C280T Sport -98 *Myyty* Seuraavan suunnittelua.
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Mulla on kanssa tuollainen "tehorajaton" lankku mikä on siis uutena/uudehkona turbotettu. Ainoat merkinnät otteessa on Teho=A ja lisätiedoissa lukee: turboahdettu eikä mitään muuta kuten ahtimen mallia tai ahtojen määrää. Useamman inssin kanssa tuosta jutellu ja ei tuossa tosissaan ole mitään ongelmaa vaikka laittais minkä ahtimen ja sen verta runtua kun mieli tekee
Ainut rajoittavatekijä oli joku kW/kg raja ettei tuosta nyt ihan mitää katudragsteriä sentää tehdä 
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Ei tuo A tarkoita tehorajattomuutta. Sama 20% lisäys mallisarjan tehokkaimpaan, joka on laissa koskee kaikkia autoja. Ainoa ero on se, ettei kilowatteja ole merkitty otteeseen. Kannattaa kilauttaa Trafiin, eikä jutella niiden inssien kanssa.
Tappelin tämän asian kanssa tuossa kuutisen vuotta sitten ja sain AKElta rautalangasta väännetyn vastauksen, jossa asia ilmoitettiin.
Tappelun kohteena oli samankaltainen tehtaan edustajan/maahantuojan tekemä turbotus täsmälleen samoilla merkinnöillä. Autona tosin Volvo, muttei sillä ole mitään merkitystä. Vaikka muutos olisikin aikanaan tehty poikkeusluvalla ja siitä olisi jopa maininta otteessa + muutoksen lopputuloksen kW määrää ei ole merkitty muuten kuin A-kirjaimella, silti tuo 20% sääntö/laki koskee aina poikkeuksetta kaikkia ajoneuvoja kun ajoneuvoon tehdään moottoritehoon vaikuttavia muutoksia. Jos kg/kW pykälät täyttyvät ennen tuota 20% sääntöä, niin silloin ne astuvat voimaan, eli jos auto on liian kevyt niin ei välttämättä saa nostaa tehoa edes sitä 20%.
Käytännössä kun pitää sen turbon kooltaan pienempänä kuin moottorin, niin kukaan ei yskäise konttorilla asiasta. Harva inssi on perillä noista A-papereista ja tuo tehorajattomuuden legenda elää yhtä vahvana heidän piireissään, kuin autoharrastajienkin...
Tappelin tämän asian kanssa tuossa kuutisen vuotta sitten ja sain AKElta rautalangasta väännetyn vastauksen, jossa asia ilmoitettiin.
Tappelun kohteena oli samankaltainen tehtaan edustajan/maahantuojan tekemä turbotus täsmälleen samoilla merkinnöillä. Autona tosin Volvo, muttei sillä ole mitään merkitystä. Vaikka muutos olisikin aikanaan tehty poikkeusluvalla ja siitä olisi jopa maininta otteessa + muutoksen lopputuloksen kW määrää ei ole merkitty muuten kuin A-kirjaimella, silti tuo 20% sääntö/laki koskee aina poikkeuksetta kaikkia ajoneuvoja kun ajoneuvoon tehdään moottoritehoon vaikuttavia muutoksia. Jos kg/kW pykälät täyttyvät ennen tuota 20% sääntöä, niin silloin ne astuvat voimaan, eli jos auto on liian kevyt niin ei välttämättä saa nostaa tehoa edes sitä 20%.
Käytännössä kun pitää sen turbon kooltaan pienempänä kuin moottorin, niin kukaan ei yskäise konttorilla asiasta. Harva inssi on perillä noista A-papereista ja tuo tehorajattomuuden legenda elää yhtä vahvana heidän piireissään, kuin autoharrastajienkin...
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Tänään laitoin auton omille nimille ja kysyin uudestaan samasta asiasta eri konttorilla ja kysyin voivatko selvittää ja soittivat puhelun jonnekkin akelle/trafille? ja vastaus oli että kun vain tehopaino suhde pysyy lain "rajoissa" niin muuta väliä ei ole
niinkuin sonikki ja Huikko kirjoittivatkin
No hyvä että tulee selvyys niin ei tartte kenenkään menettää yöuniaan näitten harrasteromujen takia 
Niin ja tässähän ei ole edes sitä A merkintää poikkeusluvan takia vaan merkitty erikoisehtoihin että autoon asennettu w mosselman turbo system b. v. välijäähdyttimellä varustettu pakokaasuahdin..
Ja kyllä jos sen tehopaino suhteen laskee sillä 7 kg/kw vai mikä olikaan.. niin riittää ainakin meikäläisen kakkosautoon
Mutta se siitä asiasta ja nyt pajaan ruuvaamaan vanhaa ahdinta irti..
Niin ja tässähän ei ole edes sitä A merkintää poikkeusluvan takia vaan merkitty erikoisehtoihin että autoon asennettu w mosselman turbo system b. v. välijäähdyttimellä varustettu pakokaasuahdin..
Ja kyllä jos sen tehopaino suhteen laskee sillä 7 kg/kw vai mikä olikaan.. niin riittää ainakin meikäläisen kakkosautoon
Mutta se siitä asiasta ja nyt pajaan ruuvaamaan vanhaa ahdinta irti..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Vanha ahdin oli tullut tiensä päähän, akseli poikki pakopuolelta ja siivet aivan tohjona.. Nyt vain metsästää että minkä ahtimen sinne saa mahtumaan pakosarjan ja moottorin korvan väliin kun tila hivenen rajallista..
Uutta kkk k27 olen vähän ajatellut jos mahtuu mutta ehdotuksia otettaisiin vastaan... KKK K26:n omalla osittain pyöreällä laipalla oleva pitää olla kun ei ole tilaa tehdä sovitelaippaa väliin ja tästä kun ei mitään "super turboa" tehdä kun hoitaa kakkosauton virkaa..
Uutta kkk k27 olen vähän ajatellut jos mahtuu mutta ehdotuksia otettaisiin vastaan... KKK K26:n omalla osittain pyöreällä laipalla oleva pitää olla kun ei ole tilaa tehdä sovitelaippaa väliin ja tästä kun ei mitään "super turboa" tehdä kun hoitaa kakkosauton virkaa..
Viimeksi muokannut C280, Ma 17.10.2011 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Kelepaako tuommonen ässäaudin kkk? taispa olla k24 tai k26.. 
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Olisko kuvaa ahtimesta? pitää olla ulkoisella hukkaportilla muuten ei mahdu tilaansa.JiiTee_ kirjoitti:Kelepaako tuommonen ässäaudin kkk? taispa olla k24 tai k26..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91

Kuvan hukkaportti ei liity tapaukseen, tosiaan hukkaportiton turbo kyseessä.
Väljyyttä on kuulemma vähäsen (kaverin turbo) vaan toimintakunnossa on. K24 kuulemma.
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Saisko tarkempia tietoja ahtimesta mm. siipien koot, ar ja suunnilleen kauanko ollut kiinni autossa eli ajetut kilometrit ja onko ahtimen imupuoli ns. pyöritettävä että saako tuota lähtöä käännettyä eri suuntaan.. ja tietenkin hinta että kannattaako edes harkita käytettyä.JiiTee_ kirjoitti:[ http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/61245_1598861660230_1496686829_31496854_1991069_n.jpg ]
Kuvan hukkaportti ei liity tapaukseen, tosiaan hukkaportiton turbo kyseessä.
Väljyyttä on kuulemma vähäsen (kaverin turbo) vaan toimintakunnossa on. K24 kuulemma.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Pittääpä kysellä josko moisia tietoja sais vaan eiköhän tuo alle kahen sajan lähe.
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Viittisitkö laittaa yv viestinä kaveris numeron niin voisin ottaa ja soittaa sille tuosta ahtimesta että sais ne tiedot selville ja sais vääntää kauppaa siitäJiiTee_ kirjoitti:Pittääpä kysellä josko moisia tietoja sais vaan eiköhän tuo alle kahen sajan lähe.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Tänään sais yhdistää työn ja harrastuksen, käydä vilkaisemas(ostamas) peruskorjattua S2:n kkk k24 ahdinta hyvinkäällä samalla kun siitä työauton kans menee ohi.. alkaa pikkuhiljaa tämäkin projekti edistyä
Sais nyt vain ajoon ennen kun lumi tulee 
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Ahdin oli onneksi sellaisessa kunnossa mitä myyjä puhelimessa sanoi, joten kaupat tuli nyt vain tilailemaan muuta osaa..
Jos jollain olisi 190:iin ylimääräisenä normaali bilsteinin etuiskareita käytettyjä ehjiä niin saa tarjota yv:llä numeron kera. Toinen etuiskari oli näemmä oksentanut mehut pihalle.
Jos jollain olisi 190:iin ylimääräisenä normaali bilsteinin etuiskareita käytettyjä ehjiä niin saa tarjota yv:llä numeron kera. Toinen etuiskari oli näemmä oksentanut mehut pihalle.
Viimeksi muokannut C280, Ti 01.11.2011 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Nyt olis saatu marmoritiskiltä tiivisteet, pultit, mutterit ja muut tilatut osat, huomenna katsomaan konepelti aihiota ja sitten jos sattuu töiltä kerkiämään niin viikonloppuna pajaan kasaamaan autoa.. Kai se siitä joskus valmistuu 
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Peltiaihio olis nyt hommattuna mosselmania varten, sattui hyvä tuuri kun netistä löytyi tälläinen myynnissä. Omasta mielestä ei ollenkaan pahan näköinen ja pääsee secci pellistä eroon




Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Osia taas haalittu lisää projektia varten, enää olisi jäljellä laippojen teko viikonloppuna sitten saisi kasata..
Ja Isoo kiitos "Huikolle" etuiskareista!!

Ja Isoo kiitos "Huikolle" etuiskareista!!
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Eipä kestä, sainpahan tilaa tallin hyllyyn.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Laipat tehtynä, pakosarja ja ahdin "pienen" taistelun jälkeen paikallaan.. Vielä pitää hommata pakoputkea varten osat ja silikonimutkia ja putkea ilmanpuhdistimen putkea varten kun alkuperäisestä ei ole mitään jäljellä.. Sitten saisi kokeilla ottaa savut pihalle.. Kannattaako putkistoon jonka koko on 2.5" koko matkan hommata tarvike vai kisakatalysaattori??
Onko niillä oikeasti kuinka paljon eroa katukäytössä, itsellä kun ei kisakateista ole mitään kokemusta..
Kuva romusta kun pihalla pajasta muiden autojen huoltojen takia:

Onko niillä oikeasti kuinka paljon eroa katukäytössä, itsellä kun ei kisakateista ole mitään kokemusta..
Kuva romusta kun pihalla pajasta muiden autojen huoltojen takia:

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
11.11.11 ja ensisavut saatu pihalle talviautosta, jotkut menee tänään kihloihin ja naimisiin jotku leikkii näiden romujen kans 
Komiasti se kyllä vihelsi, nyt vain tehdä kunnollinen pakoputki ja ilmanputsarin imuputki ja täydellinen öljynvaihtohuolto suodattimineen joka paikkaan ja jäähdyttimen nesteet vaihtoon.. kai siitä vielä talvilelu saattaa tullakkin
Komiasti se kyllä vihelsi, nyt vain tehdä kunnollinen pakoputki ja ilmanputsarin imuputki ja täydellinen öljynvaihtohuolto suodattimineen joka paikkaan ja jäähdyttimen nesteet vaihtoon.. kai siitä vielä talvilelu saattaa tullakkin
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
- IsoE
- Mersumies

- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Etuiskarit vaihdettu, takajousista puoli kierrosta pois ettei ole enää edellisen omistajan kasari lookki perä pystyssä
Pakoputki tehtynä kokonaan uusiksi 2.5" ja samalla siihen tuli laitettua uusi Magnaflow:n katalysaattori ettei tartte katsastuksessa taistella päästöistä.. nyt vain enää tehdä muutama huoltotoimenpide kun töiltä vain ehtii ja sitten ottaa ajoon
Pakoputki tehtynä kokonaan uusiksi 2.5" ja samalla siihen tuli laitettua uusi Magnaflow:n katalysaattori ettei tartte katsastuksessa taistella päästöistä.. nyt vain enää tehdä muutama huoltotoimenpide kun töiltä vain ehtii ja sitten ottaa ajoon
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Nyt tämäkin olisi myynnissä toisen projektiauton alta pois eli kyse on Mosselmanista tässä linkki nettiromuun:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/4461880" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/4461880" onclick="window.open(this.href);return false;
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Nyt olis mosselman turbo vaihtanut omistajaa ja rönttä saanut uudet keuhkot C36:n ilmanputsakotelon ja imuputken muodossa 
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman
Harmittavan nopeesti laitoit mosselmanin kiertämään
Siitä ois vielä tullu hieno kun ois laittanu sen paremman pellin, ja puunannu kunnolla.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Mikäs tuli tilalle?C280 kirjoitti:toisen projektiauton alta pois
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: C280 Sport -98 ja 190e Mosselman -91
Piti tulla 190 koppainen Brabus ab4 mutta myyjä meni puihin hinnan ja auton kunnon kans totaalisesti, joten nyt keskitytään taas hetken aikaa röntän rakentamiseen ja katsellaan tulevana vuonna asiaa uudestaan harrasteauton kannalta. Mutta eiköhän sitä jotain rakennettavaa löydetä jossain vaiheessaMr300 kirjoitti:Mikäs tuli tilalle?C280 kirjoitti:toisen projektiauton alta pois
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman
Olishan siitä saanu tehtyä hienon mutta töitä olis kuitenkin ollu vielä paljon. Konepellin ja 17" kesävanteet jätin kuitenkin itselle tuonne varaston nurkkaan, että jos sattuis joskus vielä tulla vaikka samaa korimallia oleva "aihio" niin on sitten jo osia valmiina..Juha_M117 kirjoitti:Harmittavan nopeesti laitoit mosselmanin kiertämäänSiitä ois vielä tullu hieno kun ois laittanu sen paremman pellin, ja puunannu kunnolla.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman
oliko brabus se mikä on ollu nettiautossa myynnissä projektina?
vai onko näitä enempikin suomessa?
joskus aikoinaan koitin tämän brabuksen ostaa kun se oli vielä ehjä mutta myöhästyin parilla tunnilla
hauska vekotin tuo mosselmankin on varmasti.
vai onko näitä enempikin suomessa?
joskus aikoinaan koitin tämän brabuksen ostaa kun se oli vielä ehjä mutta myöhästyin parilla tunnilla
hauska vekotin tuo mosselmankin on varmasti.
Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman
Tämä oli eri yksilö, eikös se ollut 3.6 mikä oli myynnissä projektina.. tämä oli siitä ns. köyhä versio eli 3.0 12 venttiilinenhlappis kirjoitti:oliko brabus se mikä on ollu nettiautossa myynnissä projektina?
vai onko näitä enempikin suomessa?
joskus aikoinaan koitin tämän brabuksen ostaa kun se oli vielä ehjä mutta myöhästyin parilla tunnilla
hauska vekotin tuo mosselmankin on varmasti.
Juu oli tuo mosselman hauska vekotin tuola muun liikenteen seassa, ei sillä pahemmin jäänyt jalkoihin..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman
Röntän rakentaminen jatkuu nyt uusilla kaiuttimilla..
Eteen Rainbow:n Dream line DL-C6.2 ja taakse Rainbow:n Dream line DL-X4.7 sekä niihin tarvittavat adapterit..
Mietinnässä on että minkä vahvistimen nuolle laittaisi? Ja subbariksi joko Alpine Type-R 10" tai Rainbow 10" Amboss ja joku vahvistin..
Eteen Rainbow:n Dream line DL-C6.2 ja taakse Rainbow:n Dream line DL-X4.7 sekä niihin tarvittavat adapterit..
Mietinnässä on että minkä vahvistimen nuolle laittaisi? Ja subbariksi joko Alpine Type-R 10" tai Rainbow 10" Amboss ja joku vahvistin..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman
heitäs samalla muutama neliö vaimennusmattoa oviin, hyvä hinta/hyötysuhde ainaki ku etuovet vaimentaa


