Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia) Palaute
Re: Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia)
Mää kattelin vierestä kun paikallinen mersuguru asensi autoon nuo alapallot ja kyllä se "poltti" ne vanhat pois.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Kusta tulee - minne menee
Tere taas
En sano et polakit tekis huonoo, mut kun Lemförder resiassa lukee "made in Poland" hiukka yllätyin.
Kyseessä on taka-alatukivarren sisemmät puslat, joiden asennuksen hiljan lykkäsin ens kesään.
Avatessani pultin havaitsin ruttelossa jo olevan paljon tukevamman näköseksi kuin ne uudet. Vanhassa ikäänkuin sisäholkin etupää olis samalla iso levyke tai siis kiinteä prikka.
Uudet oli vaan koruttomat suora sisäholkki-gummi-ulkoholkki.
Sama koskee vaihtamiani etutukivarren sisäklunsseja. Murjoin ens yhen ruuvipuristimen paskaks ennenkun tiki-tiki-sahalla panin pultit poikki.
Oli ne rikotut alkuperäset puslat paremmat ja vieläpä ehjät, voi vihta!
Tarkkana pitää olla jottei tee "terapia askartulla" karhunpalveluksia itselle ja tuolle 25-vuotiaalle.
En sano et polakit tekis huonoo, mut kun Lemförder resiassa lukee "made in Poland" hiukka yllätyin.
Kyseessä on taka-alatukivarren sisemmät puslat, joiden asennuksen hiljan lykkäsin ens kesään.
Avatessani pultin havaitsin ruttelossa jo olevan paljon tukevamman näköseksi kuin ne uudet. Vanhassa ikäänkuin sisäholkin etupää olis samalla iso levyke tai siis kiinteä prikka.
Uudet oli vaan koruttomat suora sisäholkki-gummi-ulkoholkki.
Sama koskee vaihtamiani etutukivarren sisäklunsseja. Murjoin ens yhen ruuvipuristimen paskaks ennenkun tiki-tiki-sahalla panin pultit poikki.
Oli ne rikotut alkuperäset puslat paremmat ja vieläpä ehjät, voi vihta!
Tarkkana pitää olla jottei tee "terapia askartulla" karhunpalveluksia itselle ja tuolle 25-vuotiaalle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-(* )(*)-
--) . (--
-(_Y_)-
Nuorena halusin muuttaa maailmaa - ei onnistunut
Sittemmin vaimoani - turhaan
Nyt vain omaa itseäni - vaikeeta sekin... joskin ainoa, joka toimii.
--) . (--
-(_Y_)-
Nuorena halusin muuttaa maailmaa - ei onnistunut
Sittemmin vaimoani - turhaan
Nyt vain omaa itseäni - vaikeeta sekin... joskin ainoa, joka toimii.
KL:n palaute tuli. Vapaasti referoiden ongelmia ei ole ilmennyt laadussa ja että takuuvaihtoja alapalloihin tai narinoihin ei ole ollut
Hmmmm
Ittekkin ostin tässä taannoin raidetangot ja yksi pallo oli selvästi muita löysempi mutta ei väljä. Laitoin paikoilleen rasvattuina ja niin että jokaisessa on rasvanippa. Varmaankin pelaavat ei siinä mitään mutta jokatapauksessa jotain se kyllä kertoo valmistusprosessin epästabiilisuudesta.
Kun epästabiilisuutta on tarkoittaa se sitä että joskus lirvahtaa oikeasti väljiä markkinoille. Tässä kohtaa isot yritykset kyllä tietävät mahdollisen riskin ja sitten suorittavat riskien hallintaa
Enkä tässä yhteydessä tarkoita KL -varaosia Tarkoittaa siis sitä että otetaan tietoinen riski siitä että joskus prosessi vuotaa ja että siinä tapauksessa todetaan että: Voi voi voi, ompa todella harmillista, emme ole vastaavanlaista palautetta ennen saaneet ja tämä on täydellinen poikkeustapaus, korvaamme sinulle uuden osan Sit tulee jouluna kortti Hyvää Joulua yhteistyöterveisin jne.....

Siinä sitten mersumies istuu tallissa kylmällä lattialla ja vaihtaa toistamiseen osaa kun taivaalta vihmoo räntää
No mutta mites se meni Auton ropaaminen on parasta mitä mersumies voi housut jalassa tehdä lainatakseni jotakuta foorumilaista

Hmmmm

Kun epästabiilisuutta on tarkoittaa se sitä että joskus lirvahtaa oikeasti väljiä markkinoille. Tässä kohtaa isot yritykset kyllä tietävät mahdollisen riskin ja sitten suorittavat riskien hallintaa




Siinä sitten mersumies istuu tallissa kylmällä lattialla ja vaihtaa toistamiseen osaa kun taivaalta vihmoo räntää






Re: Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia) Pala
no ei varmaan ketään yllättänyt tuo vastaus. Se että heille ei ole tullut noita vaihtoon ei tarkoita etteikö niitä olisi myyty ja paljon ulos sieltä, siis vastaava laatuisia.
Kukaan ei täällä noita noteeraa, harvempi niitä kuitenkaan osaa edes katsoa onko ne väljät useemman vuoden päästä (takuu loppu jo varmasti tällöin). Ja jos osaisikin niin ollaan tuppisuuna ja niellään pettymys, eli haetaan uusi samanlainen paska
. Mikäs se hehkulamppu dokumentti olikaan, tämmöistä tää nykyään on. Mikään ei kestä ja eikä ketään niin isosti kiinnosta että nostettais mekkalaa 
Kukaan ei täällä noita noteeraa, harvempi niitä kuitenkaan osaa edes katsoa onko ne väljät useemman vuoden päästä (takuu loppu jo varmasti tällöin). Ja jos osaisikin niin ollaan tuppisuuna ja niellään pettymys, eli haetaan uusi samanlainen paska


Re: Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia) Pala
Totean omalta kohdaltani sen että KL -varaosat ovat olleet todella asiallisia sekä joustaviakin minua kohtaan. Muutama iskari -tapaus on jossa suullinen reklamointi on huomioitu edukseni. Eikä se KL:ien vika ole jos joku alkuperäisosia toimittava sakemanni pistää lootaan paskaa. "Lemit" on alkuperäisosia.... Mainittiin mailissa.
Uskon että aiheellinen sekä ennenkaikkea asiallinen palaute heille huomioidaan muittenkin eikä vain minun kohdalla niin että kaikki on tyytyväisiä. Edelleen tilaan osat KL:ltä
Uskon että aiheellinen sekä ennenkaikkea asiallinen palaute heille huomioidaan muittenkin eikä vain minun kohdalla niin että kaikki on tyytyväisiä. Edelleen tilaan osat KL:ltä

Re: Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia) Pala
Sehän ei tarkoita kuitenkaan sitä, että merkkiliikkeelä olisi samat laatuvaatimukset kuin noilla "tarvikelaatuisilla". Voi olla, että tarvikkeena tehdään vanhoilla väljillä koneilla ja merkkiliikkeille käytetään niitä viimeisiä koneita.Jari Ke kirjoitti:. "Lemit" on alkuperäisosia.... Mainittiin mailissa.
-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia)
PolttiHuikko kirjoitti:Mää kattelin vierestä kun paikallinen mersuguru asensi autoon nuo alapallot ja kyllä se "poltti" ne vanhat pois.


Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Re: Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia)
Siis lämmitti sitä kuppia ja sitten napautti. Se vaan syttyy tuleen se nailoni siellä pallossa, siksi se näytti polttamiselta.jaakko.putkisaari kirjoitti:PolttiHuikko kirjoitti:Mää kattelin vierestä kun paikallinen mersuguru asensi autoon nuo alapallot ja kyllä se "poltti" ne vanhat pois.Täällä taasen paikallinen expertti napautti palloon pari kertaa ja se oli siinä,koko operaatio renkaan pois otosta takaisin asennukseen noin 10 min,tuolloin päätin,että itse en ainakaan moiseen enään rupea ,vielä kun ei ole pahan hintaistakaan....
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: Otettu KL:n uuden alapallon kumi pois (Lisää Kuvia) Pala
Hei haloo! Mietis nyt olisko kokonaisuudessaankaan tuollaisessa mitään järkeä.juhaoh kirjoitti:Jari Ke kirjoitti:Voi olla, että tarvikkeena tehdään vanhoilla väljillä koneilla ja merkkiliikkeille käytetään niitä viimeisiä koneita.
Jos meillä on 8 jätkää, jotka tekevät priimatavaraa merkkituotteeksi, ja sitä myydään tehtaan sisään 0,5 euroa kappale. Sille linjalle investoidaan huippukalliit tuotantolaitteet ja tilat. Sitten siellä saman torpan nurkassa touhuaa 8 muuta ukkoa, jotka tekevät samannäköistä rompetta eri koneilla, mutta suuremmilla toleransseilla ja ne pakataan eri laatikkoon, joista tukkurit maksaa 0,7 euroa kappale, mutta niistä tulee yhtenä virtana reklamaatiota ja korvauspyyntöä.
Mikä järki tuommosessa on - ei mikään.
Kyllä ne kaikki - niin originaalit, kun tarvikkeet ovat samoilla masiinoilla väsättyjä.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.