Vitoko?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
muiluttaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Vitoko?

Viesti Kirjoittaja muiluttaja »

Do dii! Olen tässä hieman tutkiskellut ja haeskellut Vitoa lähinnä takavetoista ja manuaalia, auto jota tässä olen tutkaillut on vm-07 ja numerot takana ovat 115 cdi. Mersu on mulle uusi tuttavuus ja toivoisin että joku voisi hieman opastaa mitä kannattaa kysellä, koputella jne jne autosta? Onko jotain "lastentautia" vitoissa, tms. asioita jotka kantsii huomioida? Kiitos etukäteen...
Vensku_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Vitoko?

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Onhan noissa mielestäni ollu vähä kaikkea pientä, jousetko näistä takavetoisista katkeili öljynvaihtoväliä tiheämmin? :D

Ei mersut enää huolettomia ole, mutta eipä ole muutkaan, suosittelen silti, mersu on aina mersu.

Muut vois listaa jatkaa jotka muistaa paremmin nämä takavedon viat :!:
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti

BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
akivege
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja akivege »

Omaan 115 vuoden 2006 automaattiin on vaihdettu molempien etuovien lasinnostimet. Automaatin öljynjäähdytin. Tällä hetkellä ilmastointilaitteen lauhdutin vuotaa. Etuakseliston palloniveliä on vaideltu uusiin. Sekä kalistuksenvakaajan kumipuslia. Edellämainitut huomaa kolinana pienissä epätasaisuuksissa ja kuopissa. Viestiketjussa aiemmin mainitut takajouset on vaihdettu myös. Moottori on pelannut ok. Ajettavuus pakettiautoksi hyvä.
muiluttaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja muiluttaja »

Kaupat tuli sitten tehtyä -07 115 vito, siisti peli tosin luovutus tapahtuu vasta keskiviikkona työkiireideni ym asioiden takia mutta toivon vaan huolettomia kilometrejä...
Vastaa Viestiin