

Ja itse operaatio.. Ensinnäkin kammion kiritysrengas oli todella löysällä. Otin tukevan haara-asennon ja aloin avata rengasta, mutta lensin melkein nokalleen ku ol niin löysällä. Siitäpä sitten putsaamaan kantta ja kammiota ja uutta kammiota tilalle. "Uuden" kammion suuttimen pohjan oli melko syöpynyt ja sitä sai hinkata hiomapaperille kauan puhtaaksi. Tuommonen orkonen oli uudessa kammiossa, liekkö haitallinen?

Siitäpä sitten uutta kammioo kiinne ja suutinta perään. Muta ei saatana, eipä vaan lähe suutin kierteelle!! Ihmettelyä ja varovaista yritystä, lopulta alan hämmästellä kun suuttimen juuressa olevan roskasuojamikälie ei me pohjaan asti. Jos suutinta yritti kiristää meinasi muovisuoja haljeta. Aikani ihmeteltyä tajusin, että kiristysrengas on väärinpäin!! Laitoin sen juuri samoin päin kun oli irroittanutkin. Kiristysrengas irti ja oikein päin, tadaa, muovisuoja meni hyvin paikalleen ja suutinkin lähti helposti kierteelle sormilla pyörittämällä. Liekko tuossa kiristysrenkaan väärinpäin asentamisessa syy kierteiden korkaamiseen. Tästä seurasi ainakin se että muoviosa ohjasi suuttimen väärälle kierteelle. Jokuhan tuolla on käynyt härkkäämässä ja irti otettu kammiokin on melko uuden/vastaputsatun oloinen:

Ja tuon näköinen tuli sen kierteestä


Semmosta tänään, seuraavaksi pitäisi vaihtaa jouset ja rempata takajarrut.