epc valo-kiire
epc valo-kiire
c 220 cdi -98. epc valo syttyi ja auto ei kulje enää kuin 60. pitäis saada mahd pian kuntoon kun ollaan reissussa.. mistä mahtaa johtua???
Re: epc valo-kiire
Kuittaantuukos se kun sammuttaa auton?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
ei.. sammuttelin monta kertaa ja otin akun kengän irti mutta ei vaikutusta.. googletin äskön tälläistä ongelmaa ja ollakin oli ollut ilma vuotoja polttoaine letkuissa... huomasin että itseltäni on yhdestä letkusta liitin hajalla.. en tiedä auttaisiko se jos sen vaihtaisi?? kokemuksia??
Jos sieltä paine karkaa ja anturit valvoo paineita niin varma vikatila.
Jos näkyvää vikaa ei ole niin ei sitä kaiketi saa kuin helpoimmin testerillä.
Kyllä sillä 60km/h ajelee mutta saa varata vähän lisä aikaa.
Muistan kun yhden väykystä ei ollu laatikossa kun 2-vaihde niin pojat ajo hesasta itä-suomeen 60km/h täyskaasulla kotiin.
Ääliöt.
Mut e320cdi vaan kesti.
Jos näkyvää vikaa ei ole niin ei sitä kaiketi saa kuin helpoimmin testerillä.
Kyllä sillä 60km/h ajelee mutta saa varata vähän lisä aikaa.
Muistan kun yhden väykystä ei ollu laatikossa kun 2-vaihde niin pojat ajo hesasta itä-suomeen 60km/h täyskaasulla kotiin.

Mut e320cdi vaan kesti.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
joo kyllä sillä ajamaan pystyy muuta on se nihkeä yli 600 km ajaa kotia 60!! pitää käydä aamulla veholla hakemassa uudet letkut
Eikun hotelliin ja aamulla lähimpään vehoon.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Sisäänajossa
missä päin suomea auto nyt? pa suodatinta milloin vaihdettu?käykö normaalisti tyhjäkäyntiä?pa-putkien o-renkaita ja parit kirkkaat muoviputket löytyy minulta läheltä jkl:ää .
tällä hetkellä kempeleessä.. joo mulla on kans muutama o-rengas mutta pitäis pari letkua saada ei varmaan muualta löydy kun veholta ainakaan motonetin netti sivuilta ei löydy.. suodatin on vaihdettu noin kuukausi sitten
O-renkaita voi löytyä myös Tarviketorilta Oulusta, liike on Mäkeliininkadulla keskustassa. Myös MB-osa Oulussa myy osia. Kannattaisi viedä johonkin testerin nokkaan mersu niin saisi varmuuden mikä vaivaa.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ei mahra korjaantua o-renkailla. Jos se vika niissä olisi niin se ei vaan kävisi oikein.
Testerin nokkaan ja sitä rataa.
Itse tulen ouluun torstaina ja jossei muuten niin olen pyhäsalmessa nyt siihenasti. Ja löytyy aina matkasta testeri ja perus huolto-osat.
Harvemmin tuommoinen sytyttää epc valoa vikatilassa. Valon kanssa ja sammutuksella kuittaantumaton vikatila meinaa jonkun sähkölaitteen vikaa, veikkaisin.
Testerin nokkaan ja sitä rataa.
Itse tulen ouluun torstaina ja jossei muuten niin olen pyhäsalmessa nyt siihenasti. Ja löytyy aina matkasta testeri ja perus huolto-osat.

Harvemmin tuommoinen sytyttää epc valoa vikatilassa. Valon kanssa ja sammutuksella kuittaantumaton vikatila meinaa jonkun sähkölaitteen vikaa, veikkaisin.