124d 89 kansi
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 32
- Liittynyt: Su 20.01.2008 17:08
124d 89 kansi
oletteko aina höyläyttänyt kannen tiivisteen vaihdon yhteydessä pultit varmaan ainakin täytyy. Huomasin että käy vähän oudosti ja paineet pysyy tyhjäkäynnillä yli 2kg ajettu tällä koneella yli 300 tonnia autolla yhteensä 860 tuhatta. Kansi mennyt kai liian iso vaihde nopeuteen nähden kuulema vaikuttaa vaihdan 5/50 öljyt 15000 km välein
Re: 124d 89 kansi
niin, että mitä että? ei tosta saa kyllä kunnolla mitään tolkkua, mutta yritys on kova. jos kansipahvin vaihtaa, niin kyllä se kansi kannattaa höylätäkkin. toinen vaihtoehto on mitata sen kierous ja päättää sitten vasta, että höylääkö, vaiko ei. kansipultit laittaisin kanssa, mutta niillekkin on annettu joku mitta, millonka on jo niin venyneet, että tarvii vaihtaa.
mikä moottori tässä on? joku diiseli ilmeisesti, mutta onko turbo, vai vapari? pitkä vai lyhyt kansi? 6 koneisen turbodiiselin pitkä kansi on aika yleinen näky, että on menny jostakin välistä halki. 200d vaparin kannet taas on aika hyvin pysyneet kunnossa. pahvia niihinkin tosin joutuu joskus vaihtaan, muttei halkeile niinku noissa turbollisissa.
mikä moottori tässä on? joku diiseli ilmeisesti, mutta onko turbo, vai vapari? pitkä vai lyhyt kansi? 6 koneisen turbodiiselin pitkä kansi on aika yleinen näky, että on menny jostakin välistä halki. 200d vaparin kannet taas on aika hyvin pysyneet kunnossa. pahvia niihinkin tosin joutuu joskus vaihtaan, muttei halkeile niinku noissa turbollisissa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E