260E (87)kylmäkäynnistys ongelma
260E (87)kylmäkäynnistys ongelma
Voisko joku auttaa?Mulla on kyseinen auto ja se ei lähde käyntiin kylmänä.Joutuu sahaamaan monta kertaa ja ei kestä kaasua ollenkaan.Lähtee sitten kun jaksaa sahata.Ihan kun se ei kävisi kaikilla pytyillä.Lämpimänä ei lähde ekalla mutta toisella ja silloinki vähän kakostelee.Käytin autoa ST-Motorissa jossa vaihtoivat jonkun haistelijan imusarjaan(368€).Vika ei poistunut.Olisiko jollain samanlaisia ongelmia ollut?Kiitoksia etukäteen vastauksista!
Jos korjauksesta velotetaan tuollainen summa, eikä vika edes pienene, niin käy vaihdattamassa vanha "haistelija" takaisin ja vaadi ainakin osa rahoista takaisin.
Tuohon vikaan voi olla monia eri syitä ja useita syitä samaan aikaan.
Ensiksikin pitäisi haarukoida onko vika sytytyspuolella ja/tai polttoaineen syötössä vai itse moottorissa.
Polttoaineen syötössä (KE-jetronic) voi sitten vielä olla vika sähkö ja/tai mekaanisella puolella.
Ammattitaitoinen ja rehellinen korjaaja/korjaamo osaa kyllä diagnosoida nuo viat aika tarkkaan kohtuu hintaan.
Korjaamisesta voi sopia sitten erikseen. Kalleimpien (ja ei kovin kuluvien) osien kohdalla kannattaa käyttää (hyviä?) käytettyjä osia, ettei korjauksen hinta nouse kohtuuttomaksi auton arvoon nähden.
Tuohon vikaan voi olla monia eri syitä ja useita syitä samaan aikaan.
Ensiksikin pitäisi haarukoida onko vika sytytyspuolella ja/tai polttoaineen syötössä vai itse moottorissa.
Polttoaineen syötössä (KE-jetronic) voi sitten vielä olla vika sähkö ja/tai mekaanisella puolella.
Ammattitaitoinen ja rehellinen korjaaja/korjaamo osaa kyllä diagnosoida nuo viat aika tarkkaan kohtuu hintaan.
Korjaamisesta voi sopia sitten erikseen. Kalleimpien (ja ei kovin kuluvien) osien kohdalla kannattaa käyttää (hyviä?) käytettyjä osia, ettei korjauksen hinta nouse kohtuuttomaksi auton arvoon nähden.