
Huomenna otetaan lauhdutin irti ja yhdistetään suoraan putket, että pääsis pihassa kokeileen miten vaihdelaatikko pelittää.
Tässä vähän kuvia:





Auton pahin ja tais olla oikeestaan ainoa ruostepaikka:

Kattellaan miten projekti etenee...
Kommentoinpa vaikka en tästä tapauksesta varsinaisesti tiedä. Miten olisi yleismallin öljynjäähdytin?toni20 kirjoitti:Mitäs sanotte, jos jättäis ainakin talveksi tuon lauhduttimen pois? Uus maksaa ihan pirusti ja nytkin ollu koko ajan putket vaan yhdistettyinä.
Mors! Komeeta koslaa rakenteilla! Tuossa olis vinkki mistä sais, oli ihan asiallinen kaveri, olen ostanut 3 lauhdutinta eri rojekteihin ja olen olut tyytyväinen!toni20 kirjoitti:Kiitti APTuo yleismallin öljynlauhdutin olis tosiaan yks vaihtoehto. Eilen kävin jäähdytin korjaamolta kyselemässä asiaa, ja siellä sanottiin kans, että laita yleismallin lauhdutin. Yleismalli maksaa 177€ kun taas tuo oikea versio n. 500€... Tuo on tosiaan se huono puoli että sitten joutuu rakentamaan. Mutta kattellaan nyt mitä ton kanssa tekee...
AP-race/lake kirjoitti: itsellä myös tuo 366.azuritblau. nostan hattua
Jätä vaan se öljynjäähdytin pois. Normaaliajolla pärjää suomen olosuhteissa aivan hyvin ilmankin.toni20 kirjoitti:Kiitti APTuo yleismallin öljynlauhdutin olis tosiaan yks vaihtoehto. Eilen kävin jäähdytin korjaamolta kyselemässä asiaa, ja siellä sanottiin kans, että laita yleismallin lauhdutin. Yleismalli maksaa 177€ kun taas tuo oikea versio n. 500€... Tuo on tosiaan se huono puoli että sitten joutuu rakentamaan. Mutta kattellaan nyt mitä ton kanssa tekee...