C-mallin vauhtipyörä 124 200d?
C-mallin vauhtipyörä 124 200d?
Ostin 200d automaattilaatikon, en ole varma kumpi malli se on mutta turbiini on isompi kuin aijempi joten se ei mahdu vauhtipyörän sisälle. Missäs mersuissa tuota "isompaa" laatikkoa on käytetty? Tai laatikko on samankokoinen kuin aijempi mutta turbiini oli isompi, ja l Taatikkohan on 124 250d:stä. Mallailin c-mallin 250d:n automaatin vauhtipyörää tuohon 200d:hen ja se näyttäisi passaavan heittämällä ja isompi turbiini näytti menevän perille asti, (kiinnityspultit passaa ja uppoaa reikään) Mutta tulisiko tuommoinen toimimaan? Vauhtipyörissä ei näyttänyt olevan muuta eroa kuin vanhassa vauhtipyörän reuna oli paljon pitempi (turbiini mahtui kokonaan sisälle) ja ceen vauhtipyörä oli avarampi, ja turbiinin pultit oli oikeassa kohti ja turbiini meni perille asti. Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan. Vanha vauhtipyörä: http://www.google.fi/imgres?q=mb+124+au ... lgnr/46012(1" onclick="window.open(this.href);return false;).jpg%2526width%253D370%2526height%253D&w=370&h=277&ei=qYXkTqDxDpOO4gTDsJzRDg&zoom=1&iact=hc&vpx=183&vpy=195&dur=3685&hovh=194&hovw=260&tx=148&ty=70&sig=117011914054921217546&page=1&tbnh=139&tbnw=186&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0 JA C-mallin vauhtipyörä: http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=28616599" onclick="window.open(this.href);return false; Kiitos jos joku sattuisi tietämään!
Re: C-mallin vauhtipyörä 124 200d?
Millaisethan stall speedit on tuolla isommalla turbiinilla pienempään nähden.
Voithan myös laittaa pikku turbiinin niin on ainakin samanlainen käytös kuin ennen.Saattaa olla että pikku kone vaatii isommat kierrokset esim.maantie ajossa kuin iso kone ja siksi on erilaisia turbiineja Koska täysikytkeytyminen tai liikkeelle lähtö kierrokset erilaiset.
Taidan ihan suositella laittaa se mikä siinä koneella oli ennen.Pitäisi mennä laatikkoon mutta koeta.
Sitten tämä on mun mielipide ja kysellään muilta lisää.
Voithan myös laittaa pikku turbiinin niin on ainakin samanlainen käytös kuin ennen.Saattaa olla että pikku kone vaatii isommat kierrokset esim.maantie ajossa kuin iso kone ja siksi on erilaisia turbiineja Koska täysikytkeytyminen tai liikkeelle lähtö kierrokset erilaiset.
Taidan ihan suositella laittaa se mikä siinä koneella oli ennen.Pitäisi mennä laatikkoon mutta koeta.
Sitten tämä on mun mielipide ja kysellään muilta lisää.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: C-mallin vauhtipyörä 124 200d?
Joo, asennus suoritettu oikeaoppisesti eli ensin turbiini laatikkoon kiinni, loksautellaan paikolleen ja sen jälkeen vasta laatikko liitetään koneeseen ja turbiinin pultit kiinni. Mutta mitään ei tapahdu vaihdetta
laittaessa päälle, mikään vaihde ei kytkeydy, käsittämätöntä. Osaisiko joku valaista mistä voi olla kyse?
laittaessa päälle, mikään vaihde ei kytkeydy, käsittämätöntä. Osaisiko joku valaista mistä voi olla kyse?
Re: C-mallin vauhtipyörä 124 200d?
Oisko kuitenkin päässyt öljypumppu hajoamaan turbiinin sovituksen yhteydessä?
Re: C-mallin vauhtipyörä 124 200d?
en jotenkin jaksa uskoa että öljypumppu miksikään olisi mennyt, koska asensin turbiinin ihan oikein.r
Re: C-mallin vauhtipyörä 124 200d?
Osaisiko joku automaatteihin perehtynyt vastata mikä mahtaisi olla vikana?