Hei taas.
Oisko vinkkiä.
Mulla on 300 :nen farkku jossa on hydraulinen perätasonsäätö ja ajattelisin että se on suhteellisen tasakyytinen auto, mutta kuoppien jälkeen se pomppii muutaman kerran niinkuin ois jokin kumipallo alla ennenkuin asettuu. Nimen omaan takapää.
Eli onko iskarit sellaiset että järjestelmässä voisi olla esim. ilmaa joka aiheuttaa turhan jouston tai iskarit sököt? Mulla on yksi irrallinen hyd.iskari ja ainakin se liikkuu käsin kevyesti päästäpäähän. Rikkikö?
Tiedoista kiitollisena
Mesemasa
Takapää loikkii.
Takapää loikkii.
MB 300 td -90
paineakut
Liittyykö perästä kuuluva kolina myös tähän paineakkuilmiöön? Löysää ei pitäis olla alustassa itsessään mutta perä pompottaa ja kolahtelee terävissä montuissa.Antti K kirjoitti:Epäilisin ongelmaa paineakuissa - ne nyrkinkokoiset munanmalliset möykyt taka akselin päällä, jos niistä on kalvot/kalvo puhki. Iskari itsessään on kuin hydraulisylinteri. Tähtiklubin sivuilla lisää infoa.
Tuntuu olevan tuo "pompottavuus" vanhemmiten yleistä farkuissa.
TEA124