w220 ja ABS+ESP+AIRMATIC häiriö...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Benjamin
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 107
Liittynyt: To 16.08.2007 08:49
Paikkakunta: satakunta

w220 ja ABS+ESP+AIRMATIC häiriö...

Viesti Kirjoittaja Benjamin »

Sain uudet ilmajouset vaihdettua ja käynnistettäessä ilmaantui kyseiset häiriöt!
Lisäksi vakionopeudensäätö ei toimi. Akku on ollut irti juhannuksesta lähtien.
Yritin kyllä opettaa ratin kääntelyllä, ei vaikutusta. Käytin irti Abs-anturit ja putsasin ne, ei vaikutusta.
Valojen korkeussäätö toimii, alusta nousee ja laskee, moottori ja vaihteisto toimii normaalisti. Tottakai olisi parasta saada töpselin nokkaan, mutta
ei taida onnistua tähän hätään?. Olisiko Satakunnan alueella *rin omistajia mahdollisesti vaikka huomenna iltapäivästä virkeinä;) Entäpä onko muita ideoita
kokeiltavaksi kotikonstein???
W220 S 55 AMG
W639 115
W210 220 CDI
Kolmen tähtikeulan yh...
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: w220 ja ABS+ESP+AIRMATIC häiriö...

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Alusta sattanut hukata kalibroidun tason, lisäksi jos vaihtanut ne ilman *:ria kikailemalla tarkista asennus,
Noissa Muissa voi olla myös kodaus hävinnyt
Tarkistelut kaikki sulakeet virran/maadotukse saanti,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3247
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: w220 ja ABS+ESP+AIRMATIC häiriö...

Viesti Kirjoittaja jysi »

Benjamin kirjoitti:Sain uudet ilmajouset vaihdettua
Kas, samoissa askareissa meni lauantai täälläkin...
Ei vaatinut mitään opetusta, mutta asennuksen jälkeen pitäisi ajaa Starilla peruspaineet sisään ennen kun auton laskee pyörilleen, niin ettei ilmapussi jää ruttuun väärään asentoon.
Muuten oireet sopii kyllä rikkinäiseen ABS-anturiin, vian vakavuudesta riiippuen joko pelkkä vakionopeudensäädin tippuu yli 100km/h vauhdissa pois, tai jos signaali puuttuu kokonaan tulee ABS-ESP-Airmatic-herja+moottorin ja vaihteiston vikatila. Piuhan päähän siis...
Vastaa Viestiin