mistähän vois johtua kun kone puistaa tyhjäkäynnillä ja käy epätasaisesti
auto on 124-88b kaasutin kone on pierburgin kaasarilla kierroksia kun
lisää niin rupeaa käymään tasaisemmin voiskohan syynä olla kaasari vaiko nokka ja keinut
oiskohan kellään kuvaa tai jotain miten noi kaasarin alipaine letkut menevät voi nääs olla väärin
mites noi koneen korvakkeet kun tuntuvat olevan aika löysät pitäisköhän uusia
mika.kylma@kotinet.com
koneen puistaminen
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
koneen puistatus
tulpat , tulpanjohdot , pyörrin , virranjakajan koppa vaihdettu
alipaine johtojen paikka ei aivan varma et oikein
alipaine johtojen paikka ei aivan varma et oikein
Onko tyhjäkäynti millä tasolla?
Itsellä on kaasari-M102:ssa tyhjäkäynti aika hiljainen eli ~600 r/min ja tuossa nopeudessa jo tuntuu hiukan selkänojassa vavahtelua + antennin pää heijaa mukavasti. KIerrosten nosto normitasolle (so. noin 750 r/min uskoakseni) korjaa käynnin tasaiseksi.
Itsellä on kaasari-M102:ssa tyhjäkäynti aika hiljainen eli ~600 r/min ja tuossa nopeudessa jo tuntuu hiukan selkänojassa vavahtelua + antennin pää heijaa mukavasti. KIerrosten nosto normitasolle (so. noin 750 r/min uskoakseni) korjaa käynnin tasaiseksi.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
ei ole kiekkamittaria mut kun kone käy tasasesti niin veikkaisin kierroksia olevan siinä tuhannen tai reilu kun käy jo kohtuuttoman isosti.
noista alipaine letkuista ku joku vois kertoa et mihin menevät,
epäilen et ne ei ole aivan oikein ku imusarjan päällä on kolme
letkun paikkaa ja alhaalla oli ainakin yksi et mihin menee,
yks ainakin eco mittarille toinen alipainesäätimelle,
ja mikäs se kannessa oleva mötikkä jossa kaks letkunpaikkaa
siinä mis on pari muutakin anturia kun mulla on yks letku jossa
on jonkinlainen mötikkä välissä et mikähän tarkoitus.
mut paha epäilyni silti et vika jossain muualla.
noista alipaine letkuista ku joku vois kertoa et mihin menevät,
epäilen et ne ei ole aivan oikein ku imusarjan päällä on kolme
letkun paikkaa ja alhaalla oli ainakin yksi et mihin menee,
yks ainakin eco mittarille toinen alipainesäätimelle,
ja mikäs se kannessa oleva mötikkä jossa kaks letkunpaikkaa
siinä mis on pari muutakin anturia kun mulla on yks letku jossa
on jonkinlainen mötikkä välissä et mikähän tarkoitus.
mut paha epäilyni silti et vika jossain muualla.
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex