Olis tarkoitus tehdä omasta w124 300TD mersusta talveksi liukas pulkka.
Ohjeita Asd:n pakko ohjaukseen löysin kyllä. Eli vissiin näin releeltä navoilta 8 ja 10 johdot sisälle ja katkaisija väliin. ja jarrupolkimelta Asd:tä katkova ohjaus katkaisija heittää yhteen.
Kysymys siis kuuluu että kun teen pakko-ohjauksen releelle niin onko vaaraa hajoittaa rele??
Voinko siis turvallisesti laittaan releen takaisin paikalleen hyppyjohtojen kanssa??
Vaikuttaako tuo jarrupolkimella olevan katkaisijan yhteen jumppaaminen muuhun, kuin ettei jarruttaessa katkaise Asd:n pakko/tavallista ohjausta??
ASD:n huijaus
Re: ASD:n huijaus
Jatkoa tarinaan...
Nyt on tehty jarrupolkimella anturin ohitus.
Kone tilassa otettu maadoitus ja siitä johto katkaisijan kautta ASD releen napaan 10.
Virrat kytkettäessä saa kytkettyä napilla mang.vent heti auki
Mut lisää ongelmia... ASD:n normaali ohjauksella toimii ihan OK, mut napilla ohjattaessa nopeuden noustua yli 40km/h syttyy mittaristoon ASD:n vikavalo. Valon saa sammumaan vain akun kengän irroituksella.
Onko olemassa vielä jotain huijaus kikkaa mitenkä tämän systeemin saisi toimimaan ilman releen poistoa tai ABS:n erinäistä ohitusta??
Nyt on tehty jarrupolkimella anturin ohitus.
Kone tilassa otettu maadoitus ja siitä johto katkaisijan kautta ASD releen napaan 10.
Virrat kytkettäessä saa kytkettyä napilla mang.vent heti auki

Mut lisää ongelmia... ASD:n normaali ohjauksella toimii ihan OK, mut napilla ohjattaessa nopeuden noustua yli 40km/h syttyy mittaristoon ASD:n vikavalo. Valon saa sammumaan vain akun kengän irroituksella.
Onko olemassa vielä jotain huijaus kikkaa mitenkä tämän systeemin saisi toimimaan ilman releen poistoa tai ABS:n erinäistä ohitusta??
Re: ASD:n huijaus
Otat koko asd pois pelistä ja taka putkeen rasvanippa ja rässillä painetta niin toimii yli 40km/h.
Takaisin kytkeminenkin kaiketi onnistuu ,sekoittuuhan se rasva ja hydeöljy ja ei pitäisi olla ongelmia jos vaan rasva ei palaudu säiliöön.
Toivottavasti kestää perässä.
Takaisin kytkeminenkin kaiketi onnistuu ,sekoittuuhan se rasva ja hydeöljy ja ei pitäisi olla ongelmia jos vaan rasva ei palaudu säiliöön.
Toivottavasti kestää perässä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: ASD:n huijaus
Tai sitten korjaa perästä lukon. Kuulostaa siltä ettei se normaali ~35% lukko ole toiminnassa, talvella tuskin kaipaa enemmän lukkoa jos se toimii.