Huomenta.
Alkoi tämä aamu poikkeuksellisen huonosti kun kyseinen vanha rouva otti "time outin". Tekniikka on siis 2.3 bensa ja töihin lähtiessä vaan totesin, että kytkin tipahti suoraan lattiaan. Johtuuko pakkasesta? Onko yleinenkin vika? Ei viittinyt lähteä vaihtamaan raakana nuita vaihteita. Täytyy sen verran sääliä vanhaa johtotähteä.
Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa vastata newbielle.
-Artsi
123 230E kytkin katos!
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke 09.11.2011 08:20
Re: 123 230E kytkin katos!
Lisätään nyt sen verran, että auto toimi moitteetta vielä eilen illalla. En tiedä onko tässä autossa yhteinen säiliö kytkin- ja jarrunesteelle, mutta ainakin jarrunestettä oli ihan normaalisti.
Re: 123 230E kytkin katos!
Jos kytkimen työsylinteri tai pääsylinteri vuotaa tai on mennyt ilmaa jostain syystä järjestelmään. Kannattaa katsoa tosi tarkkaan se jarrunestesäiliö. Sieltä se kytkin ottaa nesteen. Piripintaan saa täytyy jarrunestesäiliön että takakammio täytyy nesteestä.
Pääsylinteri on kytkinpolkimen yhteydessä ja työsylinteri on vaihdelaatikon kytkinkopan kyljessä.
Pääsylinteri on kytkinpolkimen yhteydessä ja työsylinteri on vaihdelaatikon kytkinkopan kyljessä.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: 123 230E kytkin katos!
Ja eikös ko. pirssi ole herra kun siinä on tuo kardaani
Tämä vaan ihan huulena ilman minkäänlaista syrjimistä.
123-malli on minulta väliin jäänyt joten en pysty antamaan päteviä neuvoja ko. mallin osalta.

Tämä vaan ihan huulena ilman minkäänlaista syrjimistä.

123-malli on minulta väliin jäänyt joten en pysty antamaan päteviä neuvoja ko. mallin osalta.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: 123 230E kytkin katos!
Oiskohan käynyt niin että se akseli joka menee polkimelta sylinterin sisään on napsahtanut poikki.
Noita muutaman korjanut ja itsellekin kävi joskus noin W124 mesessä.
Se ei paljoa varoittele ennen, vaan on laakista mykkä
Noita muutaman korjanut ja itsellekin kävi joskus noin W124 mesessä.
Se ei paljoa varoittele ennen, vaan on laakista mykkä
