Tämä meidän ympärivuotinen käyttöauto ei varmaan ole foorumin siistein w126, mutta laitellaan nyt muutamia kuvia yhteisiltä reissuilta ässän kanssa. Harvemmin tulee asiasta tehden omaa autoa puunattua ja kuvattua joten nämä ovat aika arkisia dokumentteja elävästä elämästä (ja aina vähän kuraisesta autosta ).
Todella hienoja 126 foorumilla tuota nooiiinn... Itse kans viikon sisällä käyn hakemassa 126 projekti auton ja ajattelin kysästä asiantuntijoilta, että meneekö 18" vanteet alle: 10" et n.30 ja 11" et 24.? Autossa on madallus.
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
tuoppiluo2 kirjoitti:Todella hienoja 126 foorumilla tuota nooiiinn... Itse kans viikon sisällä käyn hakemassa 126 projekti auton ja ajattelin kysästä asiantuntijoilta, että meneekö 18" vanteet alle: 10" et n.30 ja 11" et 24.? Autossa on madallus.
Kysymys kuuluu varmaan toiselle osastolle, mutta veikkaan ettei noin leveä tuolla ET:llä kyllä mene alle.
Tuo taitaa olla reksiterin perusteella Suomeen uutena myyty auto. Mikä lienee historia?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tuo taitaa olla reksiterin perusteella Suomeen uutena myyty auto. Mikä lienee historia?
Juu, auto on aito Suomi-SEC aidoin suomivarustein: velour-penkit eikä ilmastointia
Historiasta ei ole muuta tietoa, kuin että auton kuva löytyy kirjasta "Johtotähti Suomen teillä" alkuperäisessä 2-värimaalauksessa. Meillä tuo on ollut viimeiset 12 vuotta.
Ehkä joku täällä foorumilla tuntee pirssin historiaa tarkemmin?
C126 500SEC, R129 500SL, R230 SL500, S211 E320 CDI, S123 230TE
C4 Corvette 5,7 TPI, 2 X Mitsubishi 3000GT VR4 TT, 2 X Oldsmobile Cutlass Supreme 2D ja liian vähän vapaa-aikaa...
Nuo pölykapselit saa tuon näyttämään niin rumalta. Oikeilla aluvanteilla ulkonäkö muuttuisi täysin. Silloin ei listaton maskikaan paista niin selvästi.
Oma talvilookki. Kuvista vasta huomaa miten likainen tuo on, ovissa ei ole oikeasti sävyeroa.
Viime kesästä muutosta vain kylykivilkkujen muodossa, eli tökeröt valakoset tarviketuikut vaihtui porkkanoihin ja sivupeilien kuoret tuli korin väriin. Takapäätä sentti pari alemmas niin sitten on hyvä. Takarontin kansi pittää vielä tänä suvena maalata.
BTriker kirjoitti:Takapäätä sentti pari alemmas niin sitten on hyvä.
Pyh. Edestä viis senttiä ja takaa kahdeksan, SIT on hyvä...
Sit kaipailis eri vanteita ja amg korisarjaa ja tyyli muuttuu, kun nuo Borbetit käy tuohon secciin omasta mielestä hyvin tuon korkeuden kanssa ja kokonaisuus pietään alkuperäisen kaltaisena. Takapää vain himpun verran alemmas niin sitten on hyvä.
BTriker kirjoitti:Sit kaipailis eri vanteita ja amg korisarjaa ja tyyli muuttuu, kun nuo Borbetit käy tuohon secciin omasta mielestä hyvin tuon korkeuden kanssa ja kokonaisuus pietään alkuperäisen kaltaisena. Takapää vain himpun verran alemmas niin sitten on hyvä.
Höpsistä. Borbetit käy vallan mainiosti. Huuli kiiltäväks, vähän matalempaa kumesta ja kunnolla kenttään, vot! Se muuta kaipaakaan.
Hieno se on tuo(kin) auto. Voi jospa joskus sais itsekin SECin hommattua...
Edit: Nyt kun tarkemmin noita kuvia katsoin, niin eihän tuo kaipais juurikaan edes niitä matalempia kumeja. Röyhkeä madallus ja kenties pikku spaceria vaan, niin hyvä siitä tulee.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Tuo taitaa olla reksiterin perusteella Suomeen uutena myyty auto. Mikä lienee historia?
Juu, auto on aito Suomi-SEC aidoin suomivarustein: velour-penkit eikä ilmastointia
Historiasta ei ole muuta tietoa, kuin että auton kuva löytyy kirjasta "Johtotähti Suomen teillä" alkuperäisessä 2-värimaalauksessa. Meillä tuo on ollut viimeiset 12 vuotta.
Ehkä joku täällä foorumilla tuntee pirssin historiaa tarkemmin?
Auto oli aikoinaan uutena(?)Pyhäsalmisella yrittäjällä, miltä ajalta nuo kilvet, kirjaimet tulee isäntäväen nimikirjaimista, myöhemmin samalla herralla oli 124 korisia TH-alkuisilla kilvillä olevia parikin, valkoinen ja viininpunainen.