220d c202 vm98 ajettu 340.
ruvennu tekemään sillon tällön kun kylmänä käynnistää niin lähteny ja käyny huonosti ja muutaman kerran syttynyt epc valo palamaan.
käyttää sammuksissa ja lyö uuestaan tulille nii lähtee käyntiin ja pelaa aivan helevetin hyvin. saattaa mennä viikkokin että ei tee mitään oireita ja nekin vain ja ainoastaan ku kylmänä käynnistelee!
tänään sitte emäntä oli tulossa reissusta niin auto oli ruennu nykimään samalla tavalla kun löpö olis lopussa ja löpö olikin aika lopussa mutta oli välkytellyt ebc valoa samalla. joka hävisi ainakun käynnisti uudelleen.
no tankkauksen jälkeen vika hävisi autosta mutta vilkuttaa vilkkuja helevetin nopeesti joka ilmaantu samalla ennen tota tankkausta? loppu matkan 100km pelasi ihan niinku pitääki ja minä käväsin sillä kotosalla ajelemassa 10 kilsaa nii ei mitään onkelmaa ollu.
nii nyt semmonen pieni sievä kysymys että mitä helevettiä?
voiko olla joku koodi koodi? nafta pumppu? (entiselle ajettu 70tkm(lucas)) vai mikä helevata??
apua tartteis pian auto kuitenki jokapäiväsessä ajossa?
veskola: Otsikkoa muokattu kuvaavammaksi
220d c202: Kylmänä joskus käynnistyy ja käy huonosti
-
- Sisäänajossa
Re: mikä vika ny?
Mulla auttoi asiaan uusi poltto-aineensuodatin!
Re: mikä vika ny?
Huohotin vois olla tukossa että vetää alipaineen tankkiin ja ei saa polttoainetta.
Heitä se lucas mahdollisimman kauas sieltä ja ruuvaa boschilainen tilalle
Heitä se lucas mahdollisimman kauas sieltä ja ruuvaa boschilainen tilalle

Re: 220d c202: Kylmänä joskus käynnistyy ja käy huonosti
Veli ,samanlaista vikaa lucasissa ja seppä ,kirjaimellisesti laittoi pumpusta jonkin haistelijan ja nyt pelaa.
Veho vain tarjosi uutta pumppua 3000e.Mutta spesiaali mb mies ei tarkemmin kertonu mutta nyt toimii.
Näissä vaan tahtoo olla että heti tarjotaan vaihto pumppua ali kusetetaanko kaikkia 220d:llä ajajia.
Koska jos auto toimii uudelleen sammutuksen jälkeen niin itse pumpussa ei voi olla vikaa vaan sähköohjauksessa.
Veho vain tarjosi uutta pumppua 3000e.Mutta spesiaali mb mies ei tarkemmin kertonu mutta nyt toimii.
Näissä vaan tahtoo olla että heti tarjotaan vaihto pumppua ali kusetetaanko kaikkia 220d:llä ajajia.
Koska jos auto toimii uudelleen sammutuksen jälkeen niin itse pumpussa ei voi olla vikaa vaan sähköohjauksessa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-