen yhistelmä jousia,iskareita ja yläpäänkumeja millä saatu/ saamassa sama stance aikaan? Oma kun tarviis viellä viimosetkin sentit karsia poikkeen.. Paljon muuten keskiö-kaari mitta? 
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: s202 - Less Is More
Joo tuota asentoo vielä hierotaan lisää, vkl on vähä turhanki paljon harrastettu jousijumppaaC280 kirjoitti:Vanteet sopii hyvin mutta keulaa vois vielä pikkasen tiputtaa lisää![]()
Jokos tilailit ne usa vilkut tähän? kun kerta tilausnumerot nyt löytyy
En oo vielä, tarvii jostain tilata.
Siellä on nyt vaan H&R jouset ja vakioiskarit, ykkösen kumit. Tosin nyt on kuvista poiketen korkeempi kun laitoin jäykemät jouset niin se nousi.Kiviranta kirjoitti:Nythän se löyty c marsu joka madallettu 18" sopivasti omaan silmään, niin onko minkälainen yhistelmä jousia,iskareita ja yläpäänkumeja millä saatu/ saamassa sama stance aikaan? Oma kun tarviis viellä viimosetkin sentit karsia poikkeen.. Paljon muuten keskiö-kaari mitta?
Koitan muistaa mitata kun saan takas matalaks.
Re: s202 - Less Is More
Juu onko -60/40? Itellä h&r -40 sarja edessä ykkösen kumein ja takana kaks tissiset niin jäi ainakin maasturiks.. Taakse ykköset laittaa ja jouttuuko eteen toiset jouset tai kipinä laikkaaeepi kirjoitti:Joo tuota asentoo vielä hierotaan lisää, vkl on vähä turhanki paljon harrastettu jousijumppaaC280 kirjoitti:Vanteet sopii hyvin mutta keulaa vois vielä pikkasen tiputtaa lisää![]()
Jokos tilailit ne usa vilkut tähän? kun kerta tilausnumerot nyt löytyy
En oo vielä, tarvii jostain tilata.
Siellä on nyt vaan H&R jouset ja vakioiskarit, ykkösen kumit. Tosin nyt on kuvista poiketen korkeempi kun laitoin jäykemät jouset niin se nousi.Kiviranta kirjoitti:Nythän se löyty c marsu joka madallettu 18" sopivasti omaan silmään, niin onko minkälainen yhistelmä jousia,iskareita ja yläpäänkumeja millä saatu/ saamassa sama stance aikaan? Oma kun tarviis viellä viimosetkin sentit karsia poikkeen.. Paljon muuten keskiö-kaari mitta?
Koitan muistaa mitata kun saan takas matalaks.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: s202 - Less Is More
Auto bongattu ohikulkutiellä torstaina. Itse olin liikenteessä saman värisellä farkulla 
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: s202 - Less Is More
Kehät mattavalkoiseksi, keskiö kiiltävä 80% harmaa tai vaikka audin nimbus grey helmiäinen ja kehään saman värin 10mm raita...! 
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: s202 - Less Is More
ai jumalauta, kyl siinä on hyvällä maulla laitettu Mese 
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: s202 - Less Is More
Kyl komee farkku! Mun mielestä stanse on kohdillaan (tosin auto ei oo koskaan tarpeex matala saati nopea)
Missä mahtaa mennä vanteiden ET luku? Ihan noin mielenkiinnosta..
Ps. ex se mersun ainoa oikea vari ollu just hopea -> hopeanuoli!?
Missä mahtaa mennä vanteiden ET luku? Ihan noin mielenkiinnosta..
Ps. ex se mersun ainoa oikea vari ollu just hopea -> hopeanuoli!?
ON kalustoa jos jonkin laista..
Re: s202 - Less Is More
Juu, eihä näitä hopeita mersuja olekkaan kuin joka toisella...
Re: s202 - Less Is More
Nonni, tuli tiputettua takas matalaks, perse jäi tällä kertaa hivenen ylemmäs niin tuli sopiva etukeno.










Re: s202 - Less Is More
Sehän näyttää hyvältä! Mittasitko noit kaaari keskiö mittoi tost ny?
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: s202 - Less Is More
Ai jumalauta se on hieno 
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: s202 - Less Is More
On se näpsäkän näköinen:)
Vanteet sopii passelisti, mutta onko tuo väri väärä kokonaisuuteen...
(no edes itse en päätöstä ole saanut kuvista; kyllä, ei, kyllä, ei...)
Vanteet sopii passelisti, mutta onko tuo väri väärä kokonaisuuteen...
(no edes itse en päätöstä ole saanut kuvista; kyllä, ei, kyllä, ei...)
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
Re: s202 - Less Is More
on kyllä pirun komia peli, ja vielä sopivan matala
Re: s202 - Less Is More
shattana että oli komea farkku 
-MB W124 500E- CBZ
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Re: s202 - Less Is More
On se komia!!!
Ei oo tullu viel vastaan liikenteessä, sun pihalla kyl auton perse pilkottaa aina kun ohi ajaa.
Onks pohjapanssari paikallaan viel? siit saa vähän tilaa jos on tarve tiputella tai ottaaa kiinni johkin...
Ei oo tullu viel vastaan liikenteessä, sun pihalla kyl auton perse pilkottaa aina kun ohi ajaa.
Onks pohjapanssari paikallaan viel? siit saa vähän tilaa jos on tarve tiputella tai ottaaa kiinni johkin...
F-350
Re: s202 - Less Is More
Mä otin siitä kumilirpakkeesta pari senttiä pois, oli maassa kiinni ku laski auton alas. 
Eile taisit laiturin edessä ajella, jos silmät ristissä oikein näin
Eile taisit laiturin edessä ajella, jos silmät ristissä oikein näin
Re: s202 - Less Is More
Juu tuli tampereella käytyä, siinä pysähdyttiin.
Toinen vaimennin otettu pois putkistosta, aluksi oli suora putki mutta ei sillä pystyny ajamaan kun jäätävä mekkala. Helvetin härskit äänet kyllä oli, ahdinki jopa vihelsi koko ajan.
Nyt on melkeen vakioääneet taas, hivenen enemmän murinaa tulee, mitä tuosta viispyttysestä ny tuleekaan.
Toinen vaimennin otettu pois putkistosta, aluksi oli suora putki mutta ei sillä pystyny ajamaan kun jäätävä mekkala. Helvetin härskit äänet kyllä oli, ahdinki jopa vihelsi koko ajan.
Nyt on melkeen vakioääneet taas, hivenen enemmän murinaa tulee, mitä tuosta viispyttysestä ny tuleekaan.
Re: s202 - Less Is More
Takalasinpyyhkijä poistettu ja Kenwoodia tuli sisälle. Näistä ei mitään kuvia mutta evolution näppäs ajokuvan vkl:na


Re: s202 - Less Is More
Onse hieno ko sika pieneneepi kirjoitti:Takalasinpyyhkijä poistettu ja Kenwoodia tuli sisälle. Näistä ei mitään kuvia mutta evolution näppäs ajokuvan vkl:na
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+shit/MB+s202/lojo.jpg/_medium.jpg ]
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: s202 - Less Is More
Nyt on kattokaiteet poistetu, hetken olin kahden vaihella että laitanko takas. Mutta nyt on jo tottunut, etenkin takaata on paljon kliinimpi ja auto on ilme "madaltui".
Peitelevyt tai oikeestaa listat umpeen kokonaan talven aikana sitten.
5000k xenonit, takalasinnaarmuttaja poistettu ja kilvetki on nykyään paikoillaan.
Jotaa paskoi kuvvaa.




Peitelevyt tai oikeestaa listat umpeen kokonaan talven aikana sitten.
5000k xenonit, takalasinnaarmuttaja poistettu ja kilvetki on nykyään paikoillaan.
Jotaa paskoi kuvvaa.




Re: s202 - Less Is More
mun pitäs väykystä kanssa ottaa kaiteet pois, millanen homma se on?
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Re: s202 - Less Is More
Kyl pieni tippa tuli taas housuu ko noi kuvat näki 
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: s202 - Less Is More
Kaipa väykyssäkin samaan tyylii eli kaikki "pultattava" edestä pois, kahvat ym koukut. A ja C pilarien verhoilupahvit pois ja loput menee raottamalla. 10mm mutterit katossa.Sergey kirjoitti:mun pitäs väykystä kanssa ottaa kaiteet pois, millanen homma se on?
Kyllä homma selkenee jo siinä vaiheessa ku on saanu noi kahvat sun muut pois edestä ja katto rupee irvistelee.
Re: s202 - Less Is More
Ja nyt se on myynnissä 
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: s202 - Less Is More
Jaha, piti se luisupulkkakin hommata, mallia mersu, farkku ja hopeena

Pakolliset imuroinnit ja paskat pois, kunnes totesin että sisusta tarvii järeempiä työkaluja. Mikä lie elukka ollu takapoksissa kun karvoja saa oikeesti kaapia ja imuroida, silti tuntuu olevan piukassa. Penkeissä kuraläikkiä ym settiä.. Kyl se tähän hätään ny paremmaksi tuli.

Pakollinen moottoripesu...

2.3 motti, penkinlämmitintä jopa, puol miljoonaa ajettu ja vaihteitakin tarvii runkata...Kaipa ton kanssa talven yli ajelee.

60/40 H&R löytyy tallista, joten jottai säätöö tullaa taas tohonki paskaan tekemään. 16" kaivonkannetki vois laittaa nastoilla alle kunhan löytää 55 profiiliset nastat jostain halvalla.
Kui voikin kuvat vääristää noin paljon, ei se noin hyvässä kunnossa ole mitä kuvissa.

Pakolliset imuroinnit ja paskat pois, kunnes totesin että sisusta tarvii järeempiä työkaluja. Mikä lie elukka ollu takapoksissa kun karvoja saa oikeesti kaapia ja imuroida, silti tuntuu olevan piukassa. Penkeissä kuraläikkiä ym settiä.. Kyl se tähän hätään ny paremmaksi tuli.

Pakollinen moottoripesu...

2.3 motti, penkinlämmitintä jopa, puol miljoonaa ajettu ja vaihteitakin tarvii runkata...Kaipa ton kanssa talven yli ajelee.

60/40 H&R löytyy tallista, joten jottai säätöö tullaa taas tohonki paskaan tekemään. 16" kaivonkannetki vois laittaa nastoilla alle kunhan löytää 55 profiiliset nastat jostain halvalla.
Kui voikin kuvat vääristää noin paljon, ei se noin hyvässä kunnossa ole mitä kuvissa.
Re: s202 - Less Is More
eepi kirjoitti:Nyt on kattokaiteet poistetu,
Saiko noihin lankkuihin valmiita kattokaiteen raon peitelistoja. Määhän otin kanssa listat pois dragsterista kesällä mutta en ole vielä edes reikiä saanut umpeen.

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: EeKin puuhanurkkaus - s202, s124, (ex-w201)
En tiedä.
Joka tapauksessa meinasin tehdä lätkät aukkoihin, siis pysyvät niin saa kliinimmät listat. Pitää myös takapuolelle tehdä kierretapit niin saa kiristettyä listat kattoa vasten miten ne kuuluukin olla.
Joka tapauksessa meinasin tehdä lätkät aukkoihin, siis pysyvät niin saa kliinimmät listat. Pitää myös takapuolelle tehdä kierretapit niin saa kiristettyä listat kattoa vasten miten ne kuuluukin olla.





