CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mullakin on ollut noita vaivoja lämpöanturien kanssa. Sensor 2 bank1 circuit fault tai jotain semmosta. En nyt muista tarkkaan. Vika on alkanut viime aikoina ilmestymään useammin ja vaihtoa varten mulla on jo tuo anturi. Täytyy katsoa rauhoittuuko vaihdolla.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Käryttely loppui anturin vaihdolla ainakin toistaiseksi. Kulutuskin tippui normaaleihin lukemiin.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Minkälainen homma tuo anturin vaihto on, onnistuuko kotikonstein?Mänis kirjoitti:Käryttely loppui anturin vaihdolla ainakin toistaiseksi. Kulutuskin tippui normaaleihin lukemiin.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Aiheesen liityen...
The Update to MPPS for version 12 involves a compulsory recall for all units
The Update to MPPS for version 12 involves a compulsory recall for all units
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Toi recall ei ihan auennu mulle, mutta itse anturin vaihto oli ihan simppeli. Piti purkaa ilmanputsari ja lämpöpelti pois tieltä ja sitten sai DPF-pöntön oikealta puolelta ujutettua 17mm avaimen anturin juureen ja irroitettua sen. Ihme homma sattui vaan anturin kanssa. Piti olla oikea anturi, mutta uuden anturin johto oli aivan liian lyhyt. Päätin jatkaa johdon vanhan anturin johdolla ja hyvin tuntui toimivan. En tiennyt saako noita johtoja kolvata ja siksi yhdistin ne rosvo liittimillä väliaikaisesti. Amp-liittimen paan siihen, kunhan saan kotiin crimppauspihdit ja liitinlaatikon. Yllättäen ne oli muualla, kun olis tarvinnut. Anturit sinänsä olivat identtiset.
W204 C180K avantgarde -myyty-
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Recali liityy tässä ketjussa olevaan otsikoon (aiheesen)
Vekotimeen millä ohjelmonteja tehdään
Vekotimeen millä ohjelmonteja tehdään
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Saako tuolla carsoft ohjelmalla poistettua tuon EGR:n käytöstä? Jos saa niin miten?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Eijuhes kirjoitti:Saako tuolla carsoft ohjelmalla poistettua tuon EGR:n käytöstä? Jos saa niin miten?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Itse pääsin ongelmasta myymällä aidon pois ja ostamallo cl**ni kiinalaisen tilalle ja taas tomii ongelmitta.. itseasiassa tilasin pari varallekkinCDI203 kirjoitti:Aiheesen liityen...
The Update to MPPS for version 12 involves a compulsory recall for all units

Mikäköhän kaapeli olis nyt kannattava ostaa tulevaisuutta ajatellen, missä olsi kattava auto valikoima ja tuotetuki toimisi näin harrastelijalle?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Sehän näissä on hauskaa että myydessä lupaavat että toimii siihen ja siihen autoon(pitkät listat esiteissä)joskami kirjoitti:Itse pääsin ongelmasta myymällä aidon pois ja ostamallo cl**ni kiinalaisen tilalle ja taas tomii ongelmitta.. itseasiassa tilasin pari varallekkinCDI203 kirjoitti:Aiheesen liityen...
The Update to MPPS for version 12 involves a compulsory recall for all units
Mikäköhän kaapeli olis nyt kannattava ostaa tulevaisuutta ajatellen, missä olsi kattava auto valikoima ja tuotetuki toimisi näin harrastelijalle?
mutta käytäntö on karumpi toimivuutta ei voi tietää(koskee muitakin homman liityviä kapistuksia/ohjelmia)
ennen kuin kokeille ja sittenkin jos päivittä niin voi joku sellainen mihin ennen toim lakata toimimasta...
MPPS piuhasta sen verran että valmistaja sentään yrittää ja vastailevat suhtnopeasti onkelma tapauksissa,
(toissa viikolla laitoin sinne paketin menemään piuhan ja 2 ECU:a että saavat paneutu onkelmaan kun ei päivitysten "v10". jotain jälkeenkään lukenut mitenkään EDC15C5 ja kirjoitanut bensa smarttia, mollemat ollet sopivuus listoilla jo pitkään) no sieltä kun tulee takaisin niin on piuhalle tullut jonkun verran hintaa... toista kertaa tehtaala rauta päivityksessä ekan reissun rahti maksut ~180€ ja nyt kun ecut matkassa painoa lissämässä niin hintaa tulee ~250€ rahdeille päivitys sinällän on ilmainen, eli tämän jälkeen on hintaa tullut"siihen ja siihen autoon"toimivana myydylle kaapelille ~1800€ + kaikki hukkaan heitetty aika/ajelut
(hinta alkaa olemaan sitä luokaa että vaikka jollain vähemmän viralisella menisi yksi ecu niin...)
Jos nyt jotain alle ~5000€ kapistusta homaisin niin italianojen Galletto olisi listan kärkipäässä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
onkos mitään uutta delphin ohjelmointi rintamalla?
auto olis w211 200cdi 136hv delphi.
jollain jo kaapeli delphiin?
auto olis w211 200cdi 136hv delphi.
jollain jo kaapeli delphiin?
w211
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No, ei valitettavasti tuohon ole.ezzu82 kirjoitti:onkos mitään uutta delphin ohjelmointi rintamalla?
auto olis w211 200cdi 136hv delphi.
jollain jo kaapeli delphiin?
Melkolailla muihin delphin malleihin jo alkaisi ollakkin, myös tuota uudempiin.
Kunhan ei jäisi lopullisesti paitsioon.
Valitettavasti tuohon ecuun ei siis oikein kunnollista lastuakaan ole ...
Potentiaaliahan osien puolesta olisi runsaasti, aivan kamalasti.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Kyllähän niihin saa päivityksiä, vaikkapa Veholta.
Mutta et ehken tätä tarkoita.
Ohjelman muutosta halutuille ominaisuuksille ei taida tehdä kukaan.
Itse osaan vaikuttaa siihen laatikon luistatusominaisuuteen, en juuri muuhun.
Vaihtaminen osakaasulla hiukan nopeutuu ja täsmentyy, kun luisto vähenee.
Ei kannata kuitenkaan käsiä nostella ja hurraata huutaa.
Mutta muuttuu, miellyttävämmäksi.
Kyllähän niihin saa päivityksiä, vaikkapa Veholta.
Mutta et ehken tätä tarkoita.
Ohjelman muutosta halutuille ominaisuuksille ei taida tehdä kukaan.
Itse osaan vaikuttaa siihen laatikon luistatusominaisuuteen, en juuri muuhun.
Vaihtaminen osakaasulla hiukan nopeutuu ja täsmentyy, kun luisto vähenee.
Ei kannata kuitenkaan käsiä nostella ja hurraata huutaa.
Mutta muuttuu, miellyttävämmäksi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
eli taitaapi osoite olla sitten harinen, ja haetaan sieltä se vähä mitä saadaan.tuikku kirjoitti:No, ei valitettavasti tuohon ole.ezzu82 kirjoitti:onkos mitään uutta delphin ohjelmointi rintamalla?
auto olis w211 200cdi 136hv delphi.
jollain jo kaapeli delphiin?
Melkolailla muihin delphin malleihin jo alkaisi ollakkin, myös tuota uudempiin.
Kunhan ei jäisi lopullisesti paitsioon.
Valitettavasti tuohon ecuun ei siis oikein kunnollista lastuakaan ole ...
Potentiaaliahan osien puolesta olisi runsaasti, aivan kamalasti.
w211
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kannataa kysä tuoltaezzu82 kirjoitti:eli taitaapi osoite olla sitten harinen, ja haetaan sieltä se vähä mitä saadaan.tuikku kirjoitti:No, ei valitettavasti tuohon ole.ezzu82 kirjoitti:onkos mitään uutta delphin ohjelmointi rintamalla?
auto olis w211 200cdi 136hv delphi.
jollain jo kaapeli delphiin?
Melkolailla muihin delphin malleihin jo alkaisi ollakkin, myös tuota uudempiin.
Kunhan ei jäisi lopullisesti paitsioon.
Valitettavasti tuohon ecuun ei siis oikein kunnollista lastuakaan ole ...
Potentiaaliahan osien puolesta olisi runsaasti, aivan kamalasti.
Motorbit
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
mitenkäs w639 115 4x4 tehonlisäys ?
Penkkejä nelivedoille ei vissiin hirveästi ole. Entäs sitten esim. PSI:n boksi ? Onko mitään järkeä.
Tuntuu tuon tavallisen 115:n jälkeen aika tahmealta meno.
Penkkejä nelivedoille ei vissiin hirveästi ole. Entäs sitten esim. PSI:n boksi ? Onko mitään järkeä.
Tuntuu tuon tavallisen 115:n jälkeen aika tahmealta meno.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Psi:in ja muitten raili paine(anturin johdon väliin tulevien) hujasboxsien paikka on
alasimen ja pajavasaran välissä
alasimen ja pajavasaran välissä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
CustomMB kirjoitti:Mitkä poksit ei tule pelkästään tähän väliin, aika vähissä on?CDI203 kirjoitti:Psi:in ja muitten raili paine(anturin johdon väliin tulevien) hujasboxsien paikka on
alasimen ja pajavasaran välissä
Nuo johtojen väliin tulevat Boxit on Rahamiesten juttuja....mienaan rahaa palaa kun kone on rikkipoikkipinoon kunnossa.


Siksi toiseksi ne on ihan paskoja...."nimimerkillä kokemusta on"
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Boksiasiaan taisi tulla jo tyhjentävät vastaukset. Entäs sitten customi ? Tietääkö joku paikan, jossa nelivedon voisi penkata. Käsittääkseni Karalalla ei ainakaan tätä mahdollisuutta ole.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Jyväskylässä Motestilla on nelivetopenkki ja käsittääksen Karalalle on tulossa, vai onko jopa jo käytössä nelivetopenkki.Kaapeli kirjoitti:![]()
Boksiasiaan taisi tulla jo tyhjentävät vastaukset. Entäs sitten customi ? Tietääkö joku paikan, jossa nelivedon voisi penkata. Käsittääkseni Karalalla ei ainakaan tätä mahdollisuutta ole.
Etelämmässä ainakin Harisella on nelivetopenkki, muita ei nyt tule mieleen..
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
No, sitä en tiedä, tarviiko tuohon penkkiä.
Vaikkapa ihan puhelimiin on jo saatavissa ihan päteviä ohjelmia, jotka ei nyt tieten niin tarkasti kerro sitä oikeaa tehoa - muttei niiden tarvitsekkaan, kunhan näyttävät sen eron.
Tosin niistä ei paperille taida saada niitä käyriä, jos taas sitä haluaa.
Sitten vaikkapa sillä staarilla saa sen syöttömäärän näkyville, josta voi laskea sen eron.
30%,n syötönlisä kun, yllätys yllätys lisää vääntöä juuri saman verran.
Tehoahan noista lähtee vähintään sama, kun henkilömalleistakin, eli luokkaa 190.
Joka tapauksessa eron pitää olla niin selvä, ettei ohjelman muutoksesta pitäisi olla pienintäkään epäilystä.
Savutella ei tarvi.
Nelivedot taisi olla kaikki hiukkasmalleja - eli mitään boxia, joka pelkästään lisää syöttöä, ei voi mitenkään suositella.
No, sitä en tiedä, tarviiko tuohon penkkiä.
Vaikkapa ihan puhelimiin on jo saatavissa ihan päteviä ohjelmia, jotka ei nyt tieten niin tarkasti kerro sitä oikeaa tehoa - muttei niiden tarvitsekkaan, kunhan näyttävät sen eron.
Tosin niistä ei paperille taida saada niitä käyriä, jos taas sitä haluaa.
Sitten vaikkapa sillä staarilla saa sen syöttömäärän näkyville, josta voi laskea sen eron.
30%,n syötönlisä kun, yllätys yllätys lisää vääntöä juuri saman verran.
Tehoahan noista lähtee vähintään sama, kun henkilömalleistakin, eli luokkaa 190.
Joka tapauksessa eron pitää olla niin selvä, ettei ohjelman muutoksesta pitäisi olla pienintäkään epäilystä.
Savutella ei tarvi.
Nelivedot taisi olla kaikki hiukkasmalleja - eli mitään boxia, joka pelkästään lisää syöttöä, ei voi mitenkään suositella.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
tuikku kirjoitti:.
Vaikkapa ihan puhelimiin on jo saatavissa ihan päteviä ohjelmia, jotka ei nyt tieten niin tarkasti kerro sitä oikeaa tehoa - muttei niiden tarvitsekkaan, kunhan näyttävät sen eron.
.
Millä noita löytäisi netistä ? ihan mielenkiinnosta voisi kokeilla.
reiskronoa olen kokeillut...siinä ei tainnut olla tehonmittausta.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
sovitaan että ei ole (eikä niitä taida ollakaan), niin silloin sinäkin ostat ihan kunnon ohjelman (koska hinta on sama).....CustomMB kirjoitti:Niin tiedustelin että mitkä poksit eivät tulisi pelkästään rail-liittimen väliin... onko tälläisiä?LopenUupunut kirjoitti:CustomMB kirjoitti:Mitkä poksit ei tule pelkästään tähän väliin, aika vähissä on?CDI203 kirjoitti:Psi:in ja muitten raili paine(anturin johdon väliin tulevien) hujasboxsien paikka on
alasimen ja pajavasaran välissä
Nuo johtojen väliin tulevat Boxit on Rahamiesten juttuja....mienaan rahaa palaa kun kone on rikkipoikkipinoon kunnossa.![]()
![]()
Siksi toiseksi ne on ihan paskoja...."nimimerkillä kokemusta on"
.


yksi ihan hyvä vaihtoehto on dockpowerin (en ole varma onko mersuihin?) ohjelma "boxilla"...eli lastun voi itse ottaa pois ja laittaa takaisin kun haluaa...?
E:ja eihän siellä ole mersuihin....

.
Viimeksi muokannut LopenUupunut, To 27.10.2011 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 66
- Liittynyt: To 24.02.2011 00:24
- Paikkakunta: helsinki
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Asensin juuri Brabusin mokkulan -05 E320CDI V-6 hiukkas suodattimella var. meseen. Topicin aloittaja kirjoitti, että mokkulat on kökköä(vai ymmärsinkö väärin). Brabus on käsittääkseni aika tunnettu merkki mersu piireissä, eli kertokaa mulle, olenko laittanut rahani turhakkeeseen. Mielenrauhani on hieman ymmällään.
Jaguar XJS-HE V12 -83
MB E320T CDI DPF Avantgarde -05
Ex. BMW R100GS-91
MB E320T CDI DPF Avantgarde -05
Ex. BMW R100GS-91
- blackslide
- Vakiokalustoa
- Viestit: 399
- Liittynyt: Su 27.02.2011 19:05
- Paikkakunta: Lappi
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Näyttää aika kivalta. Olis aika helppo katsella perusjutut itse. Eihän tuo toki *:ria korvaa.tuikku kirjoitti:Ei ole kallis
Kiihtyvyydet yms taitaa perustua ihan noihin kännykän antureihin. Tosin nekin taitaa noissa nykyään olla aika hai-tekkiä, joten kalibroituna on ainakin tarkempia kuin se 'mutu-tuntuma'
Pelaisko vaikka tuo ELM327 ja tollaset adapterit tuon softan & väykyn kanssa?
http://www.alibaba.com/product-gs/47910 ... 2_OBD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alibaba.com/product-gs/29270 ... _OBD2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alibaba.com/product-gs/37541 ... 38pin.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei mahdottomia taitais 'Ms. Linda Zhou' veloittaa noista Dingdong-Linglong Seczhuan palikoista

EX: Sekalaista..., '92 BMW 535i, '87 Volvo 745, '96 Volvo V40 1.8i, '00 M-B S210 320CDI, '88 M-B W124 200D, '89 M-B W201 200D, '88 M-B S124 300D, VW Polo SDI, Skoda Octavia 1,9TDI,
Kovassa ajossa: '01 Piinattu Rellu Megane Scenic
Modit: ei siitä koskaan autoa tule.
Kovassa ajossa: '01 Piinattu Rellu Megane Scenic
Modit: ei siitä koskaan autoa tule.