nyt kävi sellanen temppu että messeri jättä abc:lle virtalukon jumiuduttua.. lueskelin muita topiceja ja kokeilin kaikkia vinkkejä mitä täältä sai ja sitten räjähti.. avain katkesi lukkoon rupesin miettimään että jos virtalukon sais poikkeen koko härvelistä niin olisko helpompi työstää. kaveri tutki ja kertoi oman mielipiteensä että sitä lukkoa ei saa pois ilman että se on I asennossa (liekkö totta?) auto on w210 220D -96 metalliavaimella, BTW tuohon on joskus jo vaihettu uus lukkosylinteri ja uus avain.. mulla on jo uus sylkkä ja uudella avaimella. miten tästä pitäisi lähteä etenemään. poratakko niin että vaihtaa terää aina pienemmästä isompaan jne jne? miten se sylinterin lähtö sitten kun haitat on porailtu paskaksi?
Kiitos jo etukäteen!
Volvo 740 2.3i -86
Toyota Corolla 1.6 -88 Liftback
VW Golf3 1.8i -96
Volvo 740 2.3 -86
Nissan Primera 1.6 -99 Mercedes Benz w210 220D -96
Tuossa on sitten rattilukossa murtosuojaus tms. , eli tosi varovasti pitäisi porailla ettei se mene päälle. Itse porasin tuon ja sitten jouduin myös rattilukon vaihtamaan. Onnea yritykseen, itsellä tuli vähän isompi projekti samasta tilanteesta: